Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-16@14:04:34 GMT

ستاره استقلال پیشنهاد خارجی‌اش را تایید کرد

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۹۰۶۳۴

ستاره استقلال پیشنهاد خارجی‌اش را تایید کرد

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، محمد دانشگر مدافع استقلال تایید کرد که پیشنهاد خوبی از یک تیم خارجی دریافت کرده است اما با مخالفت باشگاه آن را فراموش کره و حالا به فکر موفقیت تیم است. در همین خصوص می‌خوانید:

 

من از یک تیم قطری پیشنهاد داشتم و حتی آن تیم قرار بود مبلغی را بابت دریافت رضایت‌نامه‌ام به باشگاه استقلال بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته من با باشگاه استقلال قرارداد دارم و در نهایت باشگاه هم با جدایی‌ام مخالفت کرد.

 

دانشگر درخصوص تیم و سرمربی جدید آبی‌ها نیز اظهار داشت:

خدا را شکر که امسال تمرینات را زودتر شروع کردیم و حالا این فرصت را داریم که به خوبی بدنسازی کنیم و سپس وارد کار تاکتیکی شویم. فصل جدید را هم با یک مربی جدید آغاز خواهیم کرد. آقای استراماچونی مربی بزرگی است و امیدوارم استقلال با این مربی ایتالیایی به موفقیت برسد.

 

451

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: استراماچونی محمد دانشگر بازیکن استقلال استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۹۰۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رد پیشنهاد 60 میلیونی برای ستاره بارسا: کم است!

به گزارش "ورزش سه"، رافینیا پس از پیوستن به بارسلونا نتوانست انتظاراتی که از او می‌رفت را برآورده کند و مصدومیت‌های متوالی باعث شد که شرایط برای او در این باشگاه بسیار سخت شود و بارها صحبت از فروشش در پایان فصل به میان بیاید. 

این بازیکن در طول چند هفته اخیر عملکرد خوبی را به نمایش گذاشته و ستاره تیمش در بازی رفت برابر پاری سن ژرمن در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‎‌های لیگ قهرمانان بود که توانست دو گل از سه گلی که شاگردان ژاوی در این دیدار وارد دروازه حریف کردند را به ثمر برساند. 

با این حال، تصمیم مدیران این باشگاه برای فروش او در پایان فصل جاری همچنان پابرجا است. خصوصا که بارسا به صورت جدی با مشکل فرپلی مالی روبرو است و چاره‌ای جز این که چند بازیکن بزرگ و مطرحش را در پنجره نقل و انتقالات تابستانی به فروش برساند ندارد. 

روزنامه اسپورت خبر داده است که یک باشگاه لیگ برتری در چند روز اخیر تماس‌هایی با بارسا داشته و پیشنهادی 60 میلیون یورویی را برای جذب رافینیا ارائه کرده که با مخالفت این باشگاه روبرو شده است. آنها حداقل 80 میلیون یورو برای فروش او در نظر دارند و با مبلغی پایین‌تر موافقت نخواهند کرد.

دیگر خبرها

  • جواب منطقی یحیی گل‌محمدی به ۲ پیشنهاد ویژه؛ صبر استراتژیک!
  • رد پیشنهاد 60 میلیونی برای ستاره بارسا: کم است!
  • ادعای رئیس بایرن: ژابی آلونسو به ما نه نگفته!
  • واکنش ستاره ذوب‌آهن به پیشنهاد پرسپولیس یا استقلال
  • انتقاد یک مربی از برگزار نشدن دوره‌های کوهنوردی در خوزستان
  • سولسشیر در آستانه چالشی جدید؛ چرا اسطوره منچستریونایتد در انتخابش، واسوس به خرج می‌دهد؟
  • رنگ استقلال و پرسپولیس برای من مهم نیست! | اگر شرایط خوب باشد پیشنهاد خارجی را قبول می‌کنم
  • تایید وجود بند فسخ در قرارداد سباستین هونس با اشتوتگارت
  • تایید حمله جمهوری اسلامی ایران به اسرائیل با پهپاد شاهد
  • توقع مربی پرسپولیسی از ستاره مورد علاقه گل‌محمدی!