Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی‌فقیه در گلستان با بیان اینکه مردم باید نیروی انتظامی را پشتیبان آبرو و مال خود بدانند، گفت: نیروی انتظامی باید نرم و با صلابت با مردم برخورد کند. ۰۴ تير ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۶ استانها گلستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی عصر امروز در دیدار با فرمانده انتظامی استان گلستان اظهارداشت: نیروی انتظامی از جهاتی مهم است، زیرا نیروهای انتظامی به طور دایم درون مردم بوده و شب و روز وقت و بی‌وقت، داخل خیابان و کوچه‌ها همه جا بین مردم هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: از توصیه‌های من به سردار قالیباف وقتی فرمانده نیروی انتظامی بود این بود که می‌گفتم افسرانی که سر چهارراه‌ها می‌ایستند هم برازندگی جسمی داشته باشند هم از نظر صلابت انتظامی محکم و در عین حال نرم با مردم باشند. هرچند جمع این ویژگی‌ها مشکل است.

امام جمعه گرگان افزود: افرادی می‌گفتند هر وقت در محضر حضرت علی (ع) می‌نشستیم می‌دیدیم ایشان مثل خود ما است یعنی برای خودش حریم درست نمی‌کند اما وقتی ما در محضر او می‌نشینیم آنقدر مودب می‌نشینیم که انگار پرنده‌ای روی سر ما نشسته که نباید پرواز کند این کار سختی است. چون ما یا خیلی نرم هستیم یا خیلی صلابت داریم اما انسان باید در جایش نرم باشد و در جایش صلابت داشته باشد.

کاهش آمار سرقت اولویت نخست نیروی انتظامی قم استفضای بصیرت دینی و اجتماعی بر نیروی انتظامی بوشهر حاکم استامام جمعه موقت ساری: برخورد نیروی انتظامی با بدحجابی در جامعه جدی‌تر شود

وی گفت: من استانداران زیادی دیدم برخی از استانداران وقتی می‌آمدند و می‌رفتند و کاروان راه می‌انداختند اما برخی از استانداران تنها با راننده به دنبال کار بودند؛ این خود به خود روی مسائل مختلف اثر می‌گذاشت و باید در رئوس دقت به خرج داده شود.

آیت‌الله نورمفیدی ادامه داد: نیروی انتظامی نماد این نظام است و بیشترین ارتباط را با مردم دارید. نظم و انضباط  و صلابت باید در این مسیر وجود داشته باشد  و ایمان و عمل صالح از نظر قرآن ملاک نجات دنیا و آخرت است. پیوند و ارتباط عمیق با خد، ایمان است و این ایمان نسبت به افراد عمل صالح است و همه می‌توانند انجام دهند.

وی افزود: عمل صالح در بخش‌هایی است که انتظاراتی وجود دارد و هر فردی کارهایی می‌تواند انجام دهد که دیگران نمی‌توانند، پس عمل صالح من معنای متفاوتی تا عمل صالح شما دارد، مردم باید نیروی انتظامی را پشتیبان آبرو و مال خود بدانند و این بهترین عمل صالح بوده و بهترین چیزی است که می‌تواند عمل صالح را نورانی کند.

انتهای پیام/ش

R41471/P/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۹۰۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توصیه نماینده ولی فقیه در هرمزگان در رابطه با مدیریت مصرف

دریافت 25 MB

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی‌زاده نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس، گفت: مصرف نعمت، آب، برق، گاز و … نباید بی حساب و کتاب باشد

کد خبر 6086257

دیگر خبرها

  • پایگاه سلامت شهدای «کهنه‌دژ» سمنان کلنگ زنی شد
  • امکانات نیروی انتظامی باید بهبود پیدا کند
  • توصیه نماینده ولی فقیه در هرمزگان در رابطه با مدیریت مصرف
  • دیدار جمعی از مدیران دانشگاه علوم پزشکی با نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی
  • دیدار جمعی از مدیران دانشگاه علوم پزشکی با نماینده ولی فقیه در استان
  • نقدعلی، نماینده مجلس: نیروی انتظامی پیش‌دستی کرد؛ قدردان شماییم
  • نقدعلی، نماینده مجلس: نیروی انتظامی قبل از آنکه لایحه حجاب به سرمنزل مقصود برسد پیش‌دستی کرد؛ قدردان شماییم/ نمایندگان نسبت به معیشت این عزیزان اقدام کنند که هر روز شهدایی را تقدیم می‌کنند
  • ذوق نقدعلی از بازگشت گشت ارشاد: نیروی انتظامی پیش‌دستی کرد | با قدرت جلوی کشف حجاب را بگیرید
  • سعیدی، نماینده مجلس: عده‌ای در ناراحت کردن مردم فوق تخصص دارند
  • برخورد قاطعانه با تخلفات انتخاباتی در‌گلستان