Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، دنیس مانتوروف وزیر صنعت و تجارت روسیه در گفتگو با خبرگزاری اینترفکس با اشاره به پیشرفت خوب و همکاری نظامی و فنی کشورش با آنکارا اعلام کرد: نخستین بخش از تحویل اس- ۴۰۰ به ترکیه در آینده نزدیک صورت خواهد گرفت.

وزیر صنعت و تجارت روسیه با اشاره به اعمال فشار بر ترکیه از سوی آمریکا در این باره افزود: موضع ترکیه در قبال خرید این سامانه ها پایدار و غیرقابل انعطاف است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تمام تصمیمات لازم در خصوص تحویل آنها گرفته شده است.

مانتوروف با اشاره به توجه کشورهای بسیاری به این سامانه ها نیز گفت: تحویل اس- ۴۰۰ های خریداری شده توسط چین مدتی پیش آغاز شد. قرارداد با چین آوریل ۲۰۱۵ امضا شده بود، اما جزئیات آن اعلام نشد. تحویل آنان طبق زمان‌بندی مشخص شده در قرارداد انجام خواهد شد.

کد خبر 4651095

منبع: مهر

کلیدواژه: روسیه سامانه اس 400 کودتای 2016 ترکیه ایالات متحده آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۹۰۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز هفته چهارم لیگ بین المللی اسکی اسنوبرد با حضور اسکی بازان روس در پیست بین المللی توچال

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی مجموعه تفریحی ورزشی توچال، نایب‌ رئیس فدراسیون اسکی و ورزش‌های زمستانی جمهوری اسلامی ایران، با اشاره به برگزاری هفته چهارم لیگ بین المللی اسکی در ایران، گفت: پیست بین‌المللی اسکی توچال میزبان تمرین مشترک تیم‌های ملی اسنوبرد ایران و روسیه بود و قهرمان روسی جهان نیز در این تمرین حضور داشت.

مرتضی ساوه شمشکی نایب‌رئیس فدراسیون اسکی و ورزش‌های زمستانی جمهوری اسلامی ایران، گفت: هفته چهارم لیگ بین المللی اسکی اسنوبرد از روز گذشته(۲۸ فروردین) با حضور اسکی بازان کشور روسیه در پیست بین المللی توچال در حال برگزار است.

وی تصریح کرد: در پایان رقابت های روز نخست در بخش مارپیچ بزرگ بانوان سوفیا نادیرشینا ( قهرمان دنیا) از روسیه در جایگاه نخست قرار گرفت و اولگا نایدیاکینا و پولینا کاریموا هردو از روسیه در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.

ساوه شمشکی اضافه کرد: همچنین در بخش مارپیچ بزرگ آقایان دمیتری کارلاگاچف از روسیه اول شد و کنستانتین سانیکوف و ایلیا خورتین روس به ترتیب دوم و سوم شدند.

نایب‌رئیس فدراسیون اسکی و ورزش‌های زمستانی جمهوری اسلامی ایران، با بیان اینکه این رقابت ها امروز(۲۹ فروردین) نیز در رشته مارپیچ بزرگ ادامه دارد، گفت: امیدوارم تیم ملی اسکی کشورمان در روز دوم این رقابت ها بتواند با کسب امتیازات لازم مجوز حضور در مسابقات آتی قهرمانی جهان و المپیک را کسب کند.

ساوه شمشکی ادامه داد: تیم ملی اسکی روسیه هفته گذشته به منظور برگزاری اردویی مشترک با تیم ملی اسکی کشورمان به ایران سفر کردند و سپس با میزبانی مجموعه تفریحی ورزشی توچال در هتل ایستگاه هفتم این مجموعه اسکان داده شدند و تمرینات خود را در این پیست دنبال کردند.

وی عنوان کرد: ورزشکاران اسکی روسیه از برف مناسب و فاصله نزدیک پیست بین المللی توچال به پایتخت ابراز خرسندی کردند و گفتند این حجم از برف در این فصل سال و با این فاصله کوتاه به شهر تهران بی نظیر است.

نایب‌رئیس فدراسیون اسکی و ورزش‌های زمستانی جمهوری اسلامی ایران، اضافه کرد: در هفته چهارم لیگ بین المللی اسکی اسنوبرد سوفیا نادیرشینا قهرمان نامدار جهان در این رشته نیز حضور دارد.

دیگر خبرها

  • جشن تحویل مسکن ملی طرح جمعیت و جوانی در شاهرود آغاز شد
  • هشدار اوکراین درباره آغاز جنگ جهانی سوم و شکست از روسیه
  • قیمت دلار با همان شدتی که رشد کرد، به‌زودی سقوط می‌کند
  • اردوغان: حماس جنبش آزادی‌بخش است/ به زودی میزبان هنیه خواهم بود
  • پیش‌بینی یک فعال اقتصادی: دلار به زودی به این عدد می‌رسد
  • پرداخت ارز کالاهای اساسی در سال جدید به زودی آغاز می‌شود
  • آغاز هفته چهارم لیگ بین المللی اسکی اسنوبرد با حضور اسکی بازان روس در پیست بین المللی توچال
  • آمار جدید از ورود خودروهای وارداتی به کشور | وزیر صنعت: مردم برای خرید خودرو خارجی عجله نکنند؛ سرعت تحویل به زودی افزایش می‌یابد
  • روند توسعه دیپلماسی منطقه‌ای تداوم می‌یابد
  • تاخیر در تحویل ساینا s تیپ da متقاضیان را در نیمه راه گذاشت