Web Analytics Made Easy - Statcounter

«هیا بنت الحسین» همسر حاکم دبی به همراه «زاید» پسرش و دخترش با کمک یک دیپلمات آلمانی به اراضی آلمان فرار کرده است.

به گزارش جماران به نقل از وبسایت امارات لیکس، طی ساعت های اخیر میان کشور امارات متحده عربی و آلمان در پی فرار همسر شیح «محمد بن راشد» معاون رئیس امارات و حاکم امارت دبی به اراضی آلمان بحران و تنشی اعلام نشده به وجود آمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برخی منابع موثق اعلام کردند که  شاهزاده خانم اردنی«هیا بنت الحسین» همسر حاکم دبی به همراه «زاید» پسرش و دخترش با کمک یک دیپلمات آلمانی به اراضی آلمان فرار کرده است.


به گفته این منابع شاهزاده خانم هیا بلافاصله پس از رسیدن به آلمان از دولت آلمان درخواست پناهندگی و طلاق از محمد بن راشد شوهرش را ارائه کرده است.

این منابع تأکید کردند که محمد بن راشد و «محمد بن زاید» ولیعهد ابوظبی از دولت آلمان خواستند که شاهزاده خانم اردنی و پسر و دخترش را به امارات بازگرداند اما برلین این درخواست را به شدت رد کرد و تأکید کرد که شاهزاده خانم اردنی را به هیچ عنوان به زور به امارات باز نمی گرداند.

مخالفت آلمان با بازگرداندن شاهزاده خانم اردنی باعث خشم محمد بن راشد شده است و دولت آلمان را تهدید به انجام اقداماتی  کرد.

شاهزاده  خانم هیا بنت الحسین متولد می 1974 دختر ملک«حسین بن طلال» از ملکه«علیا» همسرش و خواهر ملک«عبدالله دوم بن الحسین» پادشاه کنونیاست و سال 2007 به عنوان سفیر صلح وابسته به سازمان ملل تعیین شد.

این حادثه فرار شیخه«لطیفه» یکی از دختران  محمد بن راشد را پس  از زندانی شدنش به مدت سه سال و رفتار خشونت بار و غیرانسانی با وی را یاد آوری می کند.

لطیفه به همراه  یک جاسوس فرانسوی به نام «ژان بیار هروی جوبیر» فرار کرد. این جاسوس فرانسوی  سابقه ای طولانی در کمک به مردم برای فرار از دبی با استفاده از کشتی مجلل اش که در آمریکا ثبت شده است، دارد.

شیخه لطیفه پیش از فرارش با انتشار ویدیوئی گفت که به وی از سال 2000 اجازه خروج از کشور داده نمی شود و لحظه به لحظه تحت کنترل است.

شیخه لطیفه همچنین تأکید کرد که وی دو خواهر از مادرش دارد که به همه آنها اجازه داشتن گذرنامه داده نمی شود. دختر حاکم دبی همچنین تصریح کرد که اگر بخواهد بیرون برود راننده مخصوصی دارد و نمی تواند از دبی به دیگر امارت ها بدون اجازه برود.

چندی بعد دولت امارات شیخه لطیفه را با زور بازگرداند و وی را تحت اقامت اجباری قرار داد و پس از آن که دچار حالت هیستریک شد، پزشکان نیز شروع به دادن داروهای آرام بخش به وی کردند.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: آلمان امارات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۹۱۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استعفای دو عضو کابینه دولت انگلیس

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از لندن، جیمز هیپی معاون وزیر دفاع انگلیس و رابرت هالفون وزیر آموزش عالی انگلیس ضمن اعلام استعفای خود، درباره علت آن فعلا سکوت کرده اند. هر دو عضو مستعفی دولت انگلیس اعلام کردند در انتخابات عمومی پیش رو دیگر نامزد نخواهند شد.
 استعفای دو عضو دیگر کابینه فشار بر ریشی سوناک نخست وزیر و رهبر حزب حاکم محافظه کار انگلیس را افزایش داده است. مدت هاست که شماری از اعضای حزب حاکم محافظه کار و رسانه‌های راست گرا در این کشور در صدند ریشی سوناک را عوض کنند.
تاکنون ۹۶ نماینده کنونی مجلس عوام انگلیس از جمله ۶۱ نماینده حزب حاکم محافظه کار اعلام کردند در انتخابات پیش رو که قرار است ظرف ماه‌های آینده برگزار شود نامزد نخواهند شد.

 

دیگر خبرها

  • آرامش بر بازار اقلام اساسی حاکم است
  • انتخابات شهرداری استانبول / رقابت میان نامزدهای حزب حاکم و مخالف / رای تعیین کننده کردها
  • فرار انگلیس از شکست مقابل بلژیک در لندن/ پیروزی آلمان و فرانسه و شکست پرتغال + فیلم
  • استعفای دو عضو کابینه دولت انگلیس
  • جوی آرام و پایدار تا نهم فروردین در فارس حاکم است
  • توصیه‌های امیرعبداللهیان به سفیر ایران در امارات
  • امیرعبداللهیان: سیاست‌های اصولی جمهوری اسلامی تحکیم روابط با همسایگان است
  • سفیر ایران در امارات با امیرعبداللهیان دیدار و گفت‌وگو کرد
  • آمادگی ایران برای تقویت روابط با امارات
  • آمادگی ایران برای تقویت همکاری‌ها با امارات