Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سعید ناجی عصر سه شنبه در جریان بازدید از نیروگاه منتظر قائم فردیس افزود: این نیروگاه به عنوان یک مرکز که در تولید برق کشور بسیار مؤثر بوده و هست سهم ۲۰ درصدی از برق استان البرز را دارد.

معاون سیاسی استاندار البرز از تمام دست اندرکاران مجموعه نیروگاه منتظر قائم تشکر کرد که توانستند با دقت مجموعه قدیمی این نیروگاه را در کنار مجموعه جدید ساخته شده با همدیگر بهره برداری جدی تری داشته باشند و این نیروگاه سهم خود را همچنان در جهت تأمین برق کشور ادامه دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۷۴۱۳/‏‬ ۶۱۵۵

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۹۱۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حدود هفت درصد از زائران حج عمره مفرده کشور اهل خراسان رضوی هستند

حجت الاسلام والمسلمین مهدی شجاع گفت: با توجه به تعطیلی ۹ سال حج عمره، مقرر بود طی سال گذشته زائران به حج عمره مفرده مشرف شوند که با توجه به مشکلات پیش آمده این اقدام صورت نپذیرفت که با رایزنی‌های سازمان حج و زیارت کشور مقرر شد که حدود پنج هزار زائری که سال گذشته ثبت نام کردند و موفق به اعزام نشدند به ترتیب واریز وجه و ثبت نامی که انجام شده است در بازه زمانی سوم تا سیزدهم اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ به مکه مکرمه اعزام شوند.

وی ادامه داد: حدود هفت درصد زائران حج عمره مفرده در کشور معادل ۳۴۰ زائر سهم خراسان رضوی است که این زائران در قالب چهار کاروان ۸۵ نفره به مکه مکرمه اعزام خواهند شد.

سرپرست حج و زیارت خراسان رضوی گفت: ۲ گروه از کاروان زائران حج عمره مفرده از استان خراسان رضوی امروز سوم اردیبهشت ماه و ۲ کاروان دیگر ۱۳ اردیبهشت ماه امسال به سرزمین وحی مشرف می‌شوند.

شجاع افزود: پس از اعزام این کاروان‌ها ثبت نام و اعزام زائران به حج عمره مفرده تعطیل خواهد شد و پس از ماه‌های محرم و صفر برای حج عمره مفرده جدید در صورتی که برنامه‌ریزی‌های لازم صورت گیرد فراخوان و ثبت نام داده خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • رنجش متقاضیان مسکن ملی فردیس از نیمه کاره رها شدن پروژه + فیلم و تصاویر
  • ۵۶ پروژه نیمه‌تمام در ابرکوه منتظر تامین اعتبار
  • طراحی چهره شهید محمد منتطر قائم در یکی از مدارس طبس
  • اسلامی: امنیت مرکزهای هسته‎ای کشور به‌طور صد درصد برقرار است
  • طرح جدید اتاق اصناف / منتظر این بازرسان باشید
  • حدود هفت درصد از زائران حج عمره مفرده کشور اهل خراسان رضوی هستند
  • بزرگترین تولید کنندگان انرژی هسته‌ای در جهان (+ اینفوگرافی)
  • افزایش ۲۰۳۶ مگاواتی ظرفیت تولید برق در سال ۱۴۰۲
  • راه‌اندازی دو نیروگاه با ظرفیت ۱۲ مگاوات تولید برق
  • اعضای خانواده رمال تبعه خارجی در فردیس دستگیر شدند