Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام منتظری گره بسیاری از مشکلات تولیدکنندگان و کارآفرینان با اقدامات رؤسای کل دادگستری و دادستان‌ها باز شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از اداره کل روابط عمومی دادستانی کل کشور، حجت الاسلام منتظری در هفدهمین نشست تخصصی سراسری دادستان‌های مراکز استان‌های سراسر کشور که با محوریت تحول و تحولگرایی در دادسرا برگزار شد، با تبریک هفته قوه قضائیه و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی علی الخصوص شهدای هفتم تیر، از احتمال تنفیذ بخشی از وظایف معاونت پیشگیری به دادستانی کل و دادستان‌های مراکز استان‌ها خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دادستان کل کشور در ادامه با اشاره به شرایط اقتصادی کشور و تاکید بر توجه به منویات مقام معظم رهبری در زمینه تحقق شعار سال، از دادستان‌ها خواست که برای کمک به رونق تولید، تا جایی که جزو اختیارات آنها است به دولت کمک کنند.

 

این مسئول عالی قضائی افزود: با اقداماتی که رؤسای کل دادگستری‌ها و دادستان‌های مراکز استانی و دستگاه‌های اجرایی مشترکا انجام داده‌اند، گره‌های بسیاری از تولید کنندگان و کارآفرینان و کارخانجات باز شده است.

 

وی با تاکید بر لزوم رفع مشکلات کارخانه‌ها به دلیل بدهی بانکی خطاب به دادستان‌ها تاکید کرد که به گونه‌ای تصمیم گرفته شود که بانک‌ها متضرر نشود و کارخانجات نیز تعطیل نگردد.

 

منتظری با اشاره به برخورد قاطع با ناهنجاری‌های فرهنگی و اجتماعی گفت: باید نسبت به افرادی که ارزش‌های اسلامی را زیرپا می‌گذارند و با قصد و تعمد در خیابان‌ها کشف حجاب می‌کنند، قاطعانه برخورد شود.

 

وی بیان کرد: مسائل و ناهنجاری‌هایی که بعضاً اکنون دیده می‌شود توسط افراد خاصی صورت می‌گیرند که می‌خواهند از خطوط قرمز عبور کنند و ما می‌بینیم که مأموریت این‌ها تحقق اهداف دشمن است.

 

منتظری با تاکید بر لزوم اتخاذ رویه‌های واحد برای برخورد با مسائل مشابه در برخی استان‌ها تصریح کرد: دادستان‌های مراکز استان‌ها اگر در این زمینه پیشنهادی دارند به ما ارائه دهند تا ما بر روی آن بحث کنیم تا به یک روش واحد برسیم.

 

وی با اشاره به بحث نظارت بر دادسراها با تاکید بر اهتمام ویژه دادستان‌ها به این موضوع، به بیان نکاتی پرداخت.

 

این مسئول عالی قضائی از دادستان‌های مراکز استان‌ها خواست که با تقویت نظارت‌ها و اختصاص یک روز در هفته برای نظارت بر عمکرد شعب، به این موضوع توجه ویژه داشته باشند.

 

وی با تاکید بر اینکه دادستان‌های مراکز استان‌ها حتماً باید معاونت نظارت داشته باشند، به حدیثی از امام صادق (ع) اشاره کرد و گفت: این امام بزرگوار فرمودند سعی کنید کارهای خود را برای خدا قرار دهید و اگر هدف خدا باشد برای رسیدن به آن بسیار تلاش می‌شود و اگر کسی کارش برای خدا باشد خسته و ناامید نمی‌شود، پس قطعاً کاری که برای خدا باشد لذت‌بخش خواهد بود و کار وقتی برای خدا باشد متعلق به خدا می‌شود و خداوند نصرت می‌دهد.

 

منتظری اظهار کرد: مصداق این حرف و حدیث مجموعه انقلاب اسلامی ما است و می‌بینیم که در طول چهل سال گذشته عنایات خداوند بزرگ در بزنگاه‌های خطرناک نصیب ملت شده است.

 

این مسئول عالی قضائی با اشاره به ملاقات نخست وزیر ژاپن با رهبر معظم انقلاب، گفت: در این ملاقات مقام معظم رهبری صلابت و اقتدار اسلامی را بروز و ظهور دادند. امام راحل یک زمانی در یک اتاق و حجره کوچک فرمودند که آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند و امروز همان سیاست و منش و کلام را در کلام مقام معظم رهبری دیدیم که چگونه دشمن را تحقیر کردند و نشان دادند که چگونه باید با استکبار جهانی برخورد کرد و قطعاً این کار یک پیروزی بزرگ برای جمهوری اسلامی بود.

 

وی بیان داشت: نصرت دیگر ضربه سنگینی بود که به شبکه جاسوسی سیا وارد شد و نصرت سوم ساقط کردن پهپادی بود که هنوز دولتمردان آمریکایی از این حادثه گیج هستند و در یک سردرگمی به سر می‌برند به طوری که در چند روز اخیر تعارضات بسیاری در حرف‌هایشان دیده می‌شود و قطعاً تحریم‌هایی که دیشب اعمال شد ناشی از همین گیجی و درماندگی بوده است.

 

منتظری در پایان اظهار کرد: از خداوند متعال برای همه شما و همکاران آرزوی توفیق می‌کنم و از خداوند می‌خواهم که ما را در جهت تحقق اهداف اسلام و قرآن موفق بدارد./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت اوقات فراغت کانون های فرهنگی هنری مساجد خبرگزاری شبستان استان بوشهر شیراز کانون مساجد مجلس اردبیل مسجد منتظری دادستان کارآفرین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۹۱۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهردار منطقه ۱۱ تهران : برخی سازمان ها به آتش نشانی اجازه بازدید ایمنی نمی‌دهند

شهردار منطقه ۱۱ تهران با اشاره به بافت قدیمی این منطقه گفت: متأسفانه اکثر مراکز درمانی منطقه ۱۱ مشکل ایمنی دارند؛ اما ما تک به تک در حال رفع این مشکلات هستیم.   به گزارش ایسنا، سید محمد موسوی، با اشاره به تعداد مراکز درمانی منطقه ۱۱ تهران گفت: در منطقه ما، بیش از ۲۰ بیمارستان و مرکز درمانی وجود دارد و سرانه آموزشی و درمانی ما زیاد است. بافت قدیمی منطقه ۱۱ و مشکلات ایمنی برخی از ساختمان های منطقه  وی با اشاره به بافت قدیمی این منطقه افزود: از آنجایی که این منطقه از مناطق قدیمی و پرجمعیت پایتخت است؛ متأسفانه اکثر ساختمان‌های موجود، مشکلات ایمنی دارند. برخی از ساختمان‌ها خیلی مشکل دارند و برخی ساختمان‌ها هم مشکلات کمتری دارند.   شهردار منطقه ۱۱ تهران ادامه داد: از مدتی پیش، بازرسی تک تک ساختمان های مراکز درمانی آغاز شده و همکاران من از ساختمان ها بازرسی می کنند تا با شناسایی و رفع مشکلات، ضریب ایمنی این مراکز درمانی و در مجموع کل منطقه را بالا ببرند.   موسوی در پاسخ به این پرسش که آیا در بازدید از مراکز درمانی اعم از بیمارستان‌ها و درمانگاه‌ها، این مراکز با مشکلی مواجه هستند؟ گفت: آتش نشانی در زمینه بازدید و بررسی از این مراکز هیچ مشکلی ندارد. همچنین ساختمان های تحت نظر شهرداری نیز با آتش نشانی در این زمینه همکاری دارند؛ زیرا آتش نشانی جزئی از شهرداری است؛ اما برخی مالکان ساختمان های شخصی یا برخی مراکز و ارگان‌های دولتی ممکن است اجازه این کار را ندهند.   وی افزود: عوامل آتش نشانی هر جا که بخواهند به ساختمان های مدیریت شهری ورود کنند؛ نه تنها هیچ مانعی وجود ندارد؛ بلکه ما استقبال هم می کنیم.   شهردار منطقه ۱۱ تهران ادامه داد: متأسفانه برخی از مردم و سازمان‌ها اجازه بازدیدهای ایمنی را به آتش نشانی نمی دهند و این مسئله تخصصی باید در قانون دیده شود. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • شهردار منطقه ۱۱ تهران : برخی سازمان ها به آتش نشانی اجازه بازدید ایمنی نمی‌دهند
  • برخی سازمان‌ها به آتش نشانی اجازه بازدید ایمنی نمی‌دهند
  • بررسی مشکلات کارخانه روغن نباتی گلناز با حضور مسئولین قضایی استان کرمان/گوش شنوا برای حل مشكل واحدهای توليدی
  • جلسه شورای اجتماعی استان یزد برگزار شد
  • فسخ یکطرفه قراداد تامین آب منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید بم خلاف قوانین است/چوب لای چرخ صنعت نگذارید
  • بررسی عملکرد مراکز مهر خانواده در سلماس
  • استانداردسازی راه‌ها در سیستان و بلوچستان با جدیت و سرعت پیگیری شود
  • وضع برخی از قوانین، موجب سنگ اندازی در تولید می‌شود
  • وضع برخی قوانین موجب سنگ‌اندازی در تولید می‌شود
  • گفت‌وگوی مسوولان قضایی استان تهران با شهروندان