Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‎الاسلام حسینی گفت: بنا بود اداره بازرسی تا پایان خرداد گزارشی از علل وقوع سیل در استان ارائه کند که هنوز به دست ما نرسیده ولی پرونده‎ای مقدماتی تشکیل دادیم.

«سید رضا حسینی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان  در گرگان در مورد رسیدگی به پرونده سیل استان گلستان  اظهار کرد:  بنا بود از سوی  اداره بازرسی گزارشی در باره علل وقوع سیل در استان تهیه و ارائه شود که هنوز این گزارش به دادستانی ارائه نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دادستان مرکز استان گلستان ادامه داد: بنا بود این گزارش تا پایان خرداد تهیه شود و گزارشی از سیل از سوی بازرسی صادر شود ولی هنوز این گزارش ارسال نشده است.

 

حجت‎الاسلام حسینی یادآور شد: همکاران ما در قوه قضائیه از روزهای نخست وقوع سیل در میدان حضور داشتند و در آن زمان به دلیل شرایط بحران تذکر ارائه نکردیم تا بهانه‌ای برای عدم همکاری برخی دستگاه‌ها ایجاد نشود  ولی در سیل دوم  دو تذکر از سوی دادستانی ارائه شد که منجر به آن شد که برخی مدیران پای کار بیایند.

 

وی گفت: در مورد مشکلات پیش آمده سیل وعلل وقوع آن بیکار ننشستیم و پرونده مقدماتی به عنوان جمع‎آوری مستندات تشکیل دادیم و هنوز ارجاع برای رسیدگی به شعب دادرسی به دلیل عدم جمع‎بندی و ارسال گزارش بازرسی نشده است.

 

پایان پیام/587

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت اوقات فراغت مجلس کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد اردبیل کانون های مساجد کانون مساجد ظریف روزنامه ها پرونده سیل دادستان مرکز گلستان سیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۹۰۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازرسی ۱۱ هزار و ۹۱۹ واحد صنفی در کهگیلویه و بویراحمد انجام شد

سید امیر تیمور موسویان در حاشیه جلسه تنظیم بازار شهرستان کهگیلویه با اشاره به دومین جلسه در راستای استمرار و پایش بازار سطح استان در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: برای تصمیم سازی در خصوص موضوعات تنظیم بازار با محوریت شهرستان‌های کهگیلویه بزرگ در مرکز شهرستان با حضور فرمانداران برگزار شد.

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان خاطر نشان کرد: نقایص و کسری‌های موجود در سطح شهرستان‌ها را چه از حیث بازرسی و نظارت‌ها و از چه حیث تأمین کالا در شبکه‌های توزیع بررسی خواهیم کرد.

موسویان اجرای طرح پایش بازار را از شانزدهم فروردین تا پایان ماه مبارک رمضان اعلام و تاکید کرد: طی هفته‌های آینده هم بازار استان مورد رصد و پایش قرار خواهد گرفت و قیمت‌های باید مورد تأیید ستاد تنظیم بازار استان باشد.

موسویان با اشاره به اینکه رصد قیمت‌ها در مغازه‌ها و بازرسی‌ها انجام‌می شود، افزود: تعداد ۱۱ هزار و ۹۱۹ واحد صنفی مورد بازرسی قرار گرفت که منجر به ۴ هزار و ۳۳۵ پرونده برای واحدهای صنفی متخلف گردید.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان ارزش ریالی پرونده‌های متشکله تخلفات را ۲۳۵ میلیارد ریال اعلام کرد.

موسویان همچنین تعداد پرونده‌های متشکله قاچاق کالا و ارز را ۱۰۶ مورد عنوان کرد و گفت: ارزش ریالی پرونده‌های مربوطه قریب به ۵ میلیارد ریال بوده است.

موسویان تصریح کرد: واحدهای صنفی حقوق مصرف کنندگان را رعایت کرده و قیمت‌ها را بر روی کالا درج کنند.

وی با بیان اینکه فضا را برای سوءاستفاده کنندگان تأمین امنیت غذایی و قدرت خرید مردم، ناامن خواهیم کرد با درخواست از مردم تاکید کرد: از واحدهای صنفی که قیمت را بر روی کالا درج نکردند خرید انجام ندهند مراتب را با تلفن ۱۲۴ صمت و ۱۳۵ تعزیرات اطلاع دهند.

کد خبر 6063884

دیگر خبرها

  • تشکیل ۹۰۰ میلیون ریال پرونده تخلف صنفی در بوشهر+ عکس
  • باغداران استان مرکزی هشدار‌های هواشناسی را جدی بگیرند
  • ثبت۵۸۸ تقاضای مردمی در سامانه سامع قوه قضائیه
  • ۱۲ هزار پرونده تخلف اقتصادی خراسان رضوی در سال ۱۴۰۲
  • بازرسی ۱۱ هزار و ۹۱۹ واحد صنفی در کهگیلویه و بویراحمد انجام شد
  • انجام بیش از ۱۴ هزار و ۵۰۰ فقره بازرسی از بازار گلستان
  • انجام بیش ۱۴ هزار و ۵۰۰ فقره بازرسی از بازار گلستان
  • تشکیل بیش از هزار پرونده تخلف برای اصناف هرمزگان
  • تشکیل پرونده‌های تخلف برای ۶ واحد صنفی درچابهار
  • گلخانه‌داران و باغداران استان مرکزی هشدارهای هواشناسی را جدی بگیرند