Web Analytics Made Easy - Statcounter

بلومبرگ اعلام کرد: پس از حادثه نفتکش‌ها هزینه حمل و بیمه کشتی‌هایی که از خلیج‌فارس عبور می‌کنند ۱۰ برابر شده است.

به گزارش مشرق به نقل از بلومبرگ، هزینه حق بیمه و حمل کشتی‌ها در منطقه خلیج‌فارس پس از اتفاقات اخیر حادثه نفتکش‌ها و همچنین ساقط شدن پهپاد آمریکایی، به شدت افزایش یافته است. هزینه حمل تانکرها و نفتکش‌ها از منطقه خلیج‌فارس و حق بیمه آنها به ۵۰۰ هزار دلار افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

نبض اقتصاد جهان در دستان ایران

افزایش هزینه‌های حمل و همچنین حق بیمه آنها پس از افزایش تنش‌ها در منطقه که حداقل به ۶ کشتی حامل نفت در این منطقه آسیب وارد شد، رشد بیشتری پیدا کرده است.

بر اساس اعلام یک منبع آگاه، پس از آنکه ریسک حمل و نقل کشتی‌ها در این منطقه پس از حادثه به نفتکش‌ها افزایش یافت، هزینه حمل و حق بیمه نفتکش به بیش از ۵۰۰ هزار دلار رسیده است. در حالی که پیش از این یک‌دهم رقم فعلی بود.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: وعده های روحانی بازار سکه و ارز پهپاد آمریکایی لیگ ملت های والیبال بیمه حمل و نقل عمومی خلیج فارس نفتکش ایرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۹۰۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محدودیت پروازی به برخی از فرودگاه های کشورهای حوزه خلیج فارس

تین نیوز

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از محدودیت پروازی به برخی از فرودگاه های کشورهای حوزه خلیج فارس خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری، جعفر یازرلو از محدودیت پروازی به برخی از فرودگاه های کشورهای حوزه خلیج فارس خبر داد و گفت: با توجه به شرایط جوی بوجود آمده در برخی از کشورهای حوزه خلیج فارس و آبگرفتگی سطوح و معابر، پروازهای فرودگاه های دبی و شارجه با تأخیر یا ابطال مواجه شده است.

یازرلو ضمن اشاره به محدودیت پروازی به فرودگاه های مذکور تا اطلاع ثانوی، به مسافران توصیه کرد: برای سفر به این مقاصد پیش از عزیمت به فرودگاه به منظور اطمینان از وضعیت تاخیر یا ابطال پرواز خود با شرکت های هواپیمایی مربوطه تماس حاصل کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • غرق شدن یک کودک ۱۰ ساله بر اثر آبگرفتگی بارندگی در داراب استان فارس
  • تحویل خدمه هندی کشتی توقیفی در تنگه هرمز به کنسولگری هند
  • انتقال آب از خلیج فارس پیگیری می‌شود
  • محدودیت پروازی به برخی از فرودگاه های کشورهای حوزه خلیج فارس
  • محدودیت پروازی به برخی فرودگاه‌های حاشیه خلیج فارس
  • فرمانده نیروی دریایی ارتش: کشتی‌هایمان را از خلیج عدن تا دهانه سوئز اسکورت می‌کنیم
  • آمریکا باید از ‌آب‌های خلیج فارس خارج شود
  • اسکورت کشتی‌های ایران تا دریای سرخ
  • هشدار کارشناسان نظامی چین به خطرات افزایش تنش‌ها در خاورمیانه
  • فجر انرژی خلیج‌فارس، ضامن تولید پایدار شرکت‌های پتروشیمی در منطقه ویژه اقتصادی