Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-24@17:24:39 GMT

تیم شهر برانکو خواهان جذب مدافع پرسپولیس شد

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۹۰۷۳۵

تیم شهر برانکو خواهان جذب مدافع پرسپولیس شد

یک باشگاه کروات رقیب پرسپولیس برای جذب بازیکن قرضی این تیم شد.

به گزارش مشرق، محمد نادری که با قرارداد قرضی از تیم کورتریک بلژیک برای نیم فصل به پرسپولیس آمده بود با پیشنهاد این باشگاه برای تمدید قرارداد روبرو شده است اما از آنجایی که اختیار این بازیکن در دست کورتریک است برای تمدید قرارداد با پرسپولیس نیاز به مجوز این باشگاه بلژیکی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

تمدید قرارداد اوساگوانا منتفی شد نقی‌زاده به سپاهان پیوست

در روزهایی که پرسپولیسی‌ها به دنبال جذب سرمربی جدید خود هستند وضعیت نادری را هنوز مشخص نکرده‌اند و این بازیکن در بلاتکلیفی به سر می‌برد.

این در حالی است که باشگاه واراژدین که فصل قبل با ۵۱ امتیاز به عنوان قهرمانی لیگ دسته دوم کرواسی رسید و راهی لیگ دسته اول این کشور شده خواهان جذب نادری شده است. جالب اینجاست که تیم واراژدین متعلق به زادگاه برانکو ایوانکوویچ سرمربی سابق تیم پرسپولیس است.

نادری اما علاقمند به ادامه حضور در پرسپولیس است و باید دید در نهایت در سه راهی کورتریک، واراژدین و پرسپولیس این بازیکن پیراهن کدام تیم را برای فصل آینده بر تن خواهد کرد.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: وعده های روحانی بازار سکه و ارز پهپاد آمریکایی لیگ ملت های والیبال برانکو ایوانکوویچ پرسپولیس فوتبال کورتریک محمد نادری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۹۰۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس به محکومیت دانیال اعتراض می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، دانیال اسماعیلی‌فر، مدافع راست پرسپولیس پس از گلزنی برابر صنعت نفت آبادان با حرکتی که انجام داد، از سوی کمیته انضباطی فراخوانده شد و امروز حکم محرومیتش اعلام شد.

دانیال علاوه بر جریمه مالی یک جلسه از همراهی سرخپوشان در لیگ برتر محروم شده است. این حکم به آن معناست که او می‌تواند در بازی بعدی برابر آلومینیوم در جام حذفی حضور داشته باشد اما از بازی حساس برابر سپاهان محروم است.

این حکم با واکنش پرسپولیس مواجه شده و این باشگاه باتوجه به رسمی بودن بازی با آلومینیوم معتقد است دانیال باید همین هفته محرومیتش را سپری کند و در بازی با سپاهان حضور داشته باشد.

در نهایت باید دید اعتراض پرسپولیس باعث رسیدن این مدافع به بازی حساس برابر سپاهان خواهد شد یا خیر.

دیگر خبرها

  • بایرن مونیخ به دنبال جذب یوناتان تا
  • چهار بازیکن موردعلاقه اوسمار از لیگ برتر ایران
  • شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • مدافع سابق سرخ‌ها: شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • پرسپولیس خواهان تغییر رای دانیال
  • توافق خطرناک چند بازیکن پرسپولیس در رختکن!
  • حرفهای متواضعانه اوسمار در تمجید از یحیی و برانکو
  • تیاگو سیلوا در انتهای فصل از چلسی جدا می شود
  • پرسپولیس به محکومیت دانیال اعتراض می‌کند
  • رامین رضاییان تکذیب کرد؛ 3 کارته هستم و مقابل پرسپولیس بازی می کنم