Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-20@02:53:16 GMT

کنارک نیازمند اسکله تجاری است

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۹۱۵۱۵

کنارک نیازمند اسکله تجاری است

هدایت الله میرمرادزهی بعد از ظهر سه شنبه در بازدید معاون اقتصادی رئیس جمهوری از اسکله کنارک اظهار داشت: اسکله تجاری موجب رونق اشتغال و توسعه می‌شود و موقعیت جغرافیایی و علاقه مندی مردم به دریا سبب شده تا شغل بیش از ۹۰ درصد مردم شهرستان کنارک صیادی و وابسته به صنایع شیلاتی باشد.

وی بیان کرد: حدود هزار فروند لنج و هزار و ۴۰۰ فروند قایق صیادی در کنارک و چابهار وجود دارد که بسیاری از آنها بدون مجوز هستند و انتظار است پس از گذشت حدود ۲۰ سال در صدور مجوز لنج و قایق تسریع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل شیلات استان افزود: ساماندهی قایق‌های صیادی و تکمیل طرح‌های شیلاتی در دست اجرا نیازمند تخصیص اعتبار هستند و باید هر چه سریع‌تر مشکلات صیادان در زمینه لایروبی و بهسازی اسکله‌ها مرتفع شود.

وی ادامه داد: چهار بندر صیادی چابهار و کنارک با گذشت سال‌های طولانی همچنان در انتظار لایروبی هستند و باید اعتبارات موردنیاز بطور ۱۰۰ درصدی تخصیص پیدا کند.

میرمرادزهی گفت: سیستان و بلوچستان بهشت آبزی پروری است و بیش از ۴۲ هزار هکتار اراضی کشت میگو شناسایی شده و نیاز به ایجاد زیرساخت برای حضور سرمایه گذاران است.

مدیرکل شیلات سیستان و بلوچستان تصریح کرد: جبران خسارت صیادان و لنج‌های ربوده شده توسط دزدان دریایی ضروری است و با رفع مشکلات صید و صیادی شاهد ایجاد بیش از ۳۰۰ هزار شغل خواهیم بود.

۳۰۴۳ **۶۰۸۱

منبع: ایرنا

کلیدواژه: توسعه اقتصادی چابهار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۹۱۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منشاء صدا در گناوه ناشی از انفجار معدن سنگ کوه بینک بوده است

محمدتقی صفری ظهار کرد: به منظور تامین سنگ های مورد نیاز برای عملیات اجرایی موج‌شکن ها و بخشی از اسکله در حال ترمیم بندر گناوه، در ۲ نوبت انفجارهایی در کوه بینک انجام شد.

وی افزود: با توجه به این که معادن سنگ این کوه در فاصله هشت کیلومتری شهر گناوه قرار داشت انفجارهای انجام شده به خوبی احساس شد.

فرماندار گناوه تصریح کرد: عملیات انفجار از قبل طراحی و با حضور نیروی انتظامی و کارشناسان مرتبط انجام و پس از آن عملیات برداشت سنگ های مورد نیاز طرح اسکله بندر گناوه انجام شد.

منبع ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

دیگر خبرها

  • علت صدای انفجار در گناوه و بوشهر اعلام شد
  • منشاء صدا در گناوه ناشی از انفجار معدن سنگ کوه بینک بوده است
  • حادثه مرگبار در اسکله پتروشیمی رازی / ۲ نفر جان باختند
  • ۲ فوتی و ۴ مصدوم در حادثه اسکله پتروشیمی رازی
  • ببینید | برخورد کروز با اسکله
  • حادثه در اسکله پتروشیمی رازی
  • حادثه در اسکله پتروشیمی رازی ماهشهر ۲ فوتی و ۴ مصدوم داشت
  • افزایش ۱۵ درصدی صید ماهی از دریاچه سد مهاباد
  • کاهش حق بیمه در تور صیادان و صاحبان شناور‌های صیادی گلستان
  • کاهش حق بیمه در تور صیادان و صاحبان شناورهای صیادی گلستان