Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@10:22:25 GMT

نشست منامه آغاز شد

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۹۰۹۴۹

نشست بحرین با محوریت رایزنی درباره مسأله فلسطین در منامه کار خود را آغاز کرد؛ نشستی که در آن واشنگتن می‌کوشد به تبیین طرح خود موسوم به «معامله قرن» بپردازد.

به گزارش ایسنا، کارگاه اقتصادی بحرین که به عنوان بخشی از طرح به اصطلاح صلح آمریکا برای فلسطین و رژیم صهیونیستی موسوم به «معامله قرن» برگزار می‌شود، کار خود را آغاز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در افتتاحیه نشست منامه جارد کوشنر، مشاور و داماد دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا سخنرانی می‌کند.

در حال تکمیل…

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فلسطين

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۹۰۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز هفته خلاقیت و نوآوری شهری مشهد؛ شنبه یکم اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیرکل خلاقیت و نوآوری شهری شهرداری مشهد، گفت: هفته خلاقیت و نوآوری شهری با رویکرد ترویج فرهنگ خلاقیت و نوآوری و معرفی دستاورد‌های نوآورانه در مدیریت شهری و حمایت از شرکت‌های دانش بنیان فعال از ۱ تا ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.

سید رحمان میرزائیان به اشاره به گشایش کمیته خلاقیت و نوآوری شهرداری مشهد همزمان با آغاز هفته خلاقیت و نوآوری، گفت: در این ایام با گرامیداشت شهدای علمی کشور از محصولات نوآورانه مدیریت شهری پیش بینی و رونمایی خواهد شد و با توجه به وجود مناسبت‌های دیگر در این هفته از جمله روز ملی کارآفرینی و بزرگداشت شیخ بهایی، سعی شده است بهره‌برداری لازم برای هم‌افزایی بیشتر اکوسیسستم نوآوری شهر مشهد نیز صورت گیرد.

وی افزود: دعوت از فعالان استارتاپی، نخبگان دانشگاهی و جمعی از فرهیختگان خلاقیت و نوآوری  و نشست با  شهردار مشهد، نشست‌های تخصصی با حضور نخبگان و دانشگاهیان در زمینه خلاقیت و نوآوری، رونمایی از محصولات نوآورانه مجموعه‌های مدیریتی شهرداری مشهد، معرفی اکوسیستم نوآوری شهری درحاشیه صحن علنی شورا، نشست علمی کاربردی شرکت‌های دانش بنیان در اقتصاد شهری و برگزاری کمپ‌های خلاقیت ویژه مدیران و کارشناسان از برنامه‌های این هفته است.

دیگر خبرها

  • «به افق فلسطین»؛ تجربه‌ای شیرین در رسانه ملی بود/ آماده باش کامل عوامل یک برنامه برای «وعده صادق»
  • چند نظامی صهیونیست از آغاز جنگ غزه زخمی شدند؟
  • جنگ غزه / شمار قربانیان به ۳۴ هزار و ۱۵۱ نفر رسید
  • نشست خبری سخنگوی وزارت خارجه آغاز شد
  • آغاز نشست خبری سخنگوی وزارت خارجه
  • برگزاری پیش نشست همایش بین المللی ۷۵ سال اشغالگری در فلسطین
  • آغاز نخستین رویداد خلاقیت و نوآوری مشهد
  • آغاز هفته خلاقیت و نوآوری شهری مشهد؛ شنبه یکم اردیبهشت
  • بحرین میزبان نشست آینده سران اتحادیه عرب
  • هم‌نشست مجسمەسازی مفاخر در مهاباد آغاز شد