Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمید رضا عدل معاون فنی، امور زیربنای و تولیدی سازمان برنامه و بودجه کشور عصر سەشنبە در بدو ورود بە استان کردستان از طرح احداث چهارباندە گردنە صلوات آباد بازدید کرد.

وی در این بازدید با بیان اینکه این طرح به چهار قطعه تقسیم شده اظهار داشت: سه قطعه آن در حال حاضر فعال بوده و منابع اعتباری موردنیاز برای اتمام طرح بیش از ۷۰۰ میلیارد ریال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: برنامه و بودجه سعی دارد منابع اعتباری این پروژه در اسرع وقت تأمین کند.

عدل در ادامه سفر خود از پروژه تقاطع غیر همسطح سنندج مریوان سقز نیز بازدید کرد.

گردنه صلوات آباد سنندج از صعب العبورترین محورهای مواصلاتی استان کردستان به طول ۲۵ کیلومتر است که سنندج را به همدان و تهران وصل می‌کند.

عدل به منظور بازدید از برخی پروژه‌های عمرانی زیرساختی کردستان در حوزه آب و راه و حمل و نقل و بررسی وضعیت اعتباری این طرح‌ها به کردستان سفر کرده است.

منابع اعتباری مورد نیاز طرح تقاطع غیر همسطح سنندج مریوان سقز ۲۱۰ میلیارد ریال بوده و یکی از تقاطع‌های حیاتی و اساسی در مسیر سنندج به مریوان و همچنین کریدور میاندوآب کرمانشاه می‌باشد.

بازدید از برخی سدهای استان و همچنین پروژه‌های آبیاری و زهکشی پایاب سدها از دیگر برنامه‌های سفر سه روزه عدل و هیئت همراە به کردستان است.

۷۳۴۹ / ‏‬ ۳۰۳۴

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کردستان سنندج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۹۰۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سنندج ،پایتخت دف جهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان ، علاوه بر هنرمندان دف نواز کردستان، کسانی هستند که پیشه دف سازی را زنده نگه داشته اند.

استان کردستان مهد هنر است و هنرمندان فراوانی در این دیار مشغول خلق آثار منحصر به فردی هستند، در این میان دف و دف نوازی را می‌توان یکی از هنر‌های منحصر به فرد کردستانی‌ها دانست.

هنر دف سازی و دف نوازی به عنوان یکی از هنر‌های سنتی و قدیمی کردستان، در استان از اهمیت زیادی برخوردار است حمایت همه جانبه از سازندگان این دف سنتی ضرورتی است انکار ناپذیر.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ضرورت تغییر دیدگاه به بودجه بنیاد ملی نخبگان/ برنامه‌هایی برای نخبه‌های حوزوی داریم
  • ضرورت تغییر دیدگاه به بودجه بنیاد ملی نخبگان/ برنامه‌هایی برای نخبگان حوزوی داریم
  • بازدید‌های میدانی کارگروه رفع موانع تولید استان کرمان از پروژه‌های مهم
  • سنندج ،پایتخت دف جهان
  • چرا بازگشت انسان به ماه سخت است؟
  • هزار دف، یک پیش نیاز برای ثبت جهانی پالنگان است
  • در این نقطه از ایران هنوز ۵ متر برف وجود دارد
  • گره هنر و خلاقیت در تار و پود فرش کردستان
  • پیشرفت ۸۲ درصدی پروژه خط انتقال آب مجتمع‌ صنعتی معدنی چادرملو به شهرستان اردکان
  • بازدید مدیرعامل سازمان حمل و نقل ترافیک شهر تهران از منطقه ۲