Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، بنابر اعلام مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ دستور رئیس پلیس پایتخت در خصوص حادثه پارک پلیس متوقف شد.

به دنبال بررسی های اولیه توسط بازرسی فاتب، سردار حسین رحیمی دستور قبلی خود را متوقف و اجراء یا تعلیق آن را منوط به پایان تحقیقات نمود.

لحظاتی پیش یک منبع آگاه هم به خبرنگار مهر اطلاع داد: سردار حسین رحیمی گزارش‌های جدیدی درباره ماجرای درگیری تهرانپارس دریافت کرده است و بر همین اساس دستور توقف برخورد با مأموران تهرانپارس را صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این منبع آگاه اعلام کرد: این پرونده برای بررسی بیشتر به بازرسی نیروی انتظامی ارجاع داده شده است.

کد خبر 4651047 مهسا شمس

منبع: مهر

کلیدواژه: حسین رحیمی نیروی انتظامی درگیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۹۰۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری مخلان نظم و امنیت عمومی در ماهان

سرهنگ مهدی پورامینایی گفت: با هدف اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در سطح شهر ماهان، ماموران انتظامی این بخش از اقدام چند نفر به قدرت نمایی و ضرب و شتم چند شهروند مطلع و دستگیری آنان را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود:بدین منظور ماموران، مخفیگاه متهمان را شناسایی کردند و موفق شدند در چند عملیات ضربتی، ۱۴ متهم دارای سابقه کیفری را دستگیر و از آنان تعدادی قمه و سلاح سرد و همچنین ۲ دستگاه موتورسنگین قاچاق کشف کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان تصریح کرد: اجرای طرح‌های مستمر ارتقای امنیت اجتماعی در این منطقه گردشگری و دیگر مناطق حوزه استحفاظی شهر کرمان در دستور کار قرار دارد. 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • دستگیری مخلان نظم و امنیت عمومی در ماهان
  • توضیحات منبع آگاه فارس درباره شایعات خبر مرگ یک دختر در وزرا
  • توضیح منبع آگاه درباره مرگ یک دختر در ساختمان وزرا بخاطر بی حجابی!
  • دختر فوت شده طرح عفاف و حجاب مرد قمه کش از آب در آمد !
  • پشت‌پرده شایعه فوت یک دختر در مقر گشت ارشاد در خیابان وزرا
  • یک اوباش در «وزرا» سکته کرد، نه یک خانم جوان!
  • فوتی طرح عفاف و حجاب؛ مرد قمه کش از آب در آمد
  • دستور تخلیه روستای کروچان جازموریان صادر شد
  • ماجرای شایعه فوت یک دختر بدلیل بی‌حجابی در خیابان وزرا
  • کشف یک تن و ۲۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در سیستان و بلوچستان