Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، بهاره آروین در صفحه شخصی‌اش در شبکه اجتماعی توییتر نوشت: «روز شنبه آقای حناچی موافقت‌شان با انتشار دریافتی رده‌های مدیریتی در شهرداری تهران را اعلام کردند و قرار بود این اطلاعات دیروز همزمان با نشست فصلی مدیران منتشر شود اما چند ساعت مانده به انتشار، این نامه ارسال شد که باز هم انتشار دریافتی مدیران را به تعویق انداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این درحالی است که صندوق بازنشستگی کشوری، در اقدامی تحسین‌برانگیز، دریافتی مدیران عامل و اعضای هیئت مدیره شرکت‌های زیرمجموعه خود را به صورت شفاف منتشر کرده است.

‌تلاش می‌کنیم شهرداری تهران نیز در اجرای قانون برنامه ششم توسعه و نیز مصوبه شورا در خصوص "مدیریت تعارض منافع در شهرداری تهران" هرچه زودتر دریافتی مدیران شهرداری تهران را منطبق بر استانداردهای شفافیت منتشر کند»

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: بهاره آروین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۹۱۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشار آگهی‌های غیر واقعی درباره فروش املاک

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، انتشار آگهی‌های غیر واقعی درباره فروش املاک. رییس اتحادیه مشاوران املاک تهران گفته: آگهی‌های عجیبی که برای فروش املاک در وبگاه‌های اینترنتی منتشر می‌شود و قیمت فروش ملک را بسیار نازل اعلام می‌کند، ترفند کلاهبرداری است و در برخی مواقع گرفتاری‌های پیچیده حقوقی برای خریداران ایجاد کرده است. آقای گودرزی میگه مردم مراقب آگهی‌ها با قیمت‌های بسیار پایین باشند.
---
بازگشت دیوار‌های صوتی به بزرگراه‌های پایتخت. به گفته مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک، برای کاهش آلودگی صوتی و پیامد‌های ناشی از آن برای شهروندان، ۱۲ کیلومتر دیوار صوتی در مناطق مختلف بویژه بزرگراه‌های پایتخت نصب شده. افندی زاده با اشاره به تغییر در طراحی دیوار‌های صوتی برای جلوگیری از سرقت هم گفته با تغییر در طراحی این دیوار‌ها از موادی استفاده می‌شود که برای سرقت جذابیت نداشته و نوع اتصال این اقلام به همدیگر نیز به‌گونه‌ای انتخاب شده که در برابر سرقت مقاوم باشند.
---
حیوانات تهرانپارس شغال بودند نه گرگ. رئیس اداره مدیریت حیات‌وحش استان تهران گفته: این شغال‌های سرحال، فقط برای دسترسی به پسماند غذایی گردشگران به محیط‌زیست انسانی نزدیک شده‌اند. شغال طلایی تنها شغال بومی ایران است. جثه شغال شبیه گرگ، اما به‌مراتب کوچک‌تر از آن است.
---
مسدود شدن ۲۱ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن. به گفته فرمانده انتظامی غرب استان تهران، درقالب اجرای طرح نور با رویکرد پایش فعالیت‌ها در فضای مجازی، اطلاعاتی از فعالیت چند صفحه درخصوص انتشار تصاویر نامناسب و هنجارشکن بدست آمد. سردار عزیزی میگه: ۲۱ صفحه اینستاگرامی با مجموع مخاطبان زیاد را شناسایی کردیم و با پاکسازی و مسدودسازی صفحات اعلامی، با گرداننده آنها نیز برخورد قانونی شد.
---
کندن گوش به خاطر نان. دو مرد در بازار تهران بر سر برداشتن نان بربری برشته با هم درگیر شدند و در این دعوا یکی از طرفین دعوا با دندان گوش طرف مقابل را کند!

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • خبر بیماری ترانه علیدوستی به حاشیه کشیده شد!
  • بارگذاری اطلاعات مربوط به مراکز انتفاعی در سایت شفافیت شهرداری
  • انتشار برای نخستین بار| سروده رهبر انقلاب و روایت ایشان از «وعده صادق»
  • انتشار بین المللی ۱۰ چارت جدید ناوبری الکترونیکی خلیج فارس
  • انتشار آگهی‌های غیر واقعی درباره فروش املاک
  • آیا زورگیری و جرائم خشن در تهران افزایش داشته است؟
  • دیدار شهردار و مدیران شهرداری کرمانشاه با فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص)+گزارش تصویری
  • تولید و انتشار ۱۰ چارت جدید از آب‌های خلیج فارس توسط ایران
  • بالاخره لورکوزن باخت! ببخشید بازهم نباخت!
  • انتشار رباعی‌های حمید رضا شکارسری پس از ۷ سال