Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-25@19:44:39 GMT

مدافع استقلال به پدیده پیوست

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۹۰۲۶۴

مدافع استقلال به پدیده پیوست

به گزارش وانانیوز، 

فرشاد محمدی‌مهر مدافع راست فصل گذشته استقلال که تابستان سال گذشته به عضویت این تیم درآمده بود امروز قرارداد خود با این تیم را فسخ کرد و به عضویت پدیده مشهد درآمد. محمدی‌مهر در فصل گذشته شانس چندانی برای حضور در ترکیب استقلال نیافته بود و پس از حضور در جلسات اولیه تمرینات این تیم زیر نظر استراماچونی از جمع آبی‌ها جدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی چهارمین خرید لیگ برتری پدیده پس از مهدی رحمتی، علیرضا علیزاده و فرشاد فرجی است و در این تیم مشهدی جانشین مرتضی منصوری (که اخیرا به عضویت سپاهان درآمده) خواهد شد.

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۹۰۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین خبر‌ها از تبریز؛ گل‌محمدی به بازی با استقلال می‌رسد؟

آفتاب‌‌نیوز :

حضور یحیی گل محمدی در تیم تراکتور را باید قطعی بدانیم به این خاطر که پیش از یحیی گل محمدی باشگاه تراکتور با حمید مطهری قرارداد امضا کرد. پیش از این عسگری آنالیزور تیم پرسپولیس هم با باشگاه تراکتور قرارداد امضا کرده بود.

سعید مظفری زاده یکی از مدیران تیم تراکتور در مورد حضور یحیی گل محمدی در اردوی تیم تراکتور گفت: «یحیی گل‌محمدی گزینه نهایی است و ایشان همان‌طور که در مصاحبه خود گفتند در حال حل مشکلات شخصی هستند و پس از آن قراردادشان را امضا خواهند کرد.»

پرس و جوی ما منجر به این نتیجه شد که شاید حل مشکلت شخصی او چند روزی زمان ببرد و به همین بهانه شاید این مربی به بازی با استقلال نرسد. در این صورت او بعد از این بازی در اردوی سرخ‌های تبریز حاضر می‌شود.

مصاف تراکتور – استقلال چهارشنبه هفته بعد در تبریز برگزار می‌شود. پرسپولیسی‌ها امیدوار هستند یحیی با تراکتور استقلال را متوقف کند یا شکست بدهد و آنوقت پرسپولیس با عبور از سد سپاهان به صدر جدول برگردد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • غیبت ادامه‌دار عراقی‌ها در اردوی مس رفسنجان
  • تجلیل از خانواده شهید مدافع سلامت در پیرانشهر
  • آخرین خبر‌ها از تبریز؛ گل‌محمدی به بازی با استقلال می‌رسد؟
  • عضویت ۱۰۶ هزار نفر در آذربایجان غربی درکانون‌های مساجد
  • دین‌محمدی: استقلال باید تمرکز بیشتری داشته باشد
  • شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • مدافع سابق سرخ‌ها: شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • واکنش جنجالی مدافع شمس‌آذر بعد از بازی با استقلال
  • پدیده فصل گذشته دروازه‌بانی آماده چالش با استقلال
  • قطع حقابه و تغییر اقلیم عامل اصلی پدیده ریزگرد در قم است