Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ پیروز حناچی، شهردار تهران، در حساب توییتری خود نوشت:

«‌استفاده مسئولان ارشد نظام از قطار شهری، مشوق بهره‌گیری کمتر شهروندان از وسایل شخصی و افزایش استفاده آنان از سیستم حمل‌و‌نقل عمومی در شهر و زمینه‌ساز تحقق شعار ‎تهران شهری برای همه است.

از مشارکت رئیس محترم قوه قضاییه در هفته‌ی قوه قضاییه، در طرح ‎سه شنبه های بدون خودرو سپاسگزارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال شهرداری تهران قوه قضاییه پیروز حناچی سه شنبه های بدون خودرو قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۹۰۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهردار تهران در افطارخونه طهران

شهردار تهران در روز میلاد امام حسن (ع) در میان مردم در افطارخونه طهران حاضر شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علیرضا زاکانی شهردار تهران در روز میلاد امام حسن مجتبی (ع) در افطارخونه طهران حاضر شد.

زاکانی ضمن این بازدید، با مردم نیز به گفتگو پرداخت. همچنین در تعدادی از موکب‌هاحضور پیدا مرد و از موکبدارانی که در این ایام به میزبانی از مردم روزه‌دار مشغول بودند، قدردانی کرد.

همزمان با میلاد امام حسن مجتبی (ع) و حضور شهردار تهران در افطارخونه طهران، کیک ۲ تنی به طول ۲۰۰ متر آماده شده بود که به وسیله آن، از شرکت‌کنندگان در این جشن، پذیرایی شد.

افطارخونه طهران، اول تا دهم فروردین در پیاده راه بلوار کشاورز، از غروب تا ۸ شب با آش و افطاری ساده، میزبان مردم روزه‌دار است.

دیگر خبرها

  • باید برای پیشرفت و اعتلای قم تلاش کرد
  • شش فوتی در تصادفات شهری ایام نوروز در آذربایجان شرقی
  • شهردار تهران در افطارخونه طهران
  • استمرار اجرای کلان پروژه‌های عمرانی و نهضت آسفالت در سنندج
  • برنامه مراسم شب‌های قدر در حرم مطهر امام خمینی (س)/ رییس قوه قضاییه و رییس‌جمهوری در شب‌های نوزدهم و بیست یکم در حرم امام سخنرانی می‌کنند
  • موافقت وزیر کشور با ارتقاء درجه شهرداری پارس آباد مغان
  • کرمان فقط با مردم آباد می‌شود
  • افزایش سرمایه اجتماعی و رضایتمندی مردم در گرو مبارزه با فساد
  • ۱۰۰۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری و هزینه‌کرد در شهربازی کرمان
  • دسترسی بدون واسطه گردشگران به محصولات محلی فراهم شود