Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید حسین ناظر با تاکید بر اینکه یکی از اصلی‌ترین پایه‌های نظم و امنیت کشور قوه قضاییه است، اظهار داشت: صدا و سیمای مرکز بوشهر در راستای کمک به این نهاد آمادگی کاملی دارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان  از  بوشهر،سید حسین ناظر، مدیر کل صدا و سیمای مرکز بوشهر صبح سه‌شنبه (4 تیر) در نشست مشترک با علی جمادی، رئیس‌کل دادگستری استان بوشهر، اظهار داشت: صدا و سیمای مرکز بوشهر در حوزه های مختلف صدا، سیما، خبر و فضای مجازی آماده هر گونه همکاری با دادگستری استان برای تهیه و پخش برنامه‌های مختلف با هدف پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و افزایش اطلاع‌رسانی در جامعه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سید حسین ناظر با تاکید بر اینکه یکی از اصلی‌ترین پایه‌های نظم و امنیت کشور قوه قضاییه است، اظهار داشت: صدا و سیمای مرکز بوشهر در راستای کمک به این نهاد آمادگی کاملی دارد.

 

علی جمادی، رئیس‌کل دادگستری استان بوشهر در این نشست نیز با اشاره به اینکه صدا و سیما تاکنون تلاش های بسیار خوبی در راستای تعامل و همکاری در زمینه اقدامات دادگستری استان داشته است، اظهار داشت: پیشگیری از وقوع جرم و آگاهی مردم یک امر فرا قوه‌ای و فرا سازمانی و نیازمند همکاری سایر نهادها به ویژه صداوسیما و رسانه ها می باشداست.

 

رئیس‌کل دادگستری استان بوشهر با تشکر از تلاش‌های صدا و سیما در آگاهی بخشی و پیشگیری از وقوع جرم، از پوشش خبری فعالیت‌ها و اقدامات دادگستری استان در ایام مختلف سال به ویژه هفته قوه قضائیه قدردانی کرد.

 

علی حسن‌پور دادستان عمومی و انقلاب بوشهر نیز افزایش سطح آگاهی مردم و اطلاع‌رسانی را از ضرورت های جامعه امروز دانست و بر تعامل دستگاه قضا و رسانه‌ها خصوصاً صدا و سیما برای تحقق این مهم تاکید کرد.

پایان پیام/647

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت اوقات فراغت مجلس کانون های فرهنگی هنری مساجد اردبیل مسجد شیراز خراسان جنوبی کانون های مساجد خبرگزاری شبستان امنیت کشور هفته قوه قضائیه پایه های نظام قوه قضاییه رسانه استان بوشهر خبرگزاری شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۹۰۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم برخورد با مسئله روزه‌خواری علنی

رئیس کل دادگستری استان اصفهان در پایان بر لزوم برخورد با مسئله روزه‌خواری علنی، گفت: همه با حفظ اعتدال باید به فریضه امر به معروف و نهی منکر توجه داشته باشند و آن را در جامعه اجرایی کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، حجت الاسلام اسدالله جعفری در حاشیه بازدید از قرارگاه اطلاع‌رسانی ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان در باغ فدک اصفهان، تقارن فرا رسیدن بهار طبیعت با بهار قرآن را گرامی داشت و اظهار داشت: خیزش الهی و تحول اساسی طبیعت در فصل بهار بیانگر آن است که انسان نیز می‌تواند با تلاش شکوفه‌های ایمان را در درون خود بارور کند

وی در ادامه از عوامل برگزاری ستاد دائمی خدمات سفر در شهر تقدیر کرد و افزود: به لحاظ میدانی و بررسی‌های صورت گرفته، برنامه‌ریزی‌ها و مدیریت اجرایی امسال نسبت به سال گذشته بهبود یافته و برخی کاستی‌ها رفع شده، ولی درعین  حال با وضعیت مطلوب فاصله داریم و لازم است با  تلاش و برنامه‌ریزی مسنجم تر روز به روز زمینه رضایتمندی بیشتر مردم فراهم شود.

رئیس کل دادگستری استان اصفهان با تاکید بر ضرورت احترام به ارزش‌ها و هنجارها گفت: در درجه اول همه ما مسلمانیم و باید در نظر داشته باشیم که تمام آرامش، آسایش، امنیت، عزت خود را مدیون خون شهدایی هستیم که برای ما آن امنیت پایدار را به ارمغان آوردند و لازم است همه از آن پاسداری کنیم.

وی ادامه داد: مسئولان و دستگاه‌های خدمت رسان باید همه تلاش خود را در جهت حفظ امنیت ، سلامت و بهداشت عمومی، رعایت امنیت اخلاقی و هنجارهای اجتماعی به عنوان الزامات زندگی اجتماعی به کار بندند و همه باید به خط قرمزها پایبند باشیم.

جعفری با اشاره به اینکه فرمان الهی از همه چیز بالاتر است، گفت: هیچ کس حق ندارد به امنیت عمومی و اخلاقی خدشه وارد کند.

وی بر لزوم اجرای حدود الهی در جامعه تاکید کرد و افزود: نیروهای ستاد امر به معروف مومن.انقلابی و مردمی هستند و بدون هیچ‌گونه چشم داشتی و به صورت دلسوزانه در این زمینه فعالیت می‌کنند، لذا همه تشکیلات‌ موظفند ستاد امر به معروف را حمایت کنند

رئیس کل دادگستری استان اصفهان در پایان بر لزوم برخورد با مسئله روزه‌خواری علنی نیز  تاکید و تصریح کرد: همه با حفظ اعتدال باید به  فریضه امر به معروف و نهی منکر توجه داشته باشند و آن را در جامعه اجرایی کنند و ضابطین در خصوص روزه‌خواری عملی بدون ملاحظات وفق مقررات برخورد کنند و افراد متهتک و قانون شکن را به مراجع قضایی استان اصفهان تحویل دهند.

انتهای پیام/163/

دیگر خبرها

  • دستگیری وکیل دادگستری به اتهام اخذ رشوه در کرج
  • پوشش زنده شب‌های قدر در شبکه قزوین
  • لزوم برخورد با مسئله روزه‌خواری علنی
  • خیران استان بوشهر از مراکز نگهداری کودکان حمایت کنند
  • وزیر ارتباطات: بخشی از لایحه امنیت کاربران برای تایید به قوه قضاییه ارسال شده است
  • زیر ۱ درصد از ایرانیان خارج از کشور مشکلات امنیتی دارند
  • کاهش جمعیت کیفری زندان‌های استان بوشهر
  • حمایت از خانواده‌های زندانیان نیازمند استان بوشهر متوقف نمی‌شود
  • مشارکت مردم بر پایه توجه به نظرات شهروندان است
  • پرونده بابک زنجانی در سال ۱۴۰۲ به سرانجام رسید