Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش   خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه ، سرهنگ محمدرضا امیری رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه اظهار داشت: در طرح مبارزه با سرقت پلیس آگاهی، ۹ دستگاه خودرو و ۴ دستگاه موتورسیکلت مسروقه کشف شد.

وی ادامه داد: در این طرح همچنین ۷ فقره سرقت داخل خودرو، ۶ فقره سرقت از اماکن، ۱۰ فقره سرقت از منزل، ۳ فقره سرقت از مغازه و ۱۱ فقره سایر عناوین سرقت کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ امیری خاطرنشان کرد: در این راستا ۵ نفر از سارقان نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان در پایان به شهروندان توصیه کرد تا برای در امان ماندن از سرقت، هنگام ترک خودرو حتما درب آن را قفل و از وسایل ایمنی مانند قفل پدال و ترمز استفاده کنند یا پس از ترک منزل حتما نسبت به قفل کردن درب آن اقدام کنند.

انتهای  پیام/ز

 

۷ فقره سرقت داخل خودرو کشف شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی سرقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۹۲۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند سرقت مسلحانه در منوجان

   به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان، سرهنگ حسن بژندی فرمانده انتظامی منوجان در این باره گفت: در پی  ۲ فقره سرقت مسلحانه موتورسیکلت و همچنین طلا و جواهرات یک شهروند در حوزه بخش آسیمنون، ماموران پلیس آگاهی با اقدامات اطلاعاتی هویت سارقان مسلح  را شناسایی کردند.

سرهنگ حسن بژندی افزود: در ادامه ماموران پلیس آگاهی، پلیس اطلاعات و پاسگاه انتظامی بخش آسیمنون با تکمیل اقدامات اطلاعاتی سه سارق را شناسایی و در عملیاتی یکی از آنان را دستگیر کردند که از این متهم یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی، گردن بند طلا، یک دستگاه شماره کوب برای تغییر ارکان موتورسیکلت،  ۵۰۰ متر سیم کابل مخابراتی و لاشه احشام سرقتی کشف شد.

 وی با اشاره به کشف ۲ دستگاه موتورسیکلت سرقتی و اعتراف متهم به ۱۱ فقره سرقت گفت: این فرد برای انجام تحقیقات بیشتر تحت نظر بوده و دستگیری همدستانش با جدیت در دستور کار پلیس قرار دارد.

منوجان در منتهی الیه جنوب غربی استان کرمان و نزدیکترین شهرستان به استان هرمزگان است؛ شهر منوجان حدود ۳۹۰ کیلومتر با مرکز استان کرمان فاصله دارد.

دیگر خبرها

  • انهدام باند ۳ نفره سارقان با اعتراف به ۱۹ فقره سرقت
  • کشف ۲۴ فقره سرقت از باغ ویلا‌های جاده مشهد-کلات
  • انهدام باند سارقان و کشف ۲۶ فقره سرقت در شهرستان خرم‌آباد
  • عامل ۱۷ فقره سرقت در فریدن دستگیر شد
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در تنکابن
  • مأمور دولتی در بهارستان قلابی از آب درآمد
  • انهدام باند سرقت مسلحانه در اصفهان
  • متلاشی شدن باند ۵ نفره سارقان موتورسیکلت و داخل خودرو در اندیمشک
  • انهدام باند سارقان مسلح در شهرستان منوجان
  • انهدام باند سرقت مسلحانه در منوجان