Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@12:21:58 GMT

اردکانیان فردا به لرستان می‌رود

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۹۱۳۷۱

اردکانیان فردا به لرستان می‌رود

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، رضا اردکانیان وزیر نیرو فردا چهارشنبه به‌منظور افتتاح و آغاز عملیات اجرایی چندین پروژه صنعت آب و برق راهی استان لرستان خواهد شد.

وزیر نیرو در این سفر ۲ روزه، عملیات اجرایی مجتمع آبرسانی به ۹۶ روستای شهرستان الیگودرز را آغاز و همزمان پروژه آبرسانی به ۳۷ روستا در سطح استان را به بهره‌برداری خواهد رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 بیشتر بخوانید: تبدیل ایران از گران‌ترین مصرف‌کننده به ارزان‌ترین مصرف‌کننده آب از طریق یارانه‌های انرژی وی همچنین تصفیه‌خانه آب شرب شهر ازنا را افتتاح کرده و پس از آن عملیات اجرایی پست ۲۳۰ کیلوولت بروجرد را آغاز خواهد کرد، همزمان نیز پروژه‌های توزیع برق استان لرستان به بهره‌برداری می‌رسند.

وزیر نیرو در ادامه، از سد آبسرده به‌صورت هوایی بازدید کرده و پس از آن شبکه جمع‌آوری تصفیه‌خانه فاضلاب و مخزن ۵ هزار متر مکعبی این شهر را به بهره‌برداری خواهد رساند.
اردکانیان در روز دوم سفر به استان لرستان، پروژه آبرسانی به کوهدشت را افتتاح و عملیات اجرایی پست ۲۳۰ کیلوولت این شهرستان را آغاز می‌کند.

وی همچنین پس از بازدید هوایی مسیر رودخانه کشکان و ایستگاه پمپاژ واشیان پلدختر، دستور آغاز عملیات اصلاح شبکه‌های برق آسیب‌دیده در مناطق سیل‌زده را صادر خواهد کرد.

آغاز عملیات اجرایی سد مخملکوه، بهره‌برداری از تصفیه‌خانه فاضلاب روستایی بدرآباد، افتتاح شبکه جمع‌آوری فاضلاب منطقه ماسور و مجتمع روستایی غلامان از دیگر برنامه‌های وزیر نیرو در روز دوم سفر به لرستان است.

اردکانیان همچنین با مدیران‌عامل، اعضای هیئت مدیره و مدیران حراست صنعت آب و برق استان دیدار و گفت و‌گو خواهد کرد.

انتهای پیام/

آغاز عملیات اجرایی مجتمع آبرسانی به ۹۶ روستای شهرستان الیگودرز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت نیرو اخبار اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۹۱۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعدۀ افتتاح ورزشگاه خرم‌آباد در سفر دوم رئیس‌جمهور

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان اعلام کرد: ورزشگاه ۱۵هزار نفری خرم‌آباد در دور دوم سفر رئیس‌جمهور به این استان افتتاح می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، وحید والی‌زاده مرادی، ظهر امروز، در جلسه پیگیری مصوبات سفر نخست رئیس‌جمهور به لرستان، گفت: تکمیل چمن و سکوی ورزشگاه 15هزار نفری خرم‌آباد باقی مانده‌است که تا پایان خردادماه به اتمام می‌رسد.

او با بیان اینکه در سفر نخست رئیس‌جمهور به لرستان 15 پروژه در قالب 10 مصوبه در حوزه ورزش و جوانان داشتیم، اضافه کرد: کارفرمای 11 پروژه ورزش و جوانان است که 10 مورد از این پروژه‌ها آمادۀ بهره‌برداری است.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان عنوان کرد: کارفرمای دو پروژه سازمان راه‌‌وشهرسازی و وزارت ورزش است که در وضعیت خوبی نیست.

او بیان کرد: دیگر پروژه‌های مصوب سفر رئیس‌جمهور تکمیل نشده‌است و نیازمند پیگیری و تأمین اعتبار هستند.

هیچ شهری از لرستان آب شرب پایدار ندارد

یاسر اکبریان، مدیرعامل شرکت آب‌وفاضلاب لرستان، نیز در این جلسه گفت: سفر رئیس‌جمهور به این استان هشت پروژه شامل 6 پروژه فاضلابی و 2 پروژه آبی داشت.

او با بیان اینکه تصفیه‌خانه فاضلاب خرم‌آباد 75 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، اضافه کرد: تصفیه‌خانه‌های بروجرد 85 درصد، دورود 44 درصد، کوهدشت 67 درصد و پلدختر 95 درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

مدیرعامل آب‌وفاضلاب لرستان با تأکید به اینکه هیچ شهری از این استان آب شرب پایدار ندارد، اشاره کرد: هیچ‌گونه اعتباری برای برخی روستاهای پروژه طرح انتقال آب قم‌رود اختصاص داده نشده‌است.

اکبریان خاطرنشان کرد: آب‌رسانی شهر شاپورآباد الیگودرز به بهره‌برداری رسیده‌است و آب‌رسانی به شهر خرم‌آباد نیز در حال انجام است.

انتهای پیام/ 645

دیگر خبرها

  • عملیات اجرایی طرح رود دره خرداد ماه آغاز شود
  • ۳ پروژه سفر دولت به لرستان در حوزه آب نیازمند اعتبار هستند
  • وعدۀ افتتاح ورزشگاه خرم‌آباد در سفر دوم رئیس‌جمهور
  • افزایش همکاری‌های ایران و سریلانکا با افتتاح پروژه اومایا
  • وزیر نیرو:‌ ایران جزو کشور‌های برتر در سدسازی است
  • آغاز عملیات اجرایی انتقال آب غیرشرب به پارک علم و فناوری خراسان شمالی
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه هتل پنج ستاره ملل مشگین‌شهر
  • رئیسی فردا یک سد در سریلانکا افتتاح می‌کند
  • بهره برداری از فاز اول پایانه شرق تا پایان خرداد ۱۴۰۳
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه ۱۸ واحدی مسکن ویژه اقشار کم درآمد در شفت