Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@12:25:36 GMT

کنفرانس بین المللی فلسطین برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۹۲۱۹۸

کنفرانس بین المللی فلسطین برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری آناتولی ترکیه، مقبول گفت: عباس سفرهای دیپلماتیک باهدف جلب حمایت‌ها برای برگزاری کنفرانس بین المللی را آغاز خواهد کرد.

سفیر فلسطین در الجزایر افزود: هدف از برگزاری این کنفرانس شکستن خودمحوری آمریکا در خصوص موضوع صلح در منطقه است.

وی گفت: ما از این پس هرگز نقش تنها آمریکا را نمی‌پذیریم و برنامه آمریکا در خصوص مساله فلسطین از اجماع بین المللی برخوردار نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقبول با اشاره به اینکه رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین مدتی است از روسیه، فرانسه و دیگر کشورهای بزرگ خواسته تا یک نشست بین المللی برگزار شود، اما آمریکا و اسرائیل مانع از برگزاری این نشست شدند.

روز سه شنبه شماری از اتباع فلسطینی در مقابل سفارت تشکیلات خودگردان در الجزایر تحصن و با سردادن شعارهایی برگزاری کنفرانس منامه را محکوم کردند.

سه شنبه شب کنفرانس منامه با سخنرانی جرد کوشنر داماد و مشاور دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا آغاز شد.

این نشست شامل ۵۰ میلیارد دلار سرمایه گذاری در نوار غزه و کرانه باختری و بخشی از مناطق فلسطینی نشین اردن، مصر و لبنان خواهد بود که نیمی از این مقدار سهم این سه کشور است.

معامله قرن، طرح آمریکایی است که در آن قدس و بخش‌های اشغالی از کرانه باختری که شهرک‌های صهیونیست نشین در آنها ساخته شده به رژیم اشغالگر واگذار و بازگشت فلسطینی‌ها به سرزمینی مادری شأن کلاً منتفی خواهد شد.

این طرح همچنین شامل چشم‌پوشی فلسطینی‌ها از حق بازگشت به سرزمین خود است که طبق قطعنامه ۱۹۴ شورای امنیت به رسمیت شناخته شده است.

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۹۲۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نشست کاگروه برگزاری بازی های آسیایی ۲۰۲۴ ناشنوایان

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان استان تهران، در این جلسه مدیرکل ورزش و جوانان استان بر اهتمام در موضوعات اجرایی، اعتبارات، منابع مالی و ارتباطات با کشورهای میهمان تأکید کرد و از کارگروه خواست که به شکل مستمر این موارد را پیگیری کرده و گزارش آن را برای ارائه به استاندار تهران آماده کنند.

در جریان این جلسه، محمد پرگر رئیس کنفدراسیون ناشنوایان آسیا، گزارشی از اقدامات انجام‌شده ارائه داد و در ادامه آزاد رئیس فدراسیون ناشنوایان درمورد چهار جلسه‌ گذشته گزارشی را بیان کرد.

همچنین در این جلسه، چارت تشکیلاتی بازی‌ها، زمان‌بندی و شرح وظایف مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در پایان علی جوادی ضمن ابراز امیدواری بر اهتمام همه ارکان اداره‌کل درجهت میزبانی شایسته تأکید و عنوان کرد: جلسه‌ آینده در حضور استاندار تهران برگزار خواهد شد.

این جلسه در حضور پوریا سهرابی مسئول دبیرخانه ستاد بازی‌ها، سید یوسف موسوی نسب مشاور امور بین‌الملل، صدیقه محرابی فراهانی مسئول دفتر مدیریت، علی پازوکی رئیس هیات ناشنوایان استان تهران، کرمعلی ایرجی معاون توسعه امور ورزش اداره کل، پیام نظر رئیس روابط‌عمومی و علیرضا ابراهیمی مدیر رسانه‌ای کنفدراسیون ناشنوایان آسیا و اقیانوسیه برگزار شد.

کد خبر 6078896

دیگر خبرها

  • نهمین کنفرانس بین‌المللی زلزله‌شناسی و مهندسی زلزله برگزار می‌شود
  • برگزاری جشن‌های دهه کرامت با هویت محلی، ملی و بین‌المللی
  • نشست تخصصی بازتاب و ابعاد منطقه‌ای و بین‌المللی تنبیه رژیم صهیونیستی برگزار شد/واکنش ایران به رژیم صهیونیستی معادله جدیدی را در منطقه رقم زد
  • برگزاری نشست کاگروه برگزاری بازی های آسیایی ۲۰۲۴ ناشنوایان
  • برگزاری نشست اضطراری شورای امنیت سازمان ملل درباره حمله ایران به اسرائیل/ حمله شدید نماینده روسیه به کشورهای غربی/ چین: حمله ایران پاسخ به حمله به کنسولگری بود/ نماینده ایران: پاسخ به اسرائیل لازم و متناسب بود/ گوارش: خواستار توقف فوری نزاع ایران و اسرائی
  • اتهام زنی آمریکا به ایران در نشست شورای امنیت
  • نخستین کنگره بین‌المللی«اربعین و آینده علمی فرهنگی جهان اسلام»
  • بیانیه دبیرخانه کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین
  • تداوم برگزاری نشست‌های خبری شهرستانی استاندار یزد پس از ماه مبارک رمضان
  • اشغالگران در شن‌های غزه غرق شده‌اند