Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@13:37:57 GMT

بخشی از آرد خراسان شمالی خارج از شبکه عرضه می شود

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۹۱۵۲۴

بخشی از آرد خراسان شمالی خارج از شبکه عرضه می شود

به گزارش ایرنا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری در روز سه شنبه، ولی الله حیاتی در نشست کمیسیون قاچاق کالا و ارز خراسان شمالی اظهار داشت: سامانه عرضه آرد نیز با ۲ چالش نبود تناسب توزیع با سرانه جمعیتی و نیز فروش آرد در نانوایی‌ها به جای پخت روبه رو است که مدیریت این موضوعات بدون ایجاد نارضایی اجتماعی، ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در شرایط حساس کنونی، دشمن تلاش دارد در روند خرید، نگهداری و عرضه گندم، به عنوان یکی از کالای راهبردی ایجاد اختلال کند، بنا بر این دستگاه‌های متولی باید در چهارچوب ضوابط قانونی اعلام شده برای تأمین گندم مورد نیاز استان اهتمام ویژه ای داشته باشند.

حیاتی ادامه داد: باید در خرید گندم از کشاورزان نیز رعایت حال آنان بشود چرا که هرگونه تعلل در خرید، موجب بی رغبتی آنان برای فروش محصول به مراکز متعارف خواهد شد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی، همچنین بر ضرورت به هم پیوستگی سامانه‌های کشفیات کالای استان با هدف جلوگیری از اقدامات جزیره‌ای دستگاه‌های متولی تاکید کرد و گفت: اداره کل صنعت، معدن و تجارت به عنوان دستگاه متولی باید در بازه ای ۲ ماهه، موضوع اتصال سامانه‌های کشفیات کالا در استان را عملیاتی کند.

حیاتی افزود: کمیسیون قاچاق کالا و ارز شهرستان‌ها باید فعال شود و تا زمان ایجاد صرافی در استان، اقدامات لازم برای جلوگیری از قاچاق ارز در دستور کار باشد.

وی گفت: در این شرایط از نظر اقتصادی و مقوله قاچاق به شدت زیر فشار هستیم و تمام کشورها در برابر ما صف آرایی کرده‌اند و ما باید در این شرایط تنها بر اراده، مقاومت و برنامه ریزی دقیق خود تکیه کنیم.

۵۱۳۲

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری خراسان شمالی کالای قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۹۱۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاثیر مطلوب بارندگی‌های بهاری بر کشت آبی استان مرکزی

علیرضا کیشانی با اشاره به افزایش بارش‌های بهاری سال جاری نسبت به سال قبل، بیان کرد: این بارندگی‌ها در افزایش میزان آب‌های زیرزمینی و آب‌های جاری تاثیرگذار بود که اثر مثبت آن بر مزارع آبی است.

وی خاطر نشان کرد: مزارع دیم تاثیر قابل توجهی از بارندگی‌های بهاره دریافت نمی‌کنند و بیشترین تاثیر را بر این قسمت بارندگی فصل پاییز و اوایل زمستان دارد که به دلیل کمبود بارش در سال گذشته به بخشی از مزارع گندم دیم استان خسارت وارد شد.

مدیر زراعت سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی عنوان کرد: استان مرکزی در مجموع ۴۳ هزار هکتار گندم آبی، ۴۵ هزار هکتار جو آبی دارد که هم‌اکنون وضعیت مناسبی دارند.

کیشانی اظهار کرد: اواسط اسفندماه سال گذشته که کاهش دما رخ داد قسمتی از مزارع بخش مرکزی ساوه آسیب دید که با مجموع اطلاع رسانی‌ها و تمهیدات در نظر گرفته شده بخشی از این خسارت جبران شد و در خصوص سرمازدگی مزارع مشکلی وجود ندارد.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • خرید تضمینی ۲۱ هزار تن گندم در فارس
  • خرید تضمینی بیش از ۲۱ هزار تن گندم توسط شبکه تعاون روستایی فارس
  • تاثیر مطلوب بارندگی‌های بهاری بر کشت آبی استان مرکزی
  • کشف برنج و آرد خارج از شبکه در نهاوند
  • اصلاح ۳۲۸ کیلومتر خطوط انتقال شبکه توزیع آب در خراسان شمالی
  • کشف برنج و آرد خارج از شبکه در نهاوند 
  • اختصاص بخشی از اراضی خارج از حریم رفسنجان به نهضت ملی مسکن
  • محکومیت یک میلیارد ریالی قاچاقی کود شیمیایی در نهاوند
  • محکومیت یک میلیارد ریالی جریمه عرضه خارج از شبکه کود شیمیایی در نهاوند
  • اعضای باند ۱۱ نفره قاچاق سوخت در مرز ماهیرود دستگیر شدند