Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران: یک زن ۶۲ ساله روسی به تازگی متوجه شد دردی که بیش از دو دهه تحمل می‌کرد ناشی از کوتاهی پزشک جراحی بوده که ۲۳ ساله گذشته او را جراحی کرد. «ازتا گوبوا» زن بازنشسته ۶۲ روسی و ساکن منطقه اوستیای شمالی بیش از دو دهه است که از درد شکمی رنج می‌برد. پزشکان تشخیص مشکلات کبدی را می‌دادند و تنها درمانی که پیشنهاد می‌کردند خوردن دارو‌های مسکن بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شروع این درد ۲۳ ساله گذشته پس از انجام عمل سزارین و تولد فرزندش بود.

او اخیرا پس از عکسبرداری متوجه شد که دردی که مدت‌ها آن را تحمل کرده است به دلیل جا ماندن پنس جراحی در شکمش بوده. «ازتا» در مصاحبه‌ای به خبرنگاران گفت:وقتی برای اولین بار رادیولوژیست پنس را در عکس دید تصور کرد که به طور تصادفی شی فلزی مانند قیچی را به اتاق عکسبرداری بردم. وقتی از من پرسید و عکس را نشان داد، شوکه شدم و دیگر چیزی یادم نیست، چون برای چندین سال شکنجه شدن هیستریک بودم.
این اتفاق سر و صدای زیادی در روسیه کرد و وزیر بهداشت اعلام کرد که شخصا در این پرونده رسیدگی خواهد کرد.

 

اخبار داغ تصویری تکاندهنده از جنین دوقلو‌ها در زباله‌های رشت! فیلم | دزدی از ماکسیما در روز روشن و مقابل دوربین فیلم | پرواز شیئی عجیب و نورانی در آسمان سنندج فیلم | کلاهبرداری ۱۰ میلیاردی یک دهه هفتادی فیلم | زنی که تنها ساکن یک شهر در آمریکاست! زندگی تلخ دختری که در11سالگی عروس شد و حالا شوهرش پس از سالها حتی به دیدن فرزند خود نیامده

منبع: فردا

کلیدواژه: پنس جراحی شکم بیمار زن روسی عکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۹۲۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانوی مرگ مغزی به هفت بیمار زندگی دوباره بخشید

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، مسئول واحد فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در یکهزار و چهارصد و هشتاد مین عمل اهدای عضو از اهدا کننده مرگ مغزی؛ ثریا احسان نیا ۳۸ ساله که از بیمارستان واسعی سبزوار به واحد فراهم آوری اعضای پیوندی در مرکز پیوند اعضای دانشگاه مشهد معرفی شد، پس از دریافت رضایت از خانواده اش، در بیمارستان منتصریه تحت عمل جراحی اهدای عضو قرار گرفت.

دکتر ابراهیم خالقی افزود: کلیه‌های زنده یاد ثریا احسان نیا در بیمارستان منتصریه به خانم ۴۳ ساله ساکن نیشابور و آقای ۳۸ ساله از مشهد که سال‌ها از نارسایی کلیه رنج میبردند و با دیالیز تحت درمان بودند به صورت رایگان اهدا و پیوند شد.

وی گفت: کبد مرحومه ثریا احسان نیا در بیمارستان منتصریه به آقای ۳۶ ساله ساکن مشهد که سال‌ها از بیماری کبدی رنج می‌برد؛ پیوند شد.

مسئول واحد فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی مشهد تصریح کرد: همچنین قلب زنده یاد ثریا احسان نیا در بیمارستان امام رضا (ع) به آقای ۵۰ ساله ساکن سیرجان که از نارسایی قلبی رنج می‌برد با موفقیت در بیمارستان امام رضا (ع) مشهد پیوند شد.

دکتر خالقی افزود: قرنیه‌های مرحومه ثریا احسان نیا برای پیوند به بانک چشم دانشگاه علوم پزشکی مشهد و قسمتی از پوست ایشان برای پیوند به بیماران بخش سوختگی بیمارستان امام رضا (ع) مشهد ارسال شد.

دیگر خبرها

  • زندگی فاطمه بنت اسد می‌تواند برای همه الگو باشد
  • قتل دلخراش مادر ۴۵ ساله به دست پسرش
  • ۸ شهید از جمله ۵ کودک در حمله به آوارگان غزه
  • (ویدئو) ازدواج پیرمرد ۸۶ ساله با اولین عشق خود خبرساز شد
  • تفاوت قد عجیب این زوج در گینس ثبت شد
  • نقش سلبریتی‌ها و فضای مجازی در موج گرایش به جراحی‌ها و خدمات زیبایی
  • فیک بیوتی
  • خارج کردن توده ۱۸ کیلوگرمی از شکم بانوی ۳۶ ساله
  • بانوی مرگ مغزی به هفت بیمار زندگی دوباره بخشید
  • بازگشت به زندگی مرد ۷۰ ساله در نیشابور