Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-23@12:25:08 GMT

ورزشگاه آزادی آماده شروع لیگ برتر

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۹۱۴۷۴

ورزشگاه آزادی آماده شروع لیگ برتر

جلسه هماهنگی برگزاری لیگ برتر فوتبال کشور در فصل جدید ظهر امروز (سه شنبه) چهارم تیرماه با حضور محمدرضا داورزنی معاون ورزش قهرمانی و عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی وزارت ورزش و جوانان، مصطفی کریمی مدیرعامل و رئیس هیأت مدیره شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی و مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال در مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ابتدای این جلسه داورزنی با تشکر از مدیرعامل شرکت توسعه مبنی بر آماده سازی بخش‌های مختلف و امکانات جدید ورزشگاه آزادی برای شروع لیگ برتر گفت: در مسابقات ملی هیچ گونه مشکلی بر روی سکو‌ها نداریم، ولی از اتفاقات ناخوشایند چند مسابقه اخیر داخلی نمی‌توان چشم پوشی کرد. باید امکانات فنی و الزامات AFC در خصوص رعایت استاندارد‌ها و ایمنی به خوبی در ورزشگاه‌ها رعایت شود.

سپس تاج رئیس فدراسیون فوتبال خواستار همکاری بیشتر استانداری‌ها، ادارات کل و باشگاه‌ها برای برگزاری مطلوب مسابقات در فصل جدید شد. همچنین ۴ فاکتور مهم دوربین‌های مداربسته، گیت‌های ورودی، شماره گذاری صندلی‌ها و بلیت فروشی الکترونیکی برای شروع فصل جدید مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

در ادامه این جلسه کریمی مدیرعامل و رئیس هیأت مدیره شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی به اقدامات انجام شده توسط این شرکت در ورزشگاه‌ها پیش از شروع فصل جدید اشاره کرد و گفت: ما در ورزشگاه آزادی هیچ گونه مشکلی برای شروع لیگ برتر نداریم. بحث گیت‌های ورودی به طور مجزا برای قشر‌های مختلف از جمله تماشاگران خبرنگاران و جانبازان و همچنین دوربین‌های مداربسته در حال انجام است.

وی با اشاره به ورزشگاه‌های دیگر کشور افزود: در ورزشگاه نقش جهان اصفهان نیز مشکلی نداریم و تا ۱۵ روز آینده، عملیات پوشش سقف طبقه دوم این ورزشگاه خاتمه می‌یابد. در ورزشگاه بوشهر نیز نصب ۱۵ هزار صندلی تکمیل شده است. امسال ورزشگاه ۷ هزارنفری اسلامشهر نیز افتتاح شد که آمادگی میزبانی از تیم‌های تهرانی را داراست. مسئولان سازمان لیگ می‌توانند نسبت به بازدید و گرفتن تاییدیه و استاندارد‌های لازم آن اقدام کرده و در صورت وجود اصلاحات، این مهم امکان پذیر است.

کریمی ادامه داد: با دستور چند ماه پیش وزیر ورزش و جوانان، آماده سازی ورزشگاه تختی تهران به شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور واگذار شد. این ورزشگاه امسال شرایط برگزاری مسابقات را ندارد، ولی امیدواریم بتوانیم با رفع مشکلات و معایب، آن را برای سال آینده آماده کنیم.

گفتنی است در این جلسه برخی از مدیران کل و نمایندگان ادارات کل استان‌های تهران، آذربایجان شرقی، خوزستان، اصفهان، بوشهر و خراسان رضوی به همراه نمایندگان نیروی انتظامی و سازمان لیگ نیز حضور داشتند. در خاتمه نیز حاضرین از امکانات جدید ورزشگاه آزادی بازدید کردند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: ورزشگاه آزادی لیگ برتر مهدی تاج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۹۱۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شروع فرآیند انتخاب واحد تولیدی نمونه در خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیر کل استاندارد خوزستان گفت: فرصت یک ماهه واحد‌های تولیدی متقاضی شرکت در فرآیند انتخاب واحد نمونه استاندارد از خرداد ۱۴۰۳ آغاز می‌شود و واحد‌ها می‌توانند مدارک و مستندات خود را در سامانه نظارت بر اجرای استاندارد سازمان ملی استاندارد ایران بارگذاری کنند.
علی داودی افزود: متقاضیان برای آگاهی از شرایط انتخاب و شرکت در این فرآیند به سایت اداره کل استاندارد استان به آدرس khz.inso.gov.ir مراجعه کنند.
وی با اشاره به نام گذاری سال ۱۴۰۳ از سوی مقام معظم رهبری به نام جهش تولید با مشارکت مردم به تشویق و تقدیر از واحد‌های نمونه استاندارد در راستای رشد تولید پویا مطابق با بسته تحولی بهار خدمت در دولت مردمی اشاره کرد و اظهار کرد:  واحد‌های نمونه استانی تا زمان عدم دریافت گزارش محصول نامنطبق، صرفاً یک بار نمونه برداری و دو مرتبه بازرسی جامع سالیانه از فرایند تولید آنها انجام می‌شود که کاهش هزینه‌ها را در پی خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • شروع فرآیند انتخاب واحد تولیدی نمونه در خوزستان
  • پیام توماس توخل به منچستریونایتد: آماده بازگشت به لیگ برتر هستم
  • روایت فرزند صیاد شیرازی از علت اختلافش با بنی‌صدر
  • نساجی و موقعیتی کلیدی برای تعیین قهرمان!
  • آمادگی وزارت ورزش و جوانان برای واگذاری مدیریت ورزشگاه آزادی به فدراسیون فوتبال
  • آمادگی وزارت ورزش برای واگذاری مدیریت ورزشگاه آزادی به فدراسیون فوتبال
  • واگذاری مدیریت ورزشگاه آزادی به فدراسیون فوتبال
  • مدیریت ورزشگاه آزادی به فدراسیون فوتبال داده می‌شود؟
  • وضعیت برگزاری ادامه لیگ برتر/ سه هفته پایانی همزمان برگزار می‌شود
  • مهدی تاج: VAR را از چین می‌آوریم؛ لیگ برتر پیر است