Web Analytics Made Easy - Statcounter

هنوز نمی توان انتقال آدریان رابیو را به یوونتوس تمام شده دانست. انتظار می رفت این بازیکن امروز پاسخ نهایی را به تورینی ها بدهد. او همچنان می گوید که می خواهد هفته آینده با یووه قرارداد امضا کند اما حضور مادرش که مدیربرنامه وی هم هست، یوونتوس را محتاط کرده است.

طرفداری- طی هفته اخیر یوونتوس و آدریان رابیو به مذاکرات نهایی رسیده اند و خوشبینی زیادی در تورین وجود دارد که ستاره فرانسوی پاری سن ژرمن به یوونتوس می پیوندد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رابیو قرار بود امروز پاسخ نهایی را به تورین بفرستد.

به گزارش جانلوکا دی مارتزیو، همچنان آدریان رابیو می خواهد با یوونتوس قرارداد امضا کند و با توجه به اینکه قرارداد کنونی این بازیکن با پاری سن ژرمن در آخر هفته به پایان خواهد رسید، وی می تواند از هفته آینده به تیم دیگری ملحق شود. با وجود اعلام رابیو، یوونتوس به خاطر رویکرد مادرِ بازیکن که مدیربرنامه وی هم هست، کمی محتاط عمل می کند. به همین دلیل است که نمی توان عنوان غیررسمی را فعلا به این انتقال نسبت داد.

پاریس یونایتد می گوید پاری سن ژرمن امروز پیشنهاد تمدید قرارداد جدیدی را به بازیکن ارائه کرده است. با این حال یوونتوس همچنان فکر می کند رابیو را می تواند به خدمت بگیرد، اما احتیاط را فراموش نمی کند. مادرِ رابیو، یک مدیربرنامه حرفه ای نیست!

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۹۲۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ سال و ۶ ماه زندان به خاطر شادی جنجالی!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، شادی جنجالی رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا بعد از قهرمانی تیم ملی فوتبال زنان این کشور در جام جهانی برای او تاوان زیادی به دنبال داشت.

بنابر روایت ایسنا، به نقل از رادیو کوبی اسپانیا، دادستانی کل برای لوئیس روبیالس به دلیل بوسیدن اجباری و بدون توافق جنی هرموسو، بازیکن تیم ملی فوتبال زنان اسپانیا ۲ سال و ۶ ماه زندان درخواست کرده است.

رئیس سابق فدراسیون فوتبال اسپانیا باید ۶۰ هزار یورو هم به این بازیکن غرامت بدهد.

پیش از این هم فیفا رئیس پیشین فدراسیون فوتبال اسپانیا را ۳ سال از هر گونه فعالیت فوتبالی محروم کرده بود.

۲۵۸۲۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888734

دیگر خبرها

  • آمادگی وویچک شزنی برای کاهش دستمزد به منظور تمدید قرارداد با یوونتوس
  • قرارداد برمر با یوونتوس بند فسخ دارد؛ منچستریونایتد پیگیر شرایط
  • فسخ قرارداد بازیکن لیگ برتری به‌خاطر بیماری
  • حبس دوساله برای رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا به خاطر بوسه جنجالی
  • ۲ سال و نیم زندان به خاطر بوسه جنجالی آقای رئیس
  • ۲ سال و ۶ ماه حبس برای رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا به خاطر شادی جنجالی
  • ۲ سال و ۶ ماه زندان به خاطر شادی جنجالی!
  • بازیکن خارجی آبی ها هپاتیت داشت و از ایران رفت | فسخ قرارداد زودهنگام
  • نیم‌نگاه یوونتوس به وضعیت وندل، دفاع چپ تیم ملی برزیل و پورتو
  • قایدی: از طارمی به خاطر پاس گلی که داد تشکر می‌کنم