Web Analytics Made Easy - Statcounter

مادر شهیدان حسن و غلامرضا حسین‌نژادیان از شهدای دفاع مقدس شهرستان رامهرمز دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست. ۰۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۳ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، مادر شهیدان حسن و غلامرضا حسین‌نژادیان از شهدای دفاع مقدس شهرستان رامهرمز دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زنده یاد خانم روبخیر برات زاده مادر شهیدان حسن و غلامرضا حسین‌نژادیان از شهدای دفاع مقدس شهرستان رامهرمز که در سال 1361 داغ دو فرزندش را دیده پس از تحمل 37 سال فراق به آنها ملحق شد.

آئین تشییع پیکر پاک زنده یاد خانم روبخیر برات زاده مادر شهیدان حسن و غلامرضا حسین‌نژادیان از شهدای دفاع مقدس رامهرمز روز چهارشنبه پنجم تیر ماه از ساعت 18 برگزار می‌شود.

این برنامه با حضور اقشار مختلف مردم، مسئولان لشکری و کشوری و خانواده معظم شاهد و ایثارگر از مهدیه رامهرمز آغاز می‌شود و مردم استان خوزستان با زنده یاد خانم روبخیر برات زاده مادر شهیدان حسن و غلامرضا حسین‌نژادیان از شهدای دفاع مقدس وداع می‌کنند.

سردار هور همچنان گمنام است + تصاویروداع با پدر شهید سعید کریمی در روستای هفت شهیدان مسجدسلیمان + فیلم‌گفت‌وگوی خواندنی تسنیم با خانواده‌‌ دزفولی‌ ‌که 4 شهید تقدیم اسلام کرد/روایتی از 9 سال چشم‌انتظاری مادر+تصاویر

به گزارش تسنیم، شهید غلامرضا حسین‌نژادیان فرزند محمد در سال 1340 در شهر رامهرمز استان خوزستان دیده به جهان گشود و در دوران دفاع مقدس به جبهه اعزام شد.

این دلیر مرد خوزستانی پس از حضور در نبرد با دشمنان اسلام در روز 23 تیر ماه سال 1361 همزمان با ماه مبارک رمضان در منطقه عملیاتی کوشک به شهادت رسید.

شهید غلامرضا حسین‌نژادیان در سن 21 سالگی در عملیات رمضان شربت شهادت نوشید و پس از آن پیکر مطهرش در رامهرمز تشییع و در گلزار شهدای این شهر آرام گرفت.

شهید حسن حسین‌نژادیان برادر دیگر این شهید نیز در عملیات بیت‌المقدس و آزادسازی خرمشهر در اردیبهشت ماه سال 1361 به شهادت رسید.

شهرستان رامهرمز شهدای زیادی را تقدیم به اسلام کرده است که سردار شهید حسن بهمنی، سردار شهید علیرضا پورکیان، روحانی شهید حجت الاسلام والمسلیمین سید ابوالقاسم موسوی دامغانی، شهید علیرضا چراغ زاده دزفولی، شهید حسن حسین‌نژادیان، شهید محمد بزرگمهر، شهید عبدالستار قنواتی پور، شهید سید فخرالدین موسوی، شهید غلامرضا حسین‌نژادیان، شهید ناصر اسکندری، سردار شهید فرامرز رضازاده و شهید امید حسینی از جمله آنها هستند.

انتهای پیام/ش

R41468/P/S6,57/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۹۰۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مادر برادران شهید آزادی تا خانه ابدی اش بدرقه شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ پیکر پاک مادر شهیدان والامقام «جلیل و جلال آزادی» عصر امروز با حضور قشر‌های مختلف مردم شهید پرور ایلام در آسمان آباد تشییع و در جوار بارگاه امامزاده پیرحمزه به خاک سپرده شد.
زنده یاد "فوزیه بکری" پس از سال‌ها بردباری در فراق فرزندان شهیدش، دعوت حق را لبیک گفت و به دیار ابدی شتافت.
مراسم تشییع و خاک سپاری این مادر گرانقدر امروز ساعت ۱۵ در محل گلزار شهدای امامزاده پیرحمزه برگزار شد.

در پی درگذشت این مادر گرانقدر، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور، پیام تسلیت صادر کرد.
در بخشی از پیام تسلیت سید امیر حسین قاضی‌زاده هاشمی آمده است:

صلابت و شکیبایی مادران شهدای معزز که فرزندان خویش را در راه رضای پروردگار و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی نثار کردند در وصف نمی‌گنجد و کلمات قادر به ستودن صبر جمیل این بانوان والامقام نیست.
درگذشت بانوی ماجده و مؤمنه «حاجیه خانم فوزیه بکری» مادر گرامی شهیدان والامقام " جلال و جلیل آزادی" را خدمت شما خانواده محترم تسلیت عرض می‌نمایم.
از منظر ادب و ارادت بر ساحت ایمان و مقام صبرشان ادای احترام نموده و از درگاه پروردگار متعال علو مرتبه ربانی برای آن مرحومه مغفوره و بردباری برای بازماندگان مسألت دارم.
امید آن که به فضل الهی و در جوار فرزندان شهیدشان قرین رحمت ربوبی گردند.

شهید گرانقدر جلیل آزادی سال ۱۳۶۵ در منطقه حاج عمران و در عملیات کربلای ۲ و شهید والامقام جلال آزادی نیز به فاصله پنج ماه پس از شهادت برادرش در سال ۱۳۶۵ در عملیات کربلای ۵، جبهه شلمچه به فیض شهادت نائل آمد.
استان ایلام در دوران ۸ سال دفاع مقدس ۳ هزار شهید، ۱۲ هزار جانباز و ۳۳۲ آزاده را تقدیم اسلام و انقلاب کرده است.

دیگر خبرها

  • مادر شهیدان حسین و مهدی با خدا قمصری درگذشت
  • مادر برادران شهید آزادی تا خانه ابدی اش بدرقه شد
  • تشییع پیکر مادر شهیدان خانمحمدی در تبریز
  • مادر شهیدان والامقام «جلیل و جلال آزادی» آسمانی شد
  • درگذشت مادر شهیدان خانمحمدی در تبریز
  • مادر شهیدان خانمحمدی در تبریز به فرزندان شهیدش پیوست
  • بدرقه مادر برای وصال دو فرزند شهیدش
  • تشییع و خاکسپاری مادر شهیدان قربانی در اصفهان
  • مادر شهیدان علی و حسین رحیمی آسمانی شد
  • تشییع حاجیه خانم صغری کدخدا معروف مادر شهیدان علی و حسین رحیمی