Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی گیلان سه شنبه شب در حاشیه برپایی این نمایشگاه به خبرنگار ایرنا گفت: ۵۲ واحد تولیدی و بازرگانی از استان‌های تهران، گیلان، مازندران، گلستان، اردبیل، آذربایجان شرقی، البرز، قم، خراسان رضوی، اصفهان، مرکزی، قزوین و همدان در این نمایشگاه حضور یافته اند.
کاظم زاده هریس افزود: کمباین، تراکتور، ادوات کشاورزی و آبیاری، سم، کود، ادوات باغبانی، کنسانتره، خوراک دام و طیور، تجهیزات مرغداری و صنایع توزین سبک و سنگین از جمله کالاهای عرضه شده برای بازدید کنندگان در این نمایشگاه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ارائه و معرفی تولیدات و محصولات از سوی واحدهای صنعتی، تولیدی و تبادل دانش و اطلاعات بین واحدهای مشارکت کننده، آشنایی با سلایق بازدیدکنندگان و ارائه مستقیم و بدون واسطه کالاها به بازار مصرف و رونق کسب و کار را از مهمترین اهداف برگزاری این نمایشگاه عنوان کرد.
کاظم زاده بیان داشت: این نمایشگاه تا هفتم تیرماه جاری از ساعت ۱۶ تا ۲۲ برای بازدید علاقمندان در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی گیلان دایر است.
۷۲۹۶ / ‏‬ ۲۰۰۷/‏

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۹۱۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناوگان سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان نوسازی می‌شود

سرپرست سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان از نوسازی ناوگان این سازمان در سال جاری خبر داد و گفت: در اولین گام از نوسازی ناوگان نیز از ابتدای هفته جاری دو دستگاه کمپرسی ده‌چرخ جدید به ناوگان اضافه شد.

هادی اسحاقیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: از اوایل سال ۱۴۰۱ با سیاست‌گذاری کلان انجام شده در سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان برنامه‌ریزی برای نوسازی ناوگان این سازمان انجام و در دو قالب ماشین‌آلات خدمات شهری و ماشین‌آلات عمرانی اقدامات لازم برای نوسازی انجام شده است.

وی افزود: در این ارتباط چندین مناقصه برای خرید ماشین‌آلات مختلف در سال گذشته انجام شد و با تعیین پیمانکار، فرایند ساخت مکانیزم‌ها و ماشین‌آلات آغاز شده است.

سرپرست سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان تصریح کرد: در اولین گام از نوسازی ناوگان نیز از ابتدای هفته جاری دو دستگاه کمپرسی ده‌چرخ جدید به ناوگان اضافه شد و در حال ارائه خدمات است و از این طریق توانسته‌ایم ارائه خدمات را با کیفیت مطلوب‌تری ارائه کنیم.

اسحاقیان ادامه داد: امیدواریم تا نیمه سال ۱۴۰۳، تعدادی ماشین‌آلات و مکانیزم‌های جدید به ناوگان سازمان اضافه شود و از این طریق بتوانیم فرآیند نوسازی را تقویت و کیفیت خدمات را افزایش دهیم.

کد خبر 747382

دیگر خبرها

  • گشایش نمایشگاه گل و گیاه در بیرجند
  • حضور قدرتمند شرکت پتروشیمی امیرکبیر در ۲۰۲۴ CHINAPLAS
  • ناوگان سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان نوسازی می شود
  • ناوگان سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان نوسازی می‌شود
  • شهرداری‌ها خط اول خدمت به مردم هستند
  • ناوگان خدمات شهری شبستر به ماشین آلات جدید تجهیز شد
  • خسارت سیل به بیش از ۶۰۰ حلقه چاه کشاورزی در زرآباد
  • آیین رونمایی از ماشین آلات جدید شهرداری شبستر با ارزش ۲۰ میلیارد تومان
  • تجهیز ماشین آلات راهداری با اعتبار هزار و ۳۲۰ میلیارد ریال
  • پاویون دانش‌بنیان‌ها در نمایشگاه «ایران‌هلث» برپا می‌شود