Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، ایرج عرب و اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس که به ترکیه سفر کرده‌‌اند امروز با الکس نوری و مدیربرنامه‌های او مذاکره کردند و به علت عدم توافق طرفین، باشگاه پرسپولیس گزینه‌های دیگر را بررسی می‌کند.

در دومین روز حضور مدیران پرسپولیس در هتل مجلل ترکیه‌ای، ماسیمو کاررا ایتالیای که سابقۀ هدایت یوونتوس و اسپارتاک موسکو را دارد، به گزینه جدی و جدید تبدیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه پرسپولیس در تلاش است با جدایی برانکو ایوانکوویچ تا پایان هفته جاری سرمربی جدید خود را آغاز کند تا برنامه آماده سازی برای شرکت در مسابقات فصل آتی را آغاز کنند و برنامه‌های نقل و انتقالات را پیش ببرند.

گفتنی است؛ پیش از نوری آنته جاجیچ هم با پرسپولیس به توافق نرسیده بود و آنها در حال بررسی گزینه‌های دیگری هستند.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ماسیمو کاررا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۹۰۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی گل گهر گزینه هدایت تیم ملی یونان!

سکان هدایت تیم ملی یونان به اوزونیدیس می‌رسد؟

طرفداری | مارینوس اوزونیدیس، سرمربی یونانی تیم گل‌گهر، به عنوان یکی از گزینه‌های هدایت تیم ملی فوتبال یونان مطرح شده است.

اوزونیدیس در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر با هدایت تیم گل‌گهر عملکرد موفقی داشته و این تیم در حال حاضر با 33 امتیاز در رده ششم جدول رده بندی قرار دارد. تیم ملی فوتبال یونان که در مرحله مقدماتی جام ملت‌های یوفا نتیجه را به گرجستان واگذار کرد و از صعود بازماند، به دنبال تغییر سرمربی خود است.

سایت‌های یونانی از جمله "gazzetta" در گزارشی به بررسی گزینه‌های هدایت تیم ملی یونان پرداخته و در آن از "مارینوس اوزونیدیس" سرمربی تیم گل‌گهر نیز نام برده است.

طبق گزارش این سایت، اوزونیدیس در حال حاضر هدایت تیمی در ایران را بر عهده دارد و با توجه به اینکه قرارداد او با باشگاهش 1+1 ساله است، می‌تواند در پایان فصل هدایت تیم ملی یونان را بر عهده بگیرد.

هنوز مشخص نیست که آیا اوزونیدیس هدایت تیم ملی یونان را بر عهده خواهد گرفت یا خیر. اما عملکرد خوب او در گل‌گهر و همچنین سابقه مربیگری درخشانش در یونان، او را به یکی از گزینه‌های مناسب برای این سمت تبدیل کرده است.

از دست ندهید ????????????????????????

سوپرگل مسی به کانزاس سیتی (فیلم) لایک جنجالی پدیده منچستریونایتد: من را سپر بلا نکن! گل آکروباتیک و دیدنی ژائو فلیکس به کادیز (فیلم) رقص عبدالکریم حسن در تمرین پرسپولیس با آهنگ عربی (فیلم)

دیگر خبرها

  • واکنش رسمی تراکتور به مذاکره با مجیدی و گل محمدی | همه چیز در ۴۸ ساعت اتفاق افتاد
  • ماجرای یحیی گل محمدی و تراکتور پایان یافت
  • سرمربی پرتغالی به جانشینی کلوپ می‌خندد!
  • فوری و اختصاصی: پایان کار سرمربی تراکتور!
  • اختصاصی: درخواست خمس برای جدایی از تراکتور!
  • توافق تراکتور با خمس برای جدایی | سرمربی اسپانیایی با رقم سنگین حاضر به رفتن شد
  • توافق تراکتور با خمس برای جدایی/ سرمربی اسپانیایی رفتنی شد
  • سرمربی گل گهر گزینه هدایت تیم ملی یونان!
  • پاکو خمز از اخراج قسر در رفت
  • همه به دنبال یحیی؛ گل‌محمدی گزینه جانشینی چهره‌های مطرح!