Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-03-29@11:14:15 GMT

گفت‌وگوی تلفنی ماکرون و روحانی

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۹۱۵۰۱

خرداد؛کاخ الیزه از گفت‌وگوی تلفنی روسای جمهوری فرانسه و ایران خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از رویترز، کاخ الیزه اعلام کرد که «حسن روحانی» رئیس‌جمهوری ایران تلفنی با «امانوئل ماکرون» همتای فرانسوی خود گفت‌وگو کرده است.

بر اساس این گزارش، این گفت‌وگو تلفنی در راستای کاهش تنش‌ها در منطقه غرب آسیا بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برچسب ها: ماکرون ، روحانی

منبع: خرداد

کلیدواژه: ماکرون روحانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۹۱۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا از دست ماکرون عصبانی است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از راشاتودی، بنا به گزارش های رسانه ای، دولت آمریکا از موضع رییس جمهور فرانسه درباره ورود ناتو به جنگ اوکراین ناراضی هستند.

به گزارش خبرگزاری بلومبرگ، منابعی در دولت آمریکا از «امانوئل ماکرون» رییس جمهور فرانسه، برای موضع گیری درباره اعزام نیروهای نظامی ناتو به اوکراین، عصبانی هستند.

یک مقام ارشد آمریکا به بلومبرگ گفته است که برخی مقامات در واشنگتن بر این باورند که رییس جمهور فرانسه ممکن است با این موضع گیری باعث درگیری با مسکو شود.

پیش از این، امانوئل ماکرون، رئیس جمهور فرانسه اعزام نیروهای غربی به اوکراین را رد نکرده بود. ماکرون بعداً با اظهار نظر در این مورد گفته بود که به طور کاملاً آگاهانه در مورد امکان اعزام نیروهای غربی به اوکراین صحبت کرده و سخنان خود را سنجیده و با دقت اعلام کرده است.

پیشتر «سرگئی ناریشکین»، مدیر سرویس اطلاعات خارجی روسیه اعلام کرد که مسکو اطلاعاتی در اختیار دارد که نشان می‌دهد فرانسه در حال آماده سازی اعزام یک واحد نظامی به اوکراین است.

کد خبر 6063802

دیگر خبرها

  • گفت‌وگوی تلفنی استاندار خراسان رضوی با والی هرات
  • پیگیری تشکیل کمیته معاونین اقتصادی استانداران هرات و خراسان رضوی
  • رفت و آمد کامیون‌های ایرانی از هرات تسهیل می‌شود
  • گفت‌وگوی تلفنی استاندار خراسان رضوی با والی هرات برای تسهیل رفت و آمد کامیون‌های ایرانی
  • عصبانیت آمریکا از دست ماکرون
  • آمریکا از دست ماکرون عصبانی است
  • گفت وگوی جنجالی دو وزیر کابینه روحانی درباره تلویزیون/ عکس
  • آبان ۱۴۰۲؛ شورای فرهنگ عمومی تحت تأثیر «آقای همساده» در «مهمانی» ایرج طهماسب!
  • آبان ۱۴۰۲؛ شورای فرهنگ تحت تأثیر «آقای همساده» در «مهمانی» ایرج طهماسب!
  • آبان ۱۴۰۲؛ «این مملکت، مال حزب‌اللهی‌هاست!»