Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

بنابر اعلام مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، دستور رئیس پلیس پایتخت درباره حادثه پارک پلیس متوقف شد.

به دنبال بررسی‌های اولیه توسط بازرسی فاتب، سردار حسین رحیمی؛ فرمانده انتظامی تهران بزرگ دستور قبلی خود را متوقف و اجراء یا تعلیق آن را منوط به پایان تحقیقات دانست.

پیش از این سردار رحیمی از عزل و بازداشت دو مأمور انتظامی که در حادثه پارک پلیس رفتار خارج از عرف داشتند، خبر داده و گفته بود: این دو مأمور در اختیار بازرسی قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است بعدازظهر یک تیر 98، به دنبال تماس شهروندان مبنی بر بروز رفتار هنجارشکنانه توسط تعدادی جوان در پارک پلیس، مأموران در محل حاضر شده و مشاهده کردند تعدادی جوان اقدام به زیرپا گذاشتن شئونات در این پارک کرده‌اند که ابتدا پلیس از آنها خواست شئونات را رعایت کنند اما این افراد بلافاصله شروع به فحاشی و پرخاشگری کردند.

در ادامه ماجرا دو نفر از آنها به پلیس حمله‌ور شده و مأموران را مورد ضرب و شتم قرار دادند که سرانجام سه مرد و دو خانم جوان در این ماجرا بازداشت شدند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

منبع: آفتاب

کلیدواژه: رییس پلیس مامور انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۹۱۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمین گیر شدن سوداگران مرگ با ۲۶۰ کیلو تریاک

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس؛ سردارعلی اکبر جاویدان در تشریح این خبر گفت: مأموران انتظامی شهرستان خمیر در اجرای طرح تشدید مقابله با قاچاق مواد مخدر، شب گذشته حین گشت زنی در یکی از محورهای فرعی و روستایی این شهرستان به یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ مشکوک شده و دستور توقف دادند.

وی افزود: راننده خودرو با مشاهده مأموران بدون توجه به دستور پلیس و علائم هشدار دهنده و با افزایش سرعت اقدام به فرار کرد که در یک عملیات ضربتی پلیسی خودرو متوقف و در بازرسی از آن مقدار ۱۶۰ کیلو تریاک کشف و در این رابطه یک قاچاقچی دستگیر شد.

این مقام انتظامی استان اظهار کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان حاجی آباد نیز طی عملیاتی دیگر در شب گذشته ضمن شناسایی یک بارانداز و محل دپو مواد مخدر در یک منزل در این شهرستان در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه در بازرسی از منزل مورد نظر ۱۰۰ کیلو تریاک کشف و دو قاچاقچی دیگر دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با بیان اینکه متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده به دستگاه قضائی معرفی شدند، خاطرنشان کرد: برخورد و مقابله با قاچاقچیان مواد مخدر به صورت مستمر در دستور کار پلیس بوده لازم است شهروندان نیز در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه موارد مشکوک، در اسرع وقت از طریق سامانه تلفنی ۱۱۰ و تلفن گویای ۱۲۸ به پلیس مبارزه با مواد مخدر گزارش کنند.

کد خبر 6084315

دیگر خبرها

  • برخورد مرگبار جرثقیل نیسان با عابر پیاده
  • آخرین خبر از پرونده مرگ زهره فکور صبور
  • شهروند رشتی مأمور قلابی را لو داد
  • اگر کسی خود را مامور معرفی کرد چه کنیم؟
  • بازداشت ۳ عامل تیراندازی در اهواز
  • مامور قلابی حین ارتکاب جرم در رشت دستگیر شد
  • مرتفع سازی حاشیه باغ گیاه شناسی متوقف شد
  • ۴ پرونده روی میز بازپرس جنایی | از جزییات مرگ مرموز مجرمی با پابند الکترونیکی تا سقوط یک کوهنورد جوان
  • مامور قلابی در رشت دستگیر شد
  • زمین گیر شدن سوداگران مرگ با ۲۶۰ کیلو تریاک