Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- ویژه برنامه آخرین گل بقیع بمناسبت شهادت امام جعفر صادق (ع) در فرهنگسرای رضوان واقع در گلزار شهدای بهشت زهرا (س) با حضور خانواده معظم شهدا برگزار می شود .
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای رضوان ؛ در آستانه شهادت امام جعفر صادق (ع) و شهادت مظلومانه آیت الله بهشتی و 72 تن از یاران امام خمینی (ره) ویژه برنامه ای با عنوان " آخرین گل بقیع " با مشارکت سازمان بهشت زهرا (س) پنجشنبه 6 تیر ماه 98 از ساعت 17تا 19 جنب مزار آیت الله طالقانی با حضور مسئولین محلی  و منطقه ای و خانواده معظم شهدا  برگزار می شود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بخش  های این ویژه برنامه شامل : سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین علی اصغری  ، مرثیه خوانی کربلایی حسین شکیبا ، تواشیح خوانی گروه محراب ، شعر خوانی آیینی سید حسین متولیان و گروه سرود مرصاد  میباشد

در بخش های جنبی این ویژه برنامه می توان به غرفه های رادیو رضوان ، مشاوره حقوقی ، مشاوره مذهبی ، نقاشی کودک ، فال شهدایی و عرضه محصولات فرهنگی اشاره کرد که بصورت ویژه به مدعوین خدمات رسانی می کنند .

علاقه مندان جهت حضور دراین برنامه میتوانند به آدرس بهشت زهرا (س) گلزار شهدا ، قطعه 19 ، روبه روی مزار آیت الله طالقانی ، فرهنگسرای رضوان مراجعه کنند و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 55202218 تماس بگیرند

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بقیع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۹۱۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام دختران بیلیارد کشورمان به مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۴

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صداوسیما؛ دختران پاکت بیلیارد کشورمان روز گذشته یکشنبه ۲ اردیبهشت ماه برای شرکت در مسابقات ناین بال قهرمانی آسیا ۲۰۲۴ عازم شهر ریاض شدند.
تیم ملی پاکت بیلیارد کشورمان متشکل از فریال طاهری، زهرا زرین حقیقی و زهرا تیموری در این رقابت‌ها حضور پیدا کردند. 
نخستین دوره رقابت‌های پاکت بیلیارد بانوان در قاره آسیا به میزبانی کشور عربستان برگزار می‌شود و تا روز هفتم اردیبهشت ماه ادامه پیدا می‌کند. 
این مسابقات به صورت دو حذفی و تک حذفی برگزار می‌گردد. فریال طاهری در رده سنی زیر ۱۷ سال و تیموری و زرین حقیقی در تیم بزرگسالان حضور دارند و به مصاف رقیبان خود خواهند رفت.

دیگر خبرها

  • اعزام دختران بیلیارد کشورمان به مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۴
  • «شهید کوچه ما، روشنایی شهر» در منطقه ۱۳ اصفهان
  • جمع آوری متکدیان درخواست شهروندان تهرانی از بهشت زهرا
  • ۹۵ درصد مزارهای شهدا در زنجان ساماندهی شد
  • نماز مساجد و مدارس به توجه ویژه‌ای نیاز دارد
  • نیروهای رضوان با ضربات مهلک ارتش ما را فرسوده‌اند
  • نسبت به نماز مساجد و مدارس نیز باید توجه ویژه‌ای شود
  • جشنواره روستایی چاووشی خوانی و در دشتستان برگزار می‌شود
  • نمایش و نقد «گیج گاه» به ارسباران رسید
  • عضو سابق کنست: نیروهای رضوان با ضربات مهلک ارتش ما را فرسوده‌اند