Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک دهه حضور پرافتخار در منچسترسیتی برای داوید سیلوا کافی است و او آخرین فصل حضورش را سپری خواهد کرد.

طرفداری - داوید سیلوا در سال 2010 از والنسیا به منچسترسیتی پیوست و یکی از کلیدی ترین مهره های سیتیزن ها در موفقیت های سال های اخیر بوده است. به گزارش گل، وی در گفتگو با دیلی میل اعلام کرد:

این آخرین فصل من است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

10 سال برای من کافی است. زمانی عالی برای جدایی است. باشگاه در مورد قرارداد دو ساله صحبت می کرد اما من تصمیم گرفتم قرارداد یک ساله امضا کنم. من یک خانواده دارم و بحث بر سر اولویت هاست. می خواهم زمان بیشتری را با آنها سپری کنم. یک سال دیگر در منچسترسیتی خواهم بود و بعد خواهیم دید چه اتفاقی می افتد. 

با وجود جدایی از منچسترسیتی، داوید سیلوا ممکن است باز هم بازی کند اما نه در لیگ چین یا جایی که مجبور شود مقابل تیم کنونی اش قرار بگیرد:

نه به چین نخواهم رفت. نمی دانم. نامزدم برای من تصمیم می گیرد! دوست داشتم فوتبالم را در لاس پالماس به پایان برسانم اما شرایط در فوتبال مدام در حال تغییر است. چه کسی می داند؟ به تیم و بازیکنان بستگی دارد. نمی توانم به اینجا بیایم و در لیگ دسته دوم بازی کنم. 

آیا منچسترسیتی غیبت سیلوا را احساس خواهد کرد؟

من مطمئنم فیل فودن به بازیکنی فوق العاده تبدیل می شود و جانشین خیلی خوبی برای من خواهد بود. توصیه های زیادی به او کرده ام. او از توصیه ها استفاده می کند و روز به روز بازیکن بهتری می شود. او مرا یاد خودم، زمانی که جوان بودم، می اندازد؛ مخصوصا از نظر شخصیت. او خیلی آرام است اما همیشه آماده رقابت است. از شکست متنفر است و این باعث می شود فوتبالیست خوبی شوید. 

سیلوا طی 9 فصل حضور در منچسترسیتی، 396 بازی انجام داده، 71 گل به ثمر رسانده و 129 پاس گل ثبت کرده است! 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۹۲۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویه‌را: مشکل بزرگ پرسپولیس را قبول دارم/ خوشحالم لیگ تعطیل شد

به گزارش خبرنگار مهر، اوسمار ویه را در نشست خبری پس از پیروزی دو بر صفر پرسپولیس مقابل پیکان در هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال گفت: ابتدا سال نو را به تمام مردم ایران تبریک می‌گویم. باید بگویم با توجه به تعطیلات نوروز و بازی‌های فیفا دی فرصت خوبی برای تیم ما هست چون پنج بازی فشرده داشت.

سرمربی پرسپولیس افزود: امروز بازی حساسی داشتیم. دیدار پس از دربی بود که ابتدا برایمان حالت احساسی داشت و خوب نبود اما هرچه از زمان بازی گذشت توانستیم خوب باشیم. از بازیکنان پرسپولیس بابت عملکرد آنها راهی هستم.

او تاکید کرد: در نیمه دوم حمله‌های تیمی ما بیشتر شد اما متأسفانه آنطور که بودیم نتوانستیم از این حمله‌ها استفاده کنیم. پیکان تیم خیلی خوبی در دفاع است. خدا را شکر توانستیم در حمله‌ها و بازی رو به جلو از فضاهای خالی استفاده کنیم و گلزنی داشته باشیم. به هواداران هن بابت حضور آنها و بردی که کسب کردیم تبریک می‌گویم.

ویه را درباره عدم استفاده پرسپولیس از موقعیت‌های گلزنی گفت: من موافق هستم که مشکل داریم اما شاید به خاطر خستگی و فشردگی بازی‌ها همین اتفاق می‌افتد. اگر فرصت نمی‌ساختیم بیشتر نگران می‌شدم.

او درباره عدم حضور علی نعمتی در ترکیب امروز با وجود عملکرد ایده آل در دربی پایتخت گفت: به تمام بازیکنانم کاملا مطمئن هستم که چه توانایی‌هایی را از خودش نشان می‌دهد. علی نعمتی تقریبا تمام بازی‌ها حضور داشت و نیم فصل هم دفاع چپ بازی کرد اما چون فرشاد فرجی چون در دو پست قبلی به خوبی بازی کرد احترام گذاشتیم تا او بازی کند.

ویه را درباره اینکه آیا نگران برهم خوردن تعادل تیمش پس از تعطیلات لیگ برتر و بازی‌های ملی نیست، گفت: نه! ۲۱ روز تا بازی با گل گهر مانده است. بازیکنان می‌توانند از لحاظ ذهنی و بدنی آماده شوند. بازی در تیم ملی برای هر بازیکنی افتخار است.

او در پایان درباره استقبال هواداران از شیوه بازی اوستون ارونوف خاطرنشان کرد: وقتی بازیکنان جدید اضافه می‌شوند نیاز به زمان دارند که هوادار و اصحاب رسانه شاید جزئیات را نبینند اما عبدالکریم حسن و ارونوف روز به روز بهتر می‌شوند.

ویه را درباره اتمام قرارداد بازیکنان پرسپولیس در پایان فصل گفت: قرارداد من هم تمام می‌شود! وقتی چیزی نگویند نمی‌توانم حرفی بزنم.

کد خبر 6057617

دیگر خبرها

  • جرارد پیکه: گواردیولا و آرتتا دو گزینه ایده‌آل برای جانشینی ژاوی هستند
  • ویه‌را: مشکل بزرگ پرسپولیس را قبول دارم/ خوشحالم لیگ تعطیل شد
  • رئال مادرید-منچسترسیتی: یک جنگ و هزاران کشته!
  • گواردیولا: به‌زودی بازی‌های سختی خواهیم داشت؛ دی بروین و هالند باید به بهترین فرم‌شان برسند
  • رکورد شگفت انگیز پپ گواردیولا در صعود به نیمه نهایی جام حذفی
  • رکورد شگفت‌انگیز پپ گواردیولا در صعود به نیمه‌نهایی جام حذفی
  • گل دوم برناردو سیلوا به نیوکاسل (منچسترسیتی 2-0 نیوکاسل)
  • گل برناردو سیلوا به نیوکاسل (منچسترسیتی 1-0 نیوکاسل)
  • ستاره مصری جانشین صلاح در لیورپول!
  • پوچتینو: نیمکت‌نشینی تیاگو سیلوا برای او تجربه مفیدی خواهد بود