Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@18:53:29 GMT

۵۰۰ سند املاک علوی در شاهین‌دژ اهدا می‌شود

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۹۰۳۶۳

۵۰۰ سند املاک علوی در شاهین‌دژ اهدا می‌شود

مدیرکل اموال و املاک آذربایجان غربی از اهدا ۵۰۰ سند املاک علوی در شاهین‌دژ خبر داد. ۰۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۵ استانها آذربایجان غربی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه، به نقل از روابط عمومی بنیاد مستضعفان آذربایجان‌غربی کمک 350 میلیون تومانی بنیاد مستضعفان به 9 خانواده دارای فرزندان سه قلو را از جمله اقدامات این بنیاد در آذربایجان غربی معرفی کرد و اظهارداشت: بنیاد مستضعفان در قالب طرح تامین مسکن خانواده‌های 2 معلول برای 102 خانواده منزل مسکونی احداث کرده است و احداث منزل مسکونی برای 90 مورد دیگر مورد تایید قرار گرفته و در مراحل مختلف ساخت قرار دارد همچنین 51 هزار و 315 مادران باردار در آذربایجان غربی زیرپوشش طرح حمایت از باردار کم برخوردار بنیاد علوی قرار دارند و ماهانه سبد غذایی دریافت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل اموال و املاک آذربایجان غربی به دیگر اقدامات بنیاد مستضعفان برای محرومیت زدایی اشاره کرد و افزود: تعداد 14 باب مدرسه با 86 کلاس در بخش‌های مختلفی از استان احداث شده، 5 فقره جهیزیه شامل اجاق گاز، یخچال، فرش و لباسشویی نیز به 5 نوعروس اهل شاهیندژ اهدا شده است.

سرمایه‌گذاری 650میلیارد تومانی بنیاد مستضعفان در ترمینال سلام‌جعل امضای رئیس بنیاد مستضعفان از سوی زمین‌خواران / هجوم بی‌رحمانه زمین‌خواران به روستای زیارت

اسماعیل پور با اشاره به کمک‌های بنیاد مستضعفان برای تجهیز مساجد استان گفت: این بنیاد مبلغ 30 میلیون تومان برای خرید فرش برای مسجد قوشچی هزینه کرده است و 500 متر فرش نیز به مسجد حضرت رسول اهدا شد، مبلغ 100 میلیون تومان نیز توسط بنیاد مستضعفان به حوزه علمیه شهرستان شاهین‌دژ اختصاص یافت و مبلغ 20 میلیون تومان به صورت بلاعوض برای ساخت مصلی تخصیص داده شد. 

وی با اشاره به اقدامات بنیاد مستضعفان در راستای تقویت زیرساخت‌های بهداشت و درمان استان گفت: پرداخت تسهیلات بانکی برای ساخت بیمارستان امید آذربایجان غربی به مبلغ 7 میلیارد تومان و احداث یک واحد درمان بستر در آواجیق به مساحت 1020 مترمربع از اقدامات بنیاد برای توسعه زیرساخت بهداشت و درمان استان است.

 به گفته وی 6 زمین چمن مصنوعی در شهرستان چالدران به منظور پر کردن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان این شهرستان احداث می‌شود.

مدیرکل اموال و املاک آذربایجان غربی گفت: فردا با حضور محمد سعیدی کیا رئیس بنیاد مستضعفان، ائمه جمعه آذربایجان غربی و مسئولان استانی و شهرستانی 500 سند املاک علوی به واجدین شرایط در شاهین دژ اهدا می‌شود.

انتهای پیام/ش

R41361/P/S6,48/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۹۰۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات آبرسانی به روستاهای محروم خرمشهر

خوزستان - نماینده مجری طرح‌های بنیاد علوی در خوزستان گفت: این بنیاد در راستای خدمات رسانی و محرومیت زدایی تا کنون ۲۰ کیلومتر لوله‌گذاری برای آبرسانی به روستاهای محروم در خرمشهر عملیاتی کرده است.

حبیب شیعه‌زاده اظهار کرد: بنیاد علوی ۳۰ کیلومتر لوله پلی اتیلن با اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال برای ایجاد شبکه آبرسانی به روستاهای محروم خرمشهر را خریداری و به آبفا این شهرستان اهدا کرد.

وی  در گفتگو با ایرنا افزود: این طرح آبرسانی شامل احداث ۳۰ کیلومتر خط آبرسانی با قطر ۲۵۰ میلیمتر است که با اجرایی شدن آن افت فشار و تنش آبی در تابستان و پیک مصرف مرتفع خواهد شد.

وی افزود: در ۱۵ ماه گذشته ۲۰ کیلومتر از لوله‌های خریداری شده با هدف محرومت زدایی، ترمیم و توسعه شبکه آبرسانی روستایی خرمشهر اجرایی شده است.

شیعه‌زاده گفت: با اجرای این طرح تاکنون روستاهای بخش حومه غربی و شرقی خرمشهر از نعمت الهی آب بهره‌مند شدند.

منبع: قدس آنلاین تکتم بهاردوست

دیگر خبرها

  • احداث ۴۶۲ کیلومتر راه اصلی و بزرگراه در آذربایجان غربی
  • ساخت ۵۰۰ کیلومتر راه درآذربایجان غربی دردولت سیزدهم
  • مقاوم سازی ۳۵۰ هزار واحد نهضت ملی روستایی درکشور
  • بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در حل مشکلات مردمی، پیشتاز باشد
  • مقاوم سازی پنج هزار واحد آذربایجان‌غربی به برنامه بنیاد مسکن اضافه شد
  • دیدار رئیس بنیاد مسکن کشور با نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی
  • واگذاری ۳۰ هزار قطعه زمین روستایی در آذربایجان غربی
  • فعالیت پنج تشکل ایثارگری در آذربایجان‌غربی
  • عملیات آبرسانی به روستاهای محروم خرمشهر
  • نجات جان دو مفقودی ارتفاعات روستای نوروزلو شاهین دژ