Web Analytics Made Easy - Statcounter

«بیل ماری» از جشنواره فیلم رُم ۲۰۱۹ جایزه «یک عمر دستاورد هنری» را دریافت می‌کند.به گزارش بلاغ، به نقل از ورایتی، «بیل ماری» بازیگر ۶۸ ساله آمریکایی از جشنواره فیلم رُم ۲۰۱۹ جایزه «یک عمر دستاورد هنری» را دریافت می‌کند.

«وِس اندرسون» دوست نزدیک «بیل ماری» جایزه «یک عمر دستاورد هنری» جشنواره بین‌المللی فیلم رُم را به این هنرپیشه و کمدین کهنه‌کار  و نامزد جایزه اسکار اهدا خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماری از سال ۱۹۹۸ و با فیلم «راشمور» در تمام فیلم‌های وس اندرسون ظاهر شده است. «خانواده اشرافی تننبام» در سال ۲۰۰۱، «زندگی در آب با استیو سیزو» در سال ۲۰۰۴، «دارجیلینگ با مسولیت محدود» در سال ۲۰۰۷، «آقای فاکس شگفت‌انگیز» در سال ۲۰۰۹، «قلمرو طلوع ماه» در سال ۲۰۱۲، «هتل بزرگ بوداپست» در سال ۲۰۱۴ و «جزیره سگ‌ها در سال ۲۰۱۸ تمام فیلم‌های وس اندرسون هستند که «بیل ماری» در آن‌ها ایفای نقش کرده است.

ماری اخیرا در فیلم «جیم جارموش» با عنوان «مرده نمی‌میرد» نیز بر پرده سینما دیده شد. او همچنین در همکاری مجدد با صوفیا کاپولا در فیلم وی با عنوان «روی صخره‌ها» بازی کرده است. این دو در سال ۲۰۰۳ همکاری موفقی در فیلم «گمگشته در ترجمه» داشتند که منجر به برنده شدن جایزه اسکار شد.

خبر خوب برای علاقمندان موسیقی اینکه در این دور از جشنواره رُم، «ران هووارد» کارگردان عنوان‌دار نیز فیلم مستند خود را که به زندگی اسطوره خوانندگی تنور اُپرا «پاواروتی» می‌پردازد، اکران خواهد کرد.

در بخشی دیگر از جشنواره فیلم رُم، دیگر کارگردان موفق این روزهای جهان «هیروکازو کورِ اِدا» خالق «سارقان فروشگاه» تعدادی از فیلم‌های شاخص خود را به نمایش گذاشته و در بخش موسوم به «مواجهه نزدیک» که گفتگویی دونفره بین اشخاص موفق و مشهور سینماست شرکت می‌کند.

علاوه بر این‌ها، فیلم مرمت شده فدریکو فلینی با عنوان «ساتیریکون فلینی» پس از گذشت ۵۰ سال از اولین اکرانش، در این رویداد بین‌المللی به نمایش درخواهد آمد.

جشنواره فیلم رُم از ۱۷ تا ۲۷ اکتبر(۲۵ مهر تا ۴ آبان‌) در سالن «پارکو دلا موزیکا» و چند سالن بزرگ دیگر این شهر برگزار خواهد شد.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۹۱۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش فصلی اوج هنر برگزار شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، شاعران و هنرمندان استان در این همایش به قرائت شعر‌هایی در زمینه انتفاضه، مقاومت فلسطین و محکومیت جنایت‌های ددمنشانه رژیم صهیونیستی پرداختند.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان یزد با اشاره به قدردانی از هنرمندان بسیجی فعال در عرصه حجاب، طوفان الاقصی و انتخابات گفت: در این رویداد هنری از هنرمندان فعال در سال ۱۴۰۲، برگزیدگان جشنواره شعر بسیج و هنرمندان برگزیده در جشنواره صنایع دستی بسیج نیز تجلیل به عمل آمد.

سرهنگ دهقان افزود: این رویداد هنری با محوریت انجمن‌های هشتگانه هنری و با حضور جمع زیادی از هنرمندان استان برگزار شد.

دیگر خبرها

  • ۲ اثر به جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد راه یافت
  • فرهاد قائمیان: رشد کمی و کیفی خاصی را در بخش های مختلف جشنواره امام رضا(ع) شاهدیم/ اعطای جایزه ویژه «غزه» برای نخستین بار
  • مظلومیت غزه با روایت نشان داده می‌شود
  • جزئیات اولین دوره جایزه داستان و بازآفرینی تشریح شد
  • جزئیات جایزه ملی داستان و بازآفرینی اعلام شد/ معرفی اصفهان به عنوان پایگاه روایتگری ادبی
  • فیلمی با موضوع امام رضا در راه جشنواره فجر
  • همایش فصلی اوج هنر برگزار شد
  • رونمایی پوستر جایزه داستان و بازآفرینی در حوزه هنری
  • اختصاص جایزه ۴ میلیارد تومانی برای طرح برگزیده «آسمانه هنر ایران»
  • اختصاص جایزه ۴ میلیاردی برای طرح برگزیده «آسمانه هنر ایران»