Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرتضی فنونی زاده در گفت و گو با ایرنا با اشاره به جدایی برانکو ایوانکوویچ و اینکه هنوز مدیران این باشگاه موفق به امضای قرارداد با مربی دیگری نشده اند، اظهار داشت: در حال حاضر زمان به سرعت در حال از دست رفتن است و این شرایط همه را نگران کرده است. زمان به سرعت برای پرسولیس از دست می رود. همه تیم ها اردوهای خود را هم آغاز کرده اند اما پرسپولیس هنوز نمی داند که تکلیف مربی و بازیکنانش چیست؟ چنین شرایطی برای تیم قهرمان ایران واقعاً نگران کننده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مدیران باشگاه که در مسافرت خارجی به سر می برند نیز موفق نشده اند کاری از پیش ببرند. اگر یک مدیر فوتبالی بین این افراد بود به طور حتم می دانست که باید چه کاری انجام دهد و تا الان تکلیف سرمربی تیم مشخص شده بود. مشکل پرسپولیس افراد کار نابلد هستند.

این پیشکسوت فوتبال اضافه کرد: صبر هواداران دیگر لبریز شده است. در ایران تعداد زیادی مربی درجه یک حضور دارند. یک مربی باید بیاید که به درد فوتبال ما بخورد و شناخت کافی از فوتبال ایرانداشته باشد. به نظر من مربی مانند اسکوچیچ می تواند برای فوتبال ما مفید باشد.

وی در مورد بازیکنانی که نام آنها برای حضور در پرسپولیس مطرح می شود نیز گفت: برای مثال حسین کنعانی زادگان مگر کجا بوده که حالا برای پرسپولیس شرط و شروط می گذارد؟ واقعاً پرسپولیس جای چنین بازیکنانی نیست.

وی در پایان تاکید کرد: برانکو در مدت حضورش در پرسپولیس دستاوردهای زیادی برای باشگاه داشت و باز هم اگر یک مربی از اروپای شرقی به پرسپولیس بیاید جای امیدواری دارد. اسکلت و چارچوب کلی تیم پرسپولیس حفظ شده است و تنها اگر همان تفکر دوباره در کادر فنی شکل بگیرد، می توانیم به موفقیت پرسپولیس امیدوار باشیم.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پرسپولیس برانکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۹۰۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز طرح مبارزه با آفت جوانه خوار در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز چهارمحال وبختیاری، مدیر کل منابع طبیعی و آبخیز داری استان گفت:۴۰ هزار هکتار از جنگل‌های استان مبتلا به آفت هستند.
احمدی افزود: وسعت جنگل‌های استان ۳۵۰هزار هکتار است که ۴۰ هزار هکتار آلوده به آفت هستند.
وی گفت: طرح مبارزه با افت جوانه خوار درخت بلوط با محلول BT سه سال است آغاز شده و هرسال هزار و ۵۰هکتار جنگل‌های استان سم پاشی می‌شود.
مدیر کل منابع طبیعی و آبخیز داری استان با اشاره به سرعت انتقال این آفت به درختان جنگل گفت: با توجه به زمان محدود برای مبارزه با این آفت و سرعت انتقال آن از درختی به درخت دیگر همراهی و همکاری گسترده دستگاه‌های دیگر لازم است.
احمدی گفت:زمان سم پاشی باید از ساعت ۵ تا ۹ صبح باشد، چون نور خورشید اثر محلول BT که سازگار با طبیعت از بین می‌برد و ۲۴ ساعت و قبل و بعد استفاده از این محلول نباید بارش باران داشته باشیم.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • آغاز طرح مبارزه با آفت جوانه خوار در چهارمحال و بختیاری
  • قاسمپور: شانس برد پرسپولیس بیشتر از نفت آبادان است
  • جزئیات واریز حقوق بازنشستگان
  • مایلی کهن: مجید جلالی با شاه فالوده نمی‌خورد!
  • در زمان اشتباه سرمربی پرسپولیس شدم!
  • سرمربی پیشین پرسپولیس:سرپیچی از دستور شاهزاده عربستان عامل اخراجم شد
  • فرهاد چیذری درگذشت
  • مربی سابق بدنساز پرسپولیس درگذشت
  • درگذشت بدنساز سابق پرسپولیس
  • چرا باید کاپیتان استقلال را محروم کنند؟ | پرسپولیس زنگ خطر را برای نکونام به صدا درآورده است