Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-25@16:40:41 GMT

جزئیات قتل با اسلحه وینچستر در مشهد

تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۹۲۵۵۴

جزئیات قتل با اسلحه وینچستر در مشهد

قاضی میرزایی در مورد این حادثه اظهار کرد: روز گذشته حدود ساعت ۱۴ بعدازظهر در طبرسی شمالی دو پسر بچه حدود ۷-۹ سال که در حال بازی بودند، با یکدیگر در گیر می‌شوند و این درگیری به بزرگتر‌ها کشیده شده و در نهایت منجر به قتل می‌شود.

وی ادامه داد: مقتول، پدر یکی از بچه‌ها و قاتل، برادر کودک دیگر بوده است. متهم به قتل می‌گوید من در خانه بودم که برادرم آمد و اطلاع داد که درگیر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وقتی متهم به قتل به خانه مقتول می‌رسد، یک نفر با مشت به صورت او می‌زند و صورتش خونی می‌شود و سپس مقتول هم متهم به قتل را می‌زند و چاقویش را از او می‌گیرد و می‌گوید باید به پلیس زنگ بزنیم که چرا چاقو کشیده‌ای.

بازپرس ویژه قتل عمد دادسرای عمومی و انقلاب مشهد بیان کرد: متهم به قتل هم می‌رود و از عقب ماشین اسلحه را بر می‌دارد و شلیک می‌کند و سپس متواری می‌شود، اما بعد که متوجه فوت مقتول می‌شود حدود ساعت ۱۷ روز گذشته خود را معرفی می‌کند.

وی افزود: متهم به قتل می‌گوید که اسلحه را یک سال پیش خریده است و شغلش در گذشته آرایشگر و مدتی هم بیکار بوده است. افراد محله از متهم به قتل، خوب تعریف نمی‌کردند. این فرد سابقه دو بار زندان به دلیل درگیری و مصرف مواد دارد. طبق گفته متهم به قتل بعد از سال ۹۰ دیگر به زندان نرفته است، اما حالا باید استعلام کنیم ببینیم دقیقاً چه سالی در زندان بوده است. متهم به قتل و مقتول سابقه درگیری نداشته‌اند و یکدیگر را نمی‌شناخته اند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: قتل مشهد حادثه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۹۲۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲۴ فقره سرقت از باغ ویلا‌های جاده مشهد-کلات

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، جانشین فرمانده انتظامی مشهد گفت: پس از گزارش چند فقره سرقت وسایل از باغ ویلا‌های محدوده روستا‌های جاده مشهد-کلات، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری خلق آباد قرار گرفت.   سرهنگ محمد چراغ افزود: ماموران کلانتری با یک سری تحقیقات میدانی با استفاده از سرنخ‌های به جا مانده، متهم را شناسایی و تحت نظر گرفتند.   وی افزود: تیم رسیدگی کننده پرونده پس از چند روز کنترل نامحسوس و اطمینان از دست داشتن متهم در سرقت از باغ ویلاها، با هماهنگی مقام قضائی در اقدامی ضربتی وارد عمل شدند.   او گفت: در این عملیات با دستگیری متهم و همدستش، در بازرسی از مخفیگاهشان، یک دستگاه موتورسیکلت و تعداد زیادی اموال مسروقه شامل یک دستگاه مینی فرز و کفکش، دو دستگاه دریل، ۲۰ متر سیم سیار، قطعات اوراق شده موتورسیکلت، سه پایه دوربین، یک دستگاه جوش، جارو برقی، قهوه جوش، باند بزرگ، موتور ماشین لباسشویی، پلوپز و همزن کشف کردند.   سرهنگ چراغ افزود: متهمان در مواجهه با ادله و مستندات موجود به سرقت سه دستگاه موتورسیکلت، چهار فقره سرقت از کارگاه‌های تولیدی و ۱۷ فقره سرقت وسایل از باغ ویلا‌های محدوده جاده کلات اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

دیگر خبرها

  • کشف ۲۴ فقره سرقت از باغ ویلا‌های جاده مشهد-کلات
  • قصاص یک زن و ۲ مرد در زندان
  • کشف جسد دست و پابسته زن ثروتمند در کمد | خدمتکار خانه دستگیر شد
  • یک متهم کمتر از ۳ ساعت در گرگان دستگیر شد
  • متهم به ۴۶ فقره سرقت کامپیوتر خودرو در مشهد به دام افتاد
  • کلاهبرداری قاتل برای پرداخت دیه میلیاردی | سرنوشت قاتلی که رویای آزادی در سر دارد
  • قتل هولناک پدر به دست دختر جوان | همکاری ۲ پسر در اجرای نقشه قتل | متهم: پدرم با زندگی من در خانه مجردی مخالف بود!
  • متهم به ۲۰۰ فقره موبایل قاپی در مشهد دستگیر شد
  • دستگیری متهم به ۲۰۰ فقره موبایل قاپی در مشهد
  • درگیری شدید زن رسمی و زن صیغه‌ای در کلانتری | شوهرم دیپلمه بود، من او را آقای دکتر کردم!