Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-23@10:20:41 GMT

ویدیو| چرا کشتی ایران در بلاتکلیفی است؟

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۹۰۷۸۰

‍‍‍‍‍‍

تعداد بازدید : 3 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: پارسینه

کلیدواژه: کشتی ایران ورزش فیلم پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۹۰۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست تیلور به نفع ایران شد/بین یزدانی وقاسمپور انتخابی برگزار شود

اکبر فلاح در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، درباره شکست دیوید تیلور در انتخابی تیم ملی و حذف او از المپیک پاریس گفت: وقتی یک انتخابی به صورت قانون مند برگزار می‌شود کسی به اینکه قهرمان جهان یا المپیک در این مسابقات شرکت می‌کند کاری ندارد. در انتخابی قانونمند همه کشتی‌گیران باید شرکت کنند و حق به حقدار می‌رسد. در همین مسابقات انتخابی کشتی آزاد در آمریکا جمعیت زیادی از هواداران کشتی به سالن آمده بودند تا این مسابقه را از نزدیک ببینند.

وی تأکید کرد: متأسفانه ما در ایران به خاطر اینکه انتخابی تیم‌های ملی را کوچک و غیرشفاف کردیم، سال‌هاست که این جمعیت هوادار را در اختیار نداریم. برگزاری انتخابی در آمریکا به ما یک درس بزرگ داد و آن هم این بود که انتخابی تیم ملی حرف اول و آخر را می‌زند. با برگزاری انتخابی انگیزه کشتی‌گیران دوچندان می‌شود و ما نباید این مسابقات مهم را از دست بدهیم.

کارشناس کشتی ایران بااشاره به شکست دیوید تیلور گفت: به نظرم این شکست به نفع کشتی ایران بود. ما در این چند سال اخیر به قدری تیلور را بزرگ کرده بودیم که کسب عنوان قهرمانی در این وزن را با حضور این کشتی‌گیر محال و دور از دسترس می‌دانستیم. این تصور به وجود آمده بود که اگر تیلور در المپیک حضور داشته باشد، کشتی‌گیر ما به کسب عنوان اولی فکر نکند. اما این شکست باعث شد تفکرات تغییر کند و ما به عنوان اولی فکر کنیم. همان طور که در وزن ۱۲۵ کیلوگرم، به کسب مدال طلای امیرحسین زارع امید داریم. الان با نبود تیلور در وزن ۸۶ کیلوگرم هم این امیدواری به وجود آمده است.

فلاح تأکید کرد: امیدوارم در المپیک بتوانیم دو مدال طلای این مسابقات را به دست بیاوریم. البته از «آرون بروکس» کشتی‌گیر ۲۳ ساله‌ای که موفق به شکست دیوید تیلور شد نباید غافل باشیم. وقتی کشتی‌گیری توانسته در مسابقه انتخابی در آن جو، کشتی‌گیر به نامی مثل دیوید تیلور را شکست دهد قطعاً حریف سرسختی خواهد بود و نباید آن را دست کم گرفت. من بارها دیدم که برخی کشتی‌گیران آمریکایی در اولین حضور خود در المپیک به مدال طلا رسیدند. بنابراین اشتباه است اگر کشتی‌گیران ما در این وزن این حریف را دست کم بگیرند.

مربی کشتی آزاد در مورد بازگشت کامران قاسمپور به وزن ۸۶ کیلوگرم و رقابت او با حسن یزدانی برای حضور در المپیک گفت: در این وزن ما سه کشتی‌گیر به نام حسن یزدانی، کامران قاسپور و هادی وفایی پور داریم. به نظرم بهترین راه این است که بین این سه کشتی‌گیر مسابقه انتخابی در داخل ایران برگزار کنیم و بعد از آن هر نتیجه‌ای که به دست آمد، طبق آن تصمیم بگیریم. مسابقه انتخابی در خارج از کشور زمانی اتفاق می‌افتد که دو کشتی‌گیر عملکرد یکسانی دارند و قدرت تصمیم گیری برای کادرفنی سخت است، آن وقت تصمیم می‌گیرند این دو کشتی‌گیر را به خارج از کشور ببرند تا عملکرد آن را در خارج از ایران ببینند.

وی تأکید کرد: در مورد کامران و حسن یزدانی که عملکرد هر دوی آن‌ها را ما در مسابقات خارجی دیدیم بهترین روش برگزاری انتخابی در داخل ایران است تا علاقمندان زیادی هم برای تماشای این دیدار به سالن بیایند. این دو کشتی‌گیر علاقمندان زیادی دارند و در صورت برگزاری انتخابی، جمعیت زیادی به سالن می‌آیند و مثل قدیم باز هم انتخابی‌ها با شور و شوق زیاد برگزار می‌شود.

فلاح همچنین در مورد عملکرد تیم ملی کشتی آزاد در مسابقات قهرمانی آسیا گفت: تیم ملی کشتی ایران از آسیا فراتر رفته است و قهرمانی در این مسابقات هم به خوبی این موضوع را نشان داد. البته که ما در مسابقات قهرمانی آسیا با ترکیب اصلی هم در برخی اوزان اعزام نشدیم و این نشان می‌دهد تیم ملی با نفرات دوم هم می‌تواند به قهرمانی در آسیا برسد. الان در حال حاضر مهم‌ترین موضوع برای کشتی ایران کسب سهمیه در وزن ۵۷ کیلوگرم است. به نظرم کادر فنی در این مسابقات به برخی نقاط ضعف و قوت کشتی‌گیران پی برد. در اوزان ۵۷ و ۶۱ کیلوگرم ضعف داریم و شناسایی این نقاط ضعف می‌تواند به تیم ملی کمک کند.

کد خبر 6084148 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • بلاتکلیفی بودجه شهرداری کرمانشاه در ۱۷۵اُمین جلسه شورای شهر
  • خبر خوش برای کشتی آزاد ایران
  • بلاتکلیفی ۲۰۰۰ خودروی برقی وارداتی
  • سیگنال جدید طلا به سکه؛ بازار از بلاتکلیفی خارج می‌شود؟
  • شکست تیلور به نفع ایران شد/بین یزدانی وقاسمپور انتخابی برگزار شود
  • بلاتکلیفی تعطیلی شنبه یا پنجشنبه در کمیسیون اجتماعی
  • بازگشت تیم ملی کشتی فرنگی از قهرمانی آسیا
  • بلاتکلیفی بیست ساله برای ساخت و ساز
  • بلاتکلیفی متقاضیان پژو پارس
  • پایان ۲۰ سال بلاتکلیفی لایحه تجارت؛ لایحه‌ای که با، اما و اگر‌های فراوان تصویب شد