Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز گفت: باید رویکرد خود را از مقاله نوشتن و مقاله بازی به سمت فناوری و تکنولوژی تغییر دهیم.به گزارش بلاغ،دکتر حسین کریم، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز، ظهر امروز در آئین بزرگداشت مقام استاد که در پردیس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز، گفت: باید رویکردها از سمت نوشتن مقاله و مقاله بازی به سمت انجام فعالیت های فناورانه و تقویت تکنولوژی سوق دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز با تأکید بر اینکه مسؤول نوع نگرش و رفتار دانشجویان و قشر جوان هستیم، اضافه کرد: در این برهه از زمان انتظار می رود به سمت ارتباط گرفتن با صنعت پیش برویم.

این مقام مسؤول توضیح داد: در رابطه با علم مراحل تکامل را طی خواهیم کرد که البته برای پیشرفت در این عرصه لازم است دانش و علم را به صورت عمودی و افقی گسترش دهیم.

کریم اضافه کرد: در این راستا باید تعداد دانشگاه ها و رشته های درسی را افزایش دهیم و نخستین گام این امر باید توسط هیأت علمی برداشته شود.

وی با بیان اینکه پویایی تحول گرایی توسط هیأت علمی و قشر جوان رقم می خورد، اظهار کرد: کلاس های درسی نباید به روش ۱۰ سال پیش برگزار شود؛ کلاس درس باید پویا و نوآورانه باشد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز اعلام کرد: از هیأت علمی دانشگاه درخواست داریم تا در تصمیم سازی های پررنگ ظاهر شوند؛ شانه بالا انداختن برازنده هیأت علمی نیست.

کریم موفقیت و شکست در دانشگاه را متعلق به همه دانست و یادآور شد: باید با حضور پررنگ در وزارتخانه و کشور قدرت لابی کردن را افزایش دهیم.

وی بیان کرد: هیأت علمی ها باید کوله بار تجربه خود را در اختیار جوانان قرار دهند زیرا دانشجویان برای وارد شدن به جامعه خام هستند.

کریم با اشاره به اینکه اعضای هیأت علمی باید الگوی دانشجویان باشند، اذعان کرد: باید مهارت های اعضای هیات علمی دانشگاه تقویت شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز در پایان خاطرنشان کرد: مسؤولیت در هیأت علمی دانشگاه بسیار خطیر و بزرگ است بنابراین رفتار و منش این گروه باید روحیه دانشجویان را تقویت کند.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۹۰۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی یکی از بانوان نخبه در فعالیت‌های اقتصادی و کارآفرینی + فیلم

مریم بحرینی عضو هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت دانش بنیان تک‌­نوران (تولیدکننده محصولات دقیق و ارائه دهنده خدمات در حوزه میکروسکوپی و طیف سنجی کاربردی) محسوب می‌شود و به عنوان پژوهشگر برتر و چهره شاخص علمی کشوری در سومین جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان معرفی شده است.

از او بیشتر از ۲۰ مقاله خارجی و ۵۰ مقاله در همایش‌های داخلی و خارجی به چاپ رسیده است.

از جمله سوابق اجرایی ایشان، بنیان گذاری آزمایشگاه طیف سنجی مواد نورا، مشاور فناوری معاونت علمی و فناوری رئیس جمهوری در سال ۱۴۰۰ و موسس و رئیس هیات مدیره شرکت آذران پلاسما است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • سند هوش مصنوعی به زودی تصویب می شود
  • دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای به دانشگاه مهارت تبدیل می‌شود
  • زلفی گل: دانشگاه هیچ کسی را بیخود اخراج نمی‌کند
  • برنامه وزارت علوم برای توسعه دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای
  • زلفی گل: دانشگاه فنی و حرفه‌ای به دانشگاه مهارت ملی تبدیل می‌شود
  • معرفی یکی از بانوان نخبه در فعالیت‌های اقتصادی و کارآفرینی + فیلم
  • ضرورت توجه به مطالبات پرستاران در مازندران
  • ارائه عنوان بهترین مقاله در کنگره پزشکی هسته‌ای آمریکا به عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد
  • علوم انسانی متهم است که سر سفره مردم نیست/ ضرورت گفت‌وگو با سایر علوم
  • رئیس دانشگاه علم و صنعت تغییر کرد/حکم سرپرستی برای یونسیان