Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ بهرام ترکاشوند سه شنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این آتش سوزی‌های به ویژه به مراتع طبیعی دشت قزوین خسارات فراوانی وارد ساخته است.

وی با بیان اینکه مراتع روستاهای آقچه قشلاق، شیذر و نیارک از توابع طارم سفلی دچار آتش سوزی شده بود، اظهار داشت: با تلاش نیروهای یگان حفاظت و همکاری مردم آتش در حال خاموش شدن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترکاشوند با بیان اینکه هنوز خسارات وارد شده برآورد نشده است، گفت: به علت تاریکی شب اطلاع دقیقی از وسعت و مساحت آتش سوزی در دست نیست و تا پایان روز فردا وسعت و دامنه آتش سوزی به طور کامل در مراتع ارزیابی و برآور می‌شود.

این مسئول به رعایت نکات ایمنی و حفاظتی در دشت قزوین تاکید کرد و گفت: از شهروندان خواهشمندیم از روشن کردن آتش در بین علفزارهای انبوه خودداری کرده و مراقب مراتع طبیعی باشند.

۶۰۱۲*۹۹۲۵

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آتش سوزی مراتع استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۹۱۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت تشکیل کارگروه ویژه برای بررسی ابعاد آتش‌سوزی انبار دخانیات

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین گفت: ابعاد حادثه آتش‌سوزی انبار دخانیات باید با تشکیل کارگروهی ویژه بررسی شود تا در حوادث بعدی بهتر عمل کنیم‌.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، علی فرمانی امروز -یکشنبه بیست‌وششم فروردین- در مراسم آغاز عملیات احداث تقاطع غیرهمسطح دفاع مقدس اظهار کرد: شهادت محمدجواد چگینی آتش‌نشان شجاع قزوین را تسلیت می‌گویم و امیدوارم روح این سرباز مردمی با شهدا محشور شود. ابعاد حادثه آتش‌سوزی انبار دخانیات باید با تشکیل کارگروهی ویژه بررسی شود تا در حوادث بعدی بهتر عمل کنیم‌.

وی با اشاره به حمله شب گذشته به اسرائیل افزود: با تشکر ویژه از سپاه که جواب حرکت ددمنشانه اسرائیل را طوری دادند که کشورهای سرکش بدانند اگر به ایران تجاوز شود، سیلی محکمی خواهند خورد. امیدواریم ما هم در سنگر خدمت به مردم به موقع اقدام کرده و رضایت شهروندان را با اقدامات خود جلب کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین با بیان اینکه یکی از سیاست‌های اصلی شورای شهر مدیریت ترافیک است، خاطرنشان کرد: در این حوزه بعضی طرح‌ها اجرا شده و تعدادی نیز زمین مانده بود که احداث پل میدان دفاع مقدس به سمت اقبالیه (سلطان‌آباد) در بودجه شورا دیده شده بود، اما در ردیف کارهای زمین مانده بود که امروز عملیاتی شد.

فرمانی ادامه داد: امیدواریم در راستای تسهیل در ترافیک شهری قزوین بتوانیم این تقاطع غیرهمسطح را در کمتر از ۲۴ ماه به بهره‌برداری برسانیم. سیاست دیگر شورای شهر اجرای طرح‌های عمرانی در جنوب شهر قزوین است تا جبران بی‌توجهی به مناطق کم‌برخوردار در گذشته صورت گیرد.

وی گفت: در این راستا تکلیف ما مضاعف شده است که جابه‌جایی میدان میوه و تره‌بار نیز به زودی این پروژه کلید خواهد خورد.

کد خبر 744437

دیگر خبرها

  • تصادف و آتش سوزی خودرو با ۴ فوتی و ۲ مجروح در جهرم
  • مصدومیت ۴ آتش‌نشان در حادثه آتش‌سوزی ساختمان درالقرآن تالش
  • آتش‌سوزی در شهرک صنعتی محمود آباد/اطفا ادامه دارد
  • رهاسازی ۴ میلیون بچه ماهی در رودخانه گلستان
  • مجوزی برای بهره‌برداری از گونه‌های مرتعی و جنگلی نمی‌دهیم
  • مجوری برای بهره‌برداری از گونه‌های مرتعی و جنگلی نمی‌دهیم
  • از کپسول های نجات بخش قرمز چه می دانید؟ | این کپسول ها می توانند زندگی‌تان را نجات دهد
  • امسال برای بهره‌برداری از گونه‌های مرتعی و جنگلی در همدان مجوز نمی‌دهیم
  • ضرورت تشکیل کارگروه ویژه برای بررسی ابعاد آتش‌سوزی انبار دخانیات
  • ذخیره چهار میلیون متر مکعب آب در بند‌های خاکی گنبدکاووس