Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@17:58:02 GMT

پایان کار آسیایی ها با شکست ژاپن برابر هلند

تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۹۲۴۰۹

پایان کار آسیایی ها با شکست ژاپن برابر هلند

مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های جام جهانی فوتبال زنان ۲۰۱۹ در فرانسه؛ سه شب پیگیری شد و تیم‌های هلند و ژاپن از ۲۳:۳۰ به وقت ایران به مصاف یکدیگر رفتند.

در این دیدار تیم نارنجی های هلندی با برتری ۲ بر یک برابر ژاپن راهی مرحله یک چهارم نهایی شدند.

«لیکی مارتینز» بازیکنی است که در دقایق ۱۷ و ۹۰ دو گل برای هلند و «یویی هاسگاوا» در دقیقه ۴۳ یک گل برای ژاپن به ثمر رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تنها کارت زرد این دیدار نصیب ژاپن شد.

هلند در مرحله یک چهارم نهایی با لاجوردی های ایتالیایی دیدار خواهد کرد که این بازی هشتم تیر ماه برگزار می‌شود.

همچنین پیش از این دیدار، ایتالیا به مصاف چین رفت و با نتیجه ۲ بر صفر به مرحله یک چهارم نهایی قدم گذاشت.

برنامه دیدارهای یک چهارم نهایی نیز از ۶ تیر ماه (پنجشنبه شب) با دیدار نروژ و انگلیس پیگیری خواهد شد. همچنین فرانسه و آمریکا، آلمان و سوئد به ترتیب هفتم و هشتم تیر ماه به مصاف یکدیگر می روند.

پیش از این آلمان با برتری ۳ بر صفر برابر نیجریه و نروژ با ضربات پنالتی و نتیجه ۴ بر یک در دیدار با استرالیا به مرحله یک چهارم نهایی صعود کردند.

همچنین در شب دوم این رقابت ها انگلیس با نتیجه ۳ بر صفر کامرون را حذف کرد و فرانسه با برتری ۲ بر یک در وقت اضافه مقابل تیم مدعی برزیل به مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی قدم گذاشت.

دوشنبه شب نیز زردآبی های سوئدی با برتری یک بر صفر از کانادا عبور کردند و آمریکا مدافع عنوان قهرمانی با نتیجه ۲ بر یک از سد اسپانیا گذشت.

این رقابت‌ها از روز ۱۷ خردادماه در ۹ شهر فرانسه و در قالب ۶ گروه با حضور ۲۴ تیم آغاز شده است. مدافع عنوان قهرمانی این مسابقات نیز تیم آمریکا است.

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۹۲۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شگفتی‌سازی افغانستان در جام ملت‌های آسیا

تیم ملی فوتسال افغانستان به دنبال پیروزی برابر بحرین و به لطف برتری تیم ملی ایران برابر کویت راهی مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا شد.

به گزارش مشرق، تیم‌های ملی فوتسال افغانستان و بحرین در آخرین دیدار مرحله گروهی رقابت‌های جام ملت‌های ۲۰۲۴ آسیا امروز دوشنبه از ساعت ۱۷:۳۰ به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با نتیجه ۳ بر ۲ به سود افغانستان به پایان رسید.

در دیگر دیدار این گروه که به صورت همزمان برگزار شد تیم ملی فوتسال ایران موفق شد از سد کویت عبور کند.

به این ترتیب در جدول رده بندی گروه D تیم ملی ایران با ۹ امتیاز صدرنشین شد و افغانستان با ۴ امتیاز و به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به کویت در رده دوم قرار گرفت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. کویت با ۴ و بحرین بدون امتیاز از گردونه رقابت‌ها کنار رفتند.

افغانستان با هدایت مجید مرتضایی در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف تاجیکستان خواهد رفت و ایران با قرقیزستان دیدار خواهد کرد. لازم به ذکر است که ۴ تیم برتر این رقابت‌ها جواز حضور در جام جهانی ۲۰۲۴ ازبکستان را کسب خواهند کرد.

برنامه دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی به شرح زیر است:

چهارشنبه ۵ اردیبهشت:
تاجیکستان - افغانستان ۱۰:۳۰
ایران - قرقیزستان ۱۲:۳۰
تایلند - عراق ۱۴:۳۰
ازبکستان - ویتنام ۱۷:۳۰

دیگر خبرها

  • برنامه بازی‌ های مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا مشخص شد
  • حریف فوتسال ایران در مرحله یک چهارم نهایی مشخص شد
  • حریف ایران در مرحله یک چهارم نهایی مشخص شد
  • شگفتی‌سازی افغانستان در جام ملت‌های آسیا
  • ایران- کویت، امروز ۱۷:۳۰؛ امید افغانستان به تیم ملی ایران
  • ایران- کویت ، امروز 17:30؛ امید افغانستان به تیم ملی ایران
  • ژاپن حریفی برای فوتسال ایران نیست/ از حریفان آسیایی ترس نداریم
  • امید افغانستان به تیم ملی ایران/تلاش سامورایی برای فرار از رسوایی
  • احتمال تقابل دو قدرت فوتسال آسیا/ حفظ رکورد یا انتخاب مسیر آسان؟
  • سفال‌منش:تقابل با ژاپن در یک‌چهارم نهایی؟تشنه این بازی هستیم