Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-18@17:03:31 GMT

باشگاه استقلال رسما با دو بازیکن خداحافظی کرد

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۹۰۵۴۶

باشگاه استقلال رسما با دو بازیکن خداحافظی کرد

رویداد۲۴ باشگاه استقلال رسما در پیامی با دو بازیکن خود خداحافظی کرد.

در این پیام آمده است:

باشگاه استقلال مراتب تقدیر، تشکر و خسته نباشید خود را از آقایان فرشاد محمدی مهر و میثم تیموری که در لیگ هجدهم در تیم استقلال حضور داشتند، اعلام می‌دارد و برای این دو بازیکن در ادامه مسیر حرفه ای و شخصی آرزوی موفقیت و سربلندی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مهر برچسب ها: رویداد24 ، باشگاه استقلال ، استقلال ، بازیکنان استقلال ، لیگ هجدهم ، فرشاد محمدی مهر ، میثم تیموری ، فدراسیون فوتبال سرگرمی

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 باشگاه استقلال استقلال بازیکنان استقلال لیگ هجدهم فرشاد محمدی مهر میثم تیموری فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۹۰۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره تاثیرگذار استقلال سرباز می‌شود؟

آفتاب‌‌نیوز :

ابوالفضل جلالی بدون شک یکی از بهترین‌های این فصل لیگ برتر و تیمش بوده است. مدافع چپ استقلال در این فصل یک گل زده و ۷ پاس گل هم داده است و بیشترین تاثیرگذاری را روی گل‌های زده این فصل استقلال داشته است.

قرارداد جلالی با استقلال در پایان فصل به پایان می‌رسد و این بازیکن آزاد خواهد شد. طی روز‌های اخیر شایعاتی مبنی بر سرباز شدن این بازیکن به گوش رسیده و گفته شد این بازیکن ملی پوش فصل بعد را باید در یکی از تیم‌های نظامی سپری کند. پیگیری‌های ما در این زمینه، اما نشان می‌دهد که این ماجرا صحت ندارد و جلالی سرباز نیست.

ابوالفضل جلالی به دلیل کفالت پدرش از این قانون استفاده کرده و از سربازی معاف است. او از همین رو می‌تواند در هر تیمی که بخواهد به میدان برود و سرباز نخواهد شد. جلالی در ابتدای فصل چندین پیشنهاد خوب از تیم‌های لیگ برتری داشته، ولی در نهایت در استقلال ماندنی شد. با این حال مشخص نیست برای فصل آینده چه تصمیمی خواهد گرفت.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • قانون جدید فقط برای ساکت کردن جواد است/ رسماً قصد دارند ترمز استقلال را بکشند
  • سیروس دین محمدی: بیخیال ما پیشکسوتان؛ حواشی یک ذره جمع شود، استقلال قهرمان است! / فیلم
  • استقلال این بازیکن را تا آذر ماه از دست می‌دهد
  • ستاره تاثیرگذار استقلال سرباز می‌شود؟
  • کاپیتان استقلال رسماً محروم شد
  • اولین حضور بین‌المللی «چوپان» ‌در جشنواره فیلم  آلمان
  • اجتماع مردمی «وعده صادق» با حماسی خوانی میثم مطیعی
  • فرشاد مومنی: دولت از انجام تعهدات خود طفره می‌رود
  • فرشاد مومنی: دولت از انجام تعهدات خود طفره می رود
  • خداحافظی یک بازیکن از نسل طلایی ایران | ملی‌پوش سابق مربی می‌شود