Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-19@21:24:58 GMT

ترامپ با شدیدترین لحن ایران را تهدید کرد/عکس

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۹۰۴۷۱

ترامپ با شدیدترین لحن ایران را تهدید کرد/عکس

به گزارش خبرآنلاین، ترامپ در توئیترش نوشت: «رهبران ایران واژه‌های "خوبی" و "دلسوزی" که بویی از آن نبرده‌اند را درک نمی‌کنند. نکته غم‌انگیز آنکه تنها چیزی که می‌فهمند قدرت و زور است. آمریکا با فاصله قدرتمندترین نیروی نظامی در دنیا است و فقط در دو سال گذشته ۱.۵ تریلیون دلار در این زمینه هزینه کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

او نوشت: «مردم فوق‌العاده ایران دارند بدون هیچ دلیل خاصی رنج می‌کشند. رهبران آنها تمام پول‌ها را خرج تروریسم می‌کنند و پول ناچیزی برای چیزهای دیگر خرج می‌کنند.»

وی ادامه داد: «آمریکا استفاده ایران از بمب‌ها و مین‌های کنارجاده‌ای که به کشته شدن ۲۰۰۰ آمریکایی و زخمی شدن شمار بیشتری از آنها منجر شد را فراموش نکرده است.»

ترامپ در توئیتی دیگر با لحنی پرادعا نوشت: «بیانیه بسیار توهین‌آمیز و جاهلانه ایران که امروز منتشر شد فقط نشان می‌دهد که آنها واقعیت را درک نمی‌کنند. هر گونه حمله توسط ایران به هر چیز آمریکایی با زور شدید و کوبنده روبرو خواهد شد. در برخی حوزه‌ها، کوبنده به معنی نابودی خواهد بود. دیگر خبری از جان کری و اوباما نیست.»

310311

کد خبر 1273764

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: ایران دونالد ترامپ ایران و آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۹۰۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ: بایدن کشور ما را ویران کرده و بدترین رئیس جمهور تاریخ آمریکاست/ ما باید از شر بایدن خلاص شویم (فیلم)




ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: بار دیگر ترامپ با انتشار ویدیویی بایدن مسخره کرد (فیلم) نمایش ترسناک ترامپ برای اخراج مهاجران از آمریکا (فیلم) اعتراف ترامپ درباره هزینه‌های آمریکا برای جنگ در خاورمیانه (فیلم)

دیگر خبرها

  • پاسخ کوبنده و سریع ایران در صورت هرگونه اقدام رژیم صهیونیستی
  • محدودیت‌های آمریکا برای حضور مقامات ایرانی در نیویورک
  • خیابان‌های دوبی همچنان زیر آب + تصاویر
  • گاف عجیب بایدن درباره حمله اسرائیل به حیفا (فیلم)
  • گاف جنجالی و جدید بایدن در حین گرفتن عکس دسته‌جمعی (فیلم)
  • ترامپ: بایدن کشور ما را ویران کرده و بدترین رئیس جمهور تاریخ آمریکاست/ ما باید از شر بایدن خلاص شویم (فیلم)
  • اعتراف ترامپ درباره هزینه‌های آمریکا برای جنگ در خاورمیانه (فیلم)
  • رحیم‌پور ازغدی: ترامپ یقه طرف را می‌گیره می‌خواد تجاوز کنه!
  • پاسخ کوبنده ایران اسلامی در برابر هر تهدید دشمنان
  • آمریکا شدیدترین لوایح را علیه ایران تصویب کرد