Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، سردار سرتیپ فتح الله جعفری در جمع کارکنان و نیروهای ناحیه امام صادق (ع) و قرارگاه مرکزی حضرت سیدالشهدا (ع) اظهار داشت: به فرموده امام راحل اگر سپاه نبود کشور نبود ، با شروع جنگ تحمیلی سی هزار نیروی سپاهی و در پایان جنگ سی هزار شهید داشتیم که یک نسل از سپاه برای این انقلاب خون خود را فدا نمود، بزرگانی همچون شهید بروجردی در غرب و شهید حسن باقری در جنوب کشور از این شهدا بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: بسیج یک شجره طیبه حفاظت از انقلاب بود و سپاه نیروهای متدین ومخلص را جذب می‌کرد و با ورود نیروهای سپاه و بویژه نیروهای بسیجی باعث شد مناطق اشغال شده توسط عراق آزاد شود و این آزاد شدن مناطق برکاتی داشت.

رئیس هیئت مدیره موسسه شهید حسن باقریبیان کرد: تلاش فرماندهی و پایه‌گزاران سیاست اداره جنگ بر این بود که عراقی‌ها تلفات ندهند و آن‌ها اسیر گرفته شوند.

وی در ادامه گفت: موردی که سپاه را در 8 سال دفاع مقدس استوار کرد روش ایمان محوری بود که توسط امام و رزمندگان سپاه بوجود آمد.

سردار جعفری خاطرنشان کرد: بایستی سپاه پاسداران را با فرهنگ عاشورایی و ایمان به خدا حفظ کنیم و خود را آماده نماییم برای خدمت گزاری به این ملت و مردم که مهمترین وظیفه دفاع از کشور عزیزمان ایران است . 

رئیس هیئت مدیره موسسه شهید حسن باقری در پایان گفت: این قرارگاه حضرت سیدالشهداء(ع) و ناحیه مقاومت بسیج حضرت امام صادق (ع) مقری است که بسیاری از شهدا در زمان جنگ ازهمین نقطه و از همین سپاه اعزام شدند و بسیاری از اینها عروج کرده و حتی پیکر مطهرشان برنگشت که ایشان جزو افتخارات ملت ما محسوب می شوند.

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: بسیج بسیج نیوز خبرگزاری بسیج ناحیه مقاومت بسیج امام صادق اصفهان خاطره گویی دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۹۲۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زوایای پنهان دفاع مقدس برای نسل جدید بیان شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، منصور یوسفی، در نشست هماهنگی کنگره ملی شهدای غریب آزاده که در ارومیه برگزار شد، گفت: زوایای پنهان هشت سال دفاع مقدس و لحظه به لحظه آن باید برای نسل جدید اعم از نوجوانان و جوانان کشورمان به صورت واضح و روشن بیان شود و روایتگری دفاع مقدس جدی‌تر دنبال شود.

وی ادامه داد: نسل جدید ایران اسلامی لازم است بدانند در پشت پرده جنگ تحمیلی و دوران دفاع مقدس چه اتفاق‌هایی افتاده است و ایادی استکبار جهانی چه ظلم‌های بزرگی را در حق ملت بزرگ ایران اسلامی کرده‌اند.

مسئول حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه شهدای آذربایجان غربی اضافه کرد: هشت سال دفاع مقدس باعث شد روحیه و تفکر جهادی بیش از گذشته به فرهنگ بی‌بدیل ایران اسلامی وارد شود و مکتب جهادی سرشار از درس و نکته شکل پیدا کند.

وی گفت: هدف اصلی از برگزاری این کنگره  شناسایی و معرفی شهدایی است که در اسارت با مظلومیت به شهادت رسیده‌اند؛ شهدا در معنویت، عرفان و معرفت به اوج رسیده بودند بنابراین لازم است آنها را خوب بشناسیم و به دیگران نیز معرفی کنیم.

دیگر خبرها

  • زوایای پنهان دفاع مقدس برای نسل جدید بیان شود
  • پیدا شدن پیکر مطهر ۷ شهید دوران هشت سال دفاع مقدس در فکه دهلران
  • فرمانده کل ارتش: عملیات وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود
  • وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود
  • فرمانده کل ارتش: وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی شهدا است
  • مقاومت، ایران را به ملت تعیین‌کننده برای بشریت تبدیل کرده است
  • داشتن عزم راسخ برای دفاع از آرمان‌ها ویژگی نیروهای مسلح است
  • شهید زاهدی از عناصر تأثیرگذار در دفاع مقدس و بعد از آن بود
  • آینده جهان از شب عملیات «وعده صادق» تغییر کرد