Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- جمعی از مدیران ، تهیه کنندگان و مجریان شبکه ای 22 ، سماء و ولایت تی وی از کانال اردوی شبکه جهانی سحر بازدید کردند.

به گزارش آریا به نقل از روابط عمومی معاونت برون مرزی رسانه ملی ، روز گذشته شماری از مدیران ، تهیه کنندگان و مجریان شبکه های اردو زبانی که از آن آمریکا و پاکستان پخش می شوند از تحریریه ، استودیوهای پخش و بخش هایی از کانال اردوی شبکه جهانی سحر معاونت برون مرزی دیدار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برخی از این هیات همچنین با شرکت در برنامه های کانال اردو در گفت وگوهای این برنامه نیز مشارکت داشتند. «ناصر عباس شیرازی» کارشناس ارشد سیاسی از پاکستان و «سورب کمار شابی» روزنامه نگار هندی با شرکت در برنامه «انداز جهان» کانال اردو درباره موضوع برنامه که به «معامله قرن» اختصاص داشت ، مطالبی را مطرح کردند. بازدیدکنندگان در این دیدار از نزدیک با توانمندی ها، ظرفیت ها و تاثیرات کانال اردوی شبکه سحر آشنا شدند.


منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۹۱۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگاهی به اخبار ورزشی ۲۶ فروردین استان قزوین

کامبیز گمرکی بازیکن فصل گذشته شهرداری ساوه به تیم کراپ الوند پیوست و عرفان محمدیان بازیکن فصل های گذشته کراپ برای فصل آینده در این تیم ماندگار شد.

پیش از این این هم سهیل جامدیو علیرضا ابوالقاسمی قرار داد خود را با کراپ الوند تمدید کردند.

قزوین میزبان اردوی تیم ملی فانکشنال فیتنس 

اردوی آماده سازی تیم ملی فانکشنال فیتنس برای حضور در رقابت‌های آسیایی از امروز در قزوین برپا می‌شود.

از استان قزوین، ۲ ورزشکار، یک مربی و ندا پاکدامن به عنوان سرپرست حضور دارند.

این اردو ۲۵ تا ۳۱ اردیبهشت در حالی در قزوین برگزار می‌شود که تیم ملی خود را مهیای رقابت‌های آسیایی تاشکند می‌کند.

دو نماینده استان در اردوی تیم ملی فوتبال جوانان دختر

پرنیا رحمانی به عنوان ملی پوش و طاهره کشتیرانی به عنوان سرپرست از استان قزوین در دور جدید تمرینات تیم ملی فوتبال جوانان شرکت می‌کنند.

این اردو از امروز تا ۳۰ فروردین در حالی درتهران برگزار می‌شود که در پایان این اردو ملی پوشان راهی رقابت‌های تورنمنت کافا می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • رزمی‌کاران استان سمنان در اردوی تیم ملی او اسپرت حضور یافتند
  • حضور رزمی کاران سمنان در اردوی تیم ملی او اسپرت
  • نیما در کتابفروشی‌های پاکستان
  • انصراف یک ملی‌پوش از اردوی تیم ملی
  • اردوی تیم ملی گلبال ایران در اردبیل
  • اردوی تیم ملی والیبال نشسته با حضور ۲ نماینده از قم برگزار می شود
  • اردوی تیم ملی سپک تاکرا در سنندج
  • دیدار جمعی از مدیران فولاد اکسین با خانواده شهدا
  • اردوی تیم ملی والیبال نشسته به میزبانی تبریز
  • نگاهی به اخبار ورزشی ۲۶ فروردین استان قزوین