Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس ، غلام‌رضا نوروزی امروز در حاشیه انتخابات هیأت پزشکی ورزشی استان اصفهان در جمع خبرنگاران درباره آخرین وضعیت سهراب مرادی اظهار داشت: سهراب مرادی در طول تمرین از ناحیه شانه مصدوم می‌شود که این مصدومیت جدی نبوده و پس از معاینات مشخص شد که تصمیم گرفته شد 2 الی 3 هفته طول درمان خود را ادامه دهد و بعد از آن معاینه شود و سپس درمان آن از سر گرفته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی ادامه داد: پرونده ورزشکاران المپیکی به مجرد این‌که معرفی می‌شوند، کار پرونده آن‌ها نیز آغاز می‌شود که احتمالا این موضوع از اواخر تیرماه آغاز شود.

وی درباره وضعیت مالی هیأت‌های پزشکی ورزشی نیز گفت: سیستم مالی ما یک نرم‌افزار یک‌پارچه است که ما آن را چک می‌کنیم؛ از طرفی بازرسی در بدنه هیأت این کار را انجام می‌دهد و درآمد هیأت نیز در بدنه صرف می‌شود که مبارزه با دوپینگ و معاینه ورزشکاران از آن جمله است.

نوروزی بیان داشت: پوشش مسابقات ورزشی نیز بسیار هزینه‌بر است که شفافیت خوبی در فدراسیون پزشکی ورزشی وجود دارد.

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی درباره تاثیرات تحریم‌ها بر فدراسیون پزشکی ورزشی نیز تصریح کرد: هزینه‌های ما 4 برابر شده است که فشار زیادی به فدراسیون وارد می‌کند و باید تمام تلاش خود را بکنیم از منابع مختلف درآمدزایی کنیم.

وی  درباره ادعای حسین کیهانی مبنی بر این‌که ماده ممنوعه به صورت طبیعی در بدن او تولید می‌شود، خاطرنشان کرد: امور مربوط به این ورزشکار را ما انجام ندادیم و فدراسیون جهانی و اتحادیه بین‌المللی دو و میدانی انجام داده‌اند. در مرحله اول به کیهانی فرصتی دادند که از خودش دفاع کند و دفاعیه او از طرف آنها پذیرفته نشده است. حکم کیهانی قطعی و به او اعلام شده و متأسفانه به مدت 4 سال از حضور در میادین ورزشی محروم شده است.

نوروزی در پاسخ به این سوال که آیا تعرفه بیمه ورزشی امسال افزایش می‌یابد یا خیر گفت: از سال 94 تا 97 مبلغ بیمه ورزشی را ثابت و روی مبلغ 15 هزار تومان نگه داشتیم اما خدمات را افزایش دادیم. در حال حاضر و با توجه به وضعیت اقتصادی پس از حدود 4 سال تعرفه بیمه را 5 هزار تومان افزایش دادیم.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۹۰۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از ۵ مجموعه ورزشی ویژه زنان تا پایان اردیبهشت ماه

به گزارش همشهری آنلاین، نجم الدین عبادتی، معاون اماکن و فضاهای ورزشی سازمان ورزش شهرداری تهران از بازسازی و تجهیز ۵ مجموعه ورزشی جدید ویژه زنان و بهره برداری از آنها تا پایان اردیبهشت خبر داد و گفت:

عبادتی با بیان اینکه درحال حاضر ۱۱ مجموعه ورزشی ویژه زنان(غیر از سوله های ورزشی الزهرا) در شهر تهران فعال است، گفت: «۵ مجموعه ورزشی شهر تهران که در دست پیمانکار بود، باز پس گیری شده و درحال بازسازی و تجهیز شدن است که این مجموعه ها تا پایان اردیبهشت ماه به بهره برداری خواهید رسید.»

او افزود: درحال حاضر ۱۱ مجموعه ورزشی ویژه زنان در شهر تهران فعال است که با اضافه شدن ۵ مجموعه جدید تعداد آنها به ۱۶ مجموعه افزایش پیدا خواهد کرد.

عبادتی تاکید کرد: برنامه ریزی و هدف گذاری ما این است که تعداد این مجموعه‌های ورزشی به ۲۰ مجموعه افزایش پیدا کند.

کد خبر 846082 منبع: همشهری آنلاین برچسب‌ها شهردارى تهران ورزش زنان

دیگر خبرها

  • تقسیم غنائم در ۳۰روز؛ تقوی رییس، منظمی دبیر؛ مرادی همه‌کاره! تسخیر خزنده فدراسیون والیبال / نایب‌رئیس، سرپرستی تیم‌ملی و سفرها را قبضه می‌کند
  • تقسیم غنائم در ۳۰روز؛ تقوی رییس، منظمی دبیر؛ مرادی همه‌کاره! تسخیر خزنده والیبال ایران
  • ۳۵ رشته ورزشی در فدراسیون دانش‌آموزی فعال است
  • بهره برداری از ۵ مجموعه ورزشی ویژه زنان تا پایان اردیبهشت ماه
  • چهار دلیل برای اینکه بدن زنان با وزنه‌برداری حجیم نمی‌شود
  • آیا بدنسازی، بدن زنان را حجیم می‌کند؟
  • «ابدواره» سهراب سپهری در کاشان برگزار شد
  • کوهپایه‌زاده رئیس کمیته پزشکی کمیته پارالمپیک آسیا شد
  • تاج: لیگ ایران پیر است و باید جوانگرایی شود
  • جذب حامی مالی برای هیأت تنیس روی میز کردستان در حال انجام است