Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-19@19:38:32 GMT

۲متهم کودک آزاری در بوشهر دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۹۰۹۶۶

ساعت 24- دادستان بوشهر گفت: ۲ تن از افرادی که متهم به دست داشتن در پرونده کودک آزاری اخیر در شهر بوشهر هستند، شناسایی و با قرار تامین بازداشت شدند.

 دادستان بوشهر گفت: ۲ تن از افرادی که متهم به دست داشتن در پرونده کودک آزاری اخیر در شهر بوشهر هستند، شناسایی و با قرار تامین بازداشت شدند.

علی حسن پور افزود: کودکی که مورد آزار و اذیت قرار گرفته هشت ساله و از ۲ ماه پیش از طریق والدین خود در این کارواش رها شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: براساس بررسی های به عمل آمده کودک آزاری از یک ماه پیش شروع شده و بنا به اظهارات متهمان این اقدام آنها به دلیل شیطنت های این کودک رخ داده است.

دادستان بوشهر اضافه کرد: با این وجود تحقیقات لازم در باره انگیزه اصلی این کودک آزاری در دست پیگیری است.

وی ادامه داد: همچنین دستور لازم برای پلمب کارواش صادر شده و بزودی اجرا می شود.

حسن پور در باره وضعیت جسمی کودکی که مورد آزار قرار گرفته است گفت: با توجه به رسیدگی های صورت گرفته شرایط فیزیکی این کودک روبه بهبودی است.

وی ادامه داد: قاضی پرونده کودک آزاری با حضور مسئولان بهزیستی و نیروی انتظامی در بیمارستان حاضر و ضمن دلجویی از کودک یاد شده از او تحقیق به عمل آمده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر گفت: از لحظه انتشار خبر کودک آزاری اقدامات لازم انجام و در شورای تامین نیز مطرح شده است.

مجید خورشیدی با اشاره به ورود دادستانی افزود: به جامعه قول می دهیم اتفاقی که خواهد افتاد سبب درس عبرت همه کسانی خواهد شد که از وظیفه اجتماعی خود تخطی کرده اند.

براساس گزارش رسیده به مرکز اورژانس اجتماعی ۱۲۳ مبنی بر یک مورد کودک آزاری در یک کارواش در شهر بوشهر، نیروهای اورژانس با گرفتن مجوز قضائی و با همراهی نیروی انتظامی به محل مورد نظرمراجعه و با کودکی که مورد اذیت و آزار جسمی و روانی قرار گرفته بود روبرو شدند که بلافاصله کودک به بهزیستی ارجاع و در بیمارستان بستری شد.

براساس این گزارش، کودک آزار دیده پس از بستری آزمایش‌ها و معاینه‌های لازم انجام و روند درمان جسمی و روانی وی آغاز شد.

این گزارش افزوده است: در باره امور قضائی و رفتار مجرمانه حادث شده، پیگیری‌های لازم اعم از حضوری و مکاتبه‌ای با دادستان، فرمانداری، دفتر حمایت از کودکان دادگستری، اداره آگاهی انجام شده است.

در این ارتباط ضمن تمهید شرایط مراقبتی، نگهداری، تحصیل و حمایت‌های روانی - اجتماعی، این اداره کل یک نماینده حقوقی و یک روانشناس را به طور ویژه برای پیگیری این پرونده تعیین کرده است.

ایرنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: کودک آزاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۹۰۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از کشف گازوئیل قاچاق در بوئین زهرا تا کشف ۲ تن چوب قاچاق در کلنجین

سرهنگ وجیه الله عبدی فرمانده انتظامی شهرستان بویین زهرا گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر تردد مشکوک یک دستگاه کامیون باری از محور سگزآباد - بوئین زهرا بلافاصله ماموران کلانتری ۱۱ و پلیس آگاهی این شهرستان برای بررسی موضوع اعزام شدند.

وی افزود: خودرو مورد نظر پس از مدتی تعقیب و مراقبت در ورودی شهر بوئین زهرا متوقف شده و در بازرسی از آن یک مخزن مخفی که به شیوه ماهرانه به منظور قاچاق سوخت تعبیه شده بود کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بوئین زهرا با اشاره به اینکه در این عملیات ۳ نفر دستگیر و ۱۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف شد، بیان کرد: ارزش ریالی این محموله قاچاق حدود ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

دستگیری عاملان قاچاق مواد مخدر در پوشش خانواده ۴ نفره

سرهنگ وجیه الله عبدی فرمانده انتظامی شهرستان بوئین زهرا گفت: در پی کسب خبری مبنی بر انتقال مقادیر قابل توجهی از مواد مخدر توسط یکی از افراد سابقه دار به شهرستان بوئین زهرا، بررسی موضوع در دستور ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: متهم که با یک دستگاه سواری پراید به همراه همسر و ۲ فرزند خود به سمت بوئین زهرا در حال حرکت بود در ورودی شهر متوقف و دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بوئین زهرا با اشاره به کشف ۹ کیلو و ۷۰۰ گرم تریاک که به صورت ماهرانه‌ای در خودرو جاساز شده بود، بیان کرد: متهمان با تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضائی معرفی شدند.

کشف ۲ تن چوب قاچاق در کلنجین

سرهنگ علی زرینی فرمانده انتظامی شهرستان آوج گفت: ماموران پاسگاه انتظامی کلنجین حین گشت زنی در حوزه استحفاظی خود، به یک دستگاه وانت نیسان، حامل چوب جنگلی مشکوک و دستور توقف آن را صادر کردند.

وی افزود: پس از توقف خودرو و در بازرسی از آن ۲ تن چوب درخت گردو که فاقد هرگونه مجوز حمل از اداره جنگلبانی و منابع طبیعی بود کشف و یک نفر دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان آوج با بیان اینکه ارزش ریالی این محموله حدود ۲۰۰ میلیون ریال برآورد شده، بیان کرد: متهم به مراجع قضائی معرفی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • ادعای رویترز: پلیس فرانسه یک فرد را در کنسولگری ایران دستگیر کرد
  • پلیس فرانسه یک فرد را در کنسولگری ایران دستگیر کرد
  • گردانندگان صفحات ضد امنیتی در قزوین دستگیر شدند
  • عامل قطع درختان جنگلی دستگیر شد
  • فردی که متهم به قطع درختان بود در گرگان دستگیر شد
  • عوامل ساخت و ساز غیرمجاز در شهرکرد دستگیر شدند
  • از کشف گازوئیل قاچاق در بوئین زهرا تا کشف ۲ تن چوب قاچاق در کلنجین
  • ادمین کانال معاند دستگیر شد + اعترافات | ببینید
  • عضو اصلی گارد جاویدان دستگیر شد + اعترافات تکان دهنده «دکتر»
  • مردم آزاری با خودرو؛ قیمت لامپ زنون و منبع اگزوز!