Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@10:28:01 GMT

آقای گل جهان مهمان شماره ۱۰ سابق آبی‌ها(عکس)

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۹۱۶۰۷

علی دایی با حضور در رستوران علیرضا منصوریان مهمان سرمربی حال حاضر ذوب آهن بود.

 به گزارش ورزش سه این روزها کلاس پیشرفته مربیگری ایران با حضور ستاره های زیادی از جمله علی دایی، علیرضا منصوریان، فراز کمالوند، نادر دست نشان و...  در آکادمی تیم‌های ملی در حال برگزاری است.


 به همین دلیل ظهر امروز و بعد از اتمام کلاس نوبت صبح، علیرضا منصوریان با دعوتی که از علی دایی داشت او را به رستوران خود که در بام لند واقع شده است برد و مهمانی خوبی برای استقبال از آن ترتیب داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


 فراز کمالوند، نادر دست نشان و حمید مطهری نیز از دیگر مهمانان علیرضا منصوریان در رستوران شخصی او بودند. این کلاس‌ها تا روز نهم تیر ادامه دارد و بسیاری از بازیکنان سابق تیم ملی که حاضر به مربیگری در لیگ برتر و همچنین مسابقات دسته اول فوتبال کشور شده‌اند، در آن حضور دارند و در راستای اخذ بالاترین مدرک مربیگری حال حاضر در آسیا هستند.

 

ذوب آهن اصفهان علیرضا منصوریان (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کمپین ستاره ها ذوب آهن اصفهان علیرضا منصوریان سرمربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۹۱۶۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش احساسی نادال پس از حذف در بارسلونا

رافائل نادال در مورد شکست زودهنگام در تورنمنت بارسلونا اظهارنظر احساسی کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رافائل نادال، قهرمان 22 دوره گرنداسلم و شماره یک پیشین جهان درباره شکست خود در دور دوم مسابقات خاکی ATP-500 در بارسلون (اسپانیا) اظهار نظر کرد.

نادال 37 ساله در دور دوم برابر تنیسور شماره یازدهم جهان، الکس دی میناور 25 ساله استرالیایی با نتیجه 5 بر 7 و 1 بر 6 شکست خورد. این تنیسور اسپانیایی گفت: من در این تورنمنت طوری بازی کردم که انگار آخرین بار است. در واقع با توجه به نحوه برخوردم با این مسابقات، در زمین احساس خوبی داشتم. حالا مهمترین چیز برای من بردن نیست، بلکه این است که مسابقات را سالم ترک کنم. با از دست دادن ست اول، مسابقه به پایان رسید.

نادال: من دیگر آن تنیسور مدعی قبل نیستم

نادال افزود: هدف امروز من کسب تجربه بیشتر در تمرین و در عین حال احساس راحتی بیشتر است. مادرید چند هفته دیگر در انتظار من است، جایی که امیدوارم کمی آماده‌تر باشم. در حال حاضر رقابت در یک مسابقه دو تا سه ساعته برای من سخت است. من واقعاً از بازی در اینجا (بارسلونا) لذت می‌برم، من 12 بار در این تورنمنت قهرمان شده‌ام و فقط می‌توانم تشکر کنم برای رفتاری که همیشه با من داشته‌اند. من به اندازه کافی خوش‌شانس بودم که داستانم را اینجا نوشتم.

شماره یک پیشین جهان درباره برنامه‌های آینده خود نیز اظهار داشت: سعی می‌کنم یک قدم دیگر در مادرید و سپس در رم بردارم.  اما اگر تورنمنتی وجود داشته باشد که باید تمام تلاش خود را بکنید و بمیرید، آن رولان گاروس است.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • (عکس) دیدار علی دایی با رپر مشهور در رستوران لاکچری محله فرشته
  • واکنش احساسی نادال پس از حذف در بارسلونا
  • عکس| ملاقات آقای گل سابق پرسپولیس با علی دایی
  • ملاقات علی دایی با آقای گل سابق پرسپولیس + عکس
  • علی دایی کنار آقای گل سابق پرسپولیس رویت شد! + عکس
  • از بیرون پا با کارواخال تا درآمد میلیونی؛ قهرمانان اینجا هستند!
  • دشوارترین رقیب برای شماره ۴ پرسپولیس
  • (عکس‌) آقای گل پرسپولیسی‌ها مهمان علی دایی شد
  • عکس‌| آقای گل پرسپولیسی‌ها مهمان علی دایی شد
  • تغییر و تحول ناگهانی در کادر مربیگری مورایس!