Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@21:17:41 GMT

مذاکرات بی نتیجه ماند؛ تصمیم گیری در تهران

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۹۱۷۶۷

مذاکرات بی نتیجه ماند؛ تصمیم گیری در تهران

مدیران باشگاه پرسپولیس ساعاتی قبل هتل محل اقامت را ترک کردند و دقایقی بعد نیز دو گزینه اصلی سرمربیگری این تیم از هتل بیرون رفتند.

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیسی ها پس از جدایی برانکو ایوانکوویچ سرنوشت مبهمی را در پست سرمربیگری خود تجربه کردند اما تصور می‌شد سفر ایرج عرب، نبی و رغبتی به استانبول، به این ابهام ها خاتمه دهد و تکلیف نیمکت پرسپولیس را روشن کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اما به نظر می‌رسد این اتفاق رخ نداده است. پس از دو روز حضور در ترکیه، عرب به همراه دو عضو هیئت مدیره هتل خود را ترک کردند و بدون صحبت با خبرنگاران، راهی ایران شدند. نکته مهم این که دقایقی بعد نیز کاررا و لیمونس نیز از در خروجی هتل بیرون آمدند تا مشخص شود دیگر اتفاق جدیدی در استانبول رخ نخواهد داد.

 

پس از این که امروز الکس نوری از جمع گزینه های سرخپوشان خارج شد، کاررا و لیمونس به گزینه های نهایی بدل گشتند اما مذاکرات نسبتا طولانی با آن ها نیز نتیجه نداد. از صحبت های کوتاه و چند کلمه ای مدیران پرسپولیس می شود اینطور برداشت کرد که سرمربی این تیم در روزهای آتی در تهران معرفی خواهد شد.

 

کاررا سرمربی سرشناس ایتالیایی در حالی از هتل بیرون آمد که با حضور خبرنگاران پرتعداد ایرانی در مقابل خود مواجه شد. او به سوالات ایرانی ها که در خصوص آینده اش با پرسپولیس بود هیچ پاسخی نداد اما لیمونس یونانی چند کلمه با آن ها صحبت کرد.

 

او گفت که در این مذاکرات شناخت خوبی نسبت به ایران پیدا کرده اما هیچ صحبت مالی درباره قرارداد انجام نشده است! این در حالی است که در روزهای اخیر شایعات زیادی درباره مبلغ پیشنهادی از سوی طرفین مطرح شده بود.

پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کمپین ستاره ها پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۹۱۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان

زی‌سان: دو تیم فوتبال پرسپولیس و سپاهان روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه به وقت ایران در ورزشگاه آزادی به مصاف هم خواهند رفت. 
بازی رفت دو تیم با نتیجه یک بر صفر به سود سپاهان به پایان رسید. در پنج باززی آخر دو تیم سهم سپاهان سه پیروزی و سهم پرسپولیس یک پیروزی بوده و یک بازی نیز با نتیجه تساوی به پایان رسیده است. 

tags # پرسپولیس ، سپاهان سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • یولیان ناگلزمان: صحبت‌های ابرل؟ من کینه‌ای از بایرن مونیخ ندارم
  • خوان لاپورتا: ژاوی همیشه به فکر منافع بارسلونا است؛ هواداران به ما اعتماد کنند
  • مهدی جعفرپور: پرسپولیس از سپاهان می ترسد، داوری ها فقط به نفع این تیم است
  • پشت پرده مقاومت رئیسی برای عزل وزیر اقتصاد /همین افاضات برای برکناری آقای وزیر کافی نیست؟
  • تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان
  • (ویدئو) صحبت‌های خسرو حیدری، سوژه هواداران پرسپولیس شد!
  • صحبت های رضا درویش درباره واگذاری پرسپولیس / فیلم
  • واکنش اوسمار به تمدید قرارداد پرسپولیس
  • گزینه اول عجیب بایرن: مربی اخراجی یونایتد!
  • 36 ساعت جالب برای قبول پیشنهاد پرسپولیس