Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@17:14:58 GMT

آغاز بازی‌سازی ورزشگاه شهید وطنی (عکس)

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۹۰۷۱۴

در چند روز گذشته ورزشگاه شهید وطنی قائم‌شهر موردبازسازی قرارگرفته است اما روند کار به‌کندی پیش می‌رود.

به گزارش "ورزش سه"، در پی اخطار فدراسیون مبنی بر تجهیز ورزشگاه‌های لیگ برتر برای استانداردسازی هر چه بیشتر بازی‌ها مسئولان قائم‌شهری در این چندروزه دست‌به‌کار شدند و در جهت ترمیم و تکمیل ورزشگاه قدیمی شهید وطنی قائم‌شهر برآمدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اما شنیده‌ها حاکی از آن دارد که روند بازسازی بسیار کند پیش می‌رود و سرعت پیمانکاران قابل قیاس با فصل گذشته نیست و اگر بخواهد به همین شکل دنبال شود بعید به نظرمی رسد تا شروع لیگ این ورزشگاه جواز برگزاری بازی‌ها را از طرف فدراسیون فوتبال دریافت کند.

 

 

 

نساجی مازندران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کمپین ستاره ها نساجی مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۹۰۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روند اجرای پروژه گردنه عامری دیلم تسریع شود

گزارش خبرنگار مهر، احمد اسدی بعد از ظهر سه شنبه در حاشیه بازدید از پروژه گردنه عامری (تنگ اسخی) اظهار داشت: با توجه به اینکه محل انجام این پروژه به عنوان یک گذرگاه پرخطر و پرتردد شناخته می‌شود و همچنین ورودی شمال استان بوشهر است، تسریع در روند انجام پروژه باید در اولویت باشد.

فرماندار دیلم افزود: ایمن سازی محدوده روستای عامری در محور دیلم به بهبهان مطالبه چندین ساله مردم و کاربران جاده‌ای بوده که در دولت سیزدهم محقق شد.

وی گفت: این طرح به طول ۱/۵ کیلومتر و اعتبار ۱۷۰ میلیارد ریال از ابتدای گردنه عامری با عملیات خاک برداری، خاکریزی، تعریض ابنیه و روکش آسفالت ایمن سازی می‌شود.

فرماندار دیلم جهت جذب اعتبار لازم برای تسریع در روند انجام این پروژه قول مساعد داد.

کد خبر 6086924

دیگر خبرها

  • تضعیف فرهنگ جهاد و شهادت، هدف دشمنان انقلاب
  • مراسم گرامیداشت شهید منتظر قائم و شهدای مدافع امنیت در یزد
  • آغاز مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی با نبرد تکراری مس و پیکان
  • روند اجرای پروژه گردنه عامری دیلم تسریع شود
  • آغاز انجام اطلاحات مرزی از سوی آذربایجان و ارمنستان
  • شناسه «یکتا» برای تمامی فعالان اقتصادی ضروری است
  • لجبازی میلان با اینتر: جشن قهرمانی ممنوع!
  • کاهش قیمت دلار در راه است؟
  • آغاز عملیات همسطح سازی پیاده روی خیابان شهید رجایی شوش
  • طراحی چهره شهید محمد منتطر قائم در یکی از مدارس طبس