Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-23@12:02:00 GMT

تیموری و محمدی مهر از استقلال جدا شدند

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۹۰۹۱۳

تیموری و محمدی مهر از استقلال جدا شدند

میثم تیموری و فرشاد محمدی مهر بعد از جلسه‌ای که با امیرحسین فتحی مدیرعامل استقلال داشتند، از این تیم جدا شدند.

باشگاه استقلال با صدور اطلاعیه‌ای، این جدایی را تأیید کرد. در متن منتشر شده از سوی باشگاه استقلال آمده:

باشگاه استقلال مراتب تقدیر، تشکر و خسته نباشید خود را از آقایان فرشاد محمدی مهر و میثم تیموری که در لیگ هجدهم در تیم استقلال حضور داشتند، اعلام می‌دارد و برای این دو بازیکن در ادامه مسیر حرفه‌ای و شخصی آرزوی موفقیت و سربلندی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: پارسینه

کلیدواژه: باشگاه استقلال فرشاد محمدی میثم تیموری امیرحسین فتحی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۹۰۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش جنجالی مدافع شمس‌آذر بعد از بازی با استقلال

به گزارش "ورزش سه"، شمس آذر در شرایطی برابر استقلال در استادیوم آزادی شکست خورد که وحید کاظمی در چند صحنه با سوت‌های خود اعتراض سعید دقیقی سرمربی این تیم را نیز در پی داشت. در یکی از صحنه‌های بحث برانگیز این بازی، استقلال در شرایطی به گل دوم خود در این بازی رسید که کورس محمدرضا رضایی و مهرداد محمدی را وحید کاظمی با اعلام پنالتی به سود آبی‌پوشان و یک کارت زرد برای مدافع سبزپوش همراه شد.

اکنون در شرایطی که کارشناسان در ورزش سه نیز این صحنه را خطا ندانسته بودند، شب گذشته و در برنامه فوتبال برتر نیز کارشناسانی که روی این صحنه نظر داده بودند، تصمیم وحید کاظمی برای اعلام خطای پنالتی را نادرست دانستند. موضوعی که اکنون واکنش محمدرضا رضایی را نیز بهمراه داشته و مدافع جوان شمس آذر درباره آن می‌گوید: در آن صحنه هیچ خطایی انجام ندادم و توسط بازیکن حریف (مهرداد محمدی) شارژ شدم. با نهایت احترام برای آقای وحید کاظمی، ایشان ضمن اعلام این خطای اشتباه در واکنش به اعتراض آرام و گلایه مندی بنده، حتی تهدید کرد که حق حرف زدن ندارم و لطف کرده که اخراجم نکرده و بهتر است چیزی نگویم.

دیگر خبرها

  • هفته‌های آخر لیگ و حسرت ۴ بازی بر دل پرسپولیسی‌ها/ گل‌محمدی قهرمانی را مفت از دست داد؟
  • واکنش جنجالی مدافع شمس‌آذر بعد از بازی با استقلال
  • نقش پررنگ علی آقا محمدی در واگذاری استقلال
  • تیم منتخب هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال
  • برنامه تمرینی ویژه برای مهرداد محمدی در استقلال
  • ستاره استقلال و تقدیم گل به همسر (عکس)
  • پشت پرده خوشحالی خاص مهرداد محمدی بعد از گلزنی + عکس
  • عکس| پشت پرده خوشحالی معنادار ستاره گلزن استقلال
  • همه بازی‌ها برایمان فینال است
  • سوپرایز بلانکو کامل نشد! (عکس)