Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشست مطالبه‌گری و پرسش و پاسخ دانشجو معلمان بسیجی دانشگاه فرهنگیان - مرکز آزادگان نیر با فرماندار نیر در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان برگزار شد.

به گزارش گروه استان ها خبرگزاری دانشجو، نشست مطالبه‌گری و پرسش و پاسخ دانشجو معلمان بسیجی دانشگاه فرهنگیان - مرکز آزادگان نیر با فرماندار نیر در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئولان استانی از ظرفیت‌های موجود غفلت کرده‌اند

در ابتدای این جلسه مهدی اصلانی زاویه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان نیر اظهار کرد: دو ماموریت اساسی بسیج دانشجویی کادرسازی برای انقلاب اسلامی و نقش‌آفرینی در چالش‌های شهرستانی و استانی است که در همین راستا بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان با برگزاری این نشست پرسش و پاسخ به دنبال کمک به حل و فصل مطالبات مردم شهرستان و مطالبات به حق دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان است.

اصلانی با اشاره به ظرفیت‌های مختلف شهرستان نیر در بخش‌های مختلف گردشگری، آب‌های درمانی و معدنی، تصریح کرد: چرا مسئولان استانی از ظرفیت‌های موجود غفلت کرده‌اند و هم‌چنان اکثر جوانان منطقه باوجود چنین ظرفیت‌هایی در استان‌های دیگر کار می‌کنند در حالی که این شهرستان بهترین ظرفیت اشتغال را دارا است.

باید توجه ویژه‌ای به جذب و حمایت از سرمایه‌گذران در شهرک تخصصی آب صورت گیرد

در ادامه این نشست، میلاد هدایت عضو شورای بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان نیر خواستار حل و فصل مشکلات شد و گفت: مسئولان شهرستانی و استانی باید توجه ویژه‌ای به جذب و حمایت از سرمایه‌گذران در شهرک تخصصی آب، اشتغال‌زایی جوانان با احداث کارخانه‌های آب معدنی، اتمام پروژه فاضلاب شهری که سالیان سال به عنوان مطالبه مردم شهرستان است، داشته باشند.

هدایت با بیان اینکه علی‌رغم وعده‌های مسئولان برای سازماندهی پل قرمز نیر، هیچ اقدامی در این راستا صورت نداده‌اند، افزود: تدوین طرح جامع گردشگری منطقه نمونه گردشگری بولاغلار شهرستان نیر، توجه ویژه به برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی، معرفی ظرفیت‌های مختلف گردشگری شهرستان در سطح کشور و توجه به آسیب‌های اجتماعی جزو مطالبات مهم جنبش دانشجویی است.

دانشگاه فرهنگیان برای شهرستان نیر برکت است اما به توجه ویژه مسئولان نیاز دارد

در ادامه نشست محمدجواد رستم زاده عضو شورای بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان نیر با اشاره به مطالبات دانشجو معلمان و مشکلات موجود در دانشگاه، اظهار داشت: دانشگاه فرهنگیان برای شهرستان نیر برکت است اما این دانشگاه به توجه ویژه مسئولان نیاز دارد چرا که نباید دانشجو معلمان این احساس را داشته باشند که این دانشگاه مورد بی‌توجهی مسئولان قرار گرفته است، در حالی که اهمیت این دانشگاه از دیدگاه رهبر معظم انقلاب بسیار والا است.

رستم زاده با اشاره به اینکه آینده دستگاه عظیم تعلیم و تربیت در دستان دانشجو معلمان خواهد بود، بیان کرد: آقای فرماندار از جناب‌عالی به عنوان مقام عالی شهرستان نیر، ایجاد امکانات فرهنگی و ورزشی، سازماندهی و زیباسازی فضا و محیط دانشگاه، احداث پارک معلم در نیر، حل مشکل حمل و نقل و تردد دانشجو معلمان با مرکز استان، تجهیز آزمایشگاه، کتابخانه و کلاس‌های آموزشی، نصب دستگاه خودپرداز در دانشگاه و حل مشکل آنتن‌دهی ضعیف تلفن همراه را درخواست داریم.

ایجاد اشتغال ۱۰۰۰ نفری در ۸ واحد تولیدی آب معدنی در شهرستان نیر در آینده نزدیک/بهره‌برداری از پروژه فاضلاب شهری نیر تا پایان سال جاری 

ابراهیم امامی فرماندار شهرستان نیر ضمن ارزشمند شمردن مطالبه‌گری دانشجو معلمان و تاکید بر لزوم استمرار نشست‌های پرسش و پاسخ دانشجویی و قدرانی از بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان نیر ، اظهار کرد: در پاسخ به مشکلات گردشگری شهرستان باید گفت که بخش اعظم از گردشگران استان اردبیل از محدوده شهرستان نیر عبور می‌کنند به طوری که در ده ماهه گذشته ۳ و نیم میلیون تردد از این شهرستان ثبت شده است اما متاسفانه ساز و کارهای لازم برای جذب و نگهداری گردشگران را در این شهرستان نداریم و در همین راستا برخی طرح‌ها را شروع کردیم.

وی با اشاره به ظرفیت‌های بی‌نظیر منطقه بولاغلار نیر، گفت: علی‌رغم ظرفیت‌های این منطقه متاسفانه هیچ توجه و برنامه خاصی برای رونق این منطقه صورت نگرفته است اما اخیراً طرح مطالعاتی این منطقه شروع شده و تا دو هفته آینده به پایان خواهد رسید و برنامه‌ریزی لازم را در راستای رونق گردشگری و سرمایه‌گذاری در ۸ منطقه هدف گردشگری شهرستان انجام می‌دهیم.

فرماندار شهرستان نیر از ایجاد اشتغال ۱۰۰۰ نفری در ۸ واحد تولیدی آب معدنی در شهرستان نیر در آینده نزدیک خبر داد و بیان کرد: احداث کمربندی شهر نیر، تکمیل سد سرخاب و سازماندهی پل قرمز جزو برنامه‌های با اولویت است و تا پایان سال جاری پروژه فاضلاب شهری نیر نیز به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی دانشگاه فرهنگیان را بهترین نقطه تحول در جامعه دانست و گفت: مطالبات به حق دانشجو معلمان در حوزه دانشگاه به طور جدی مورد بررسی قرار می‌گیرد و طی بازدید میدانی تلاش می‌کنیم از ظرفیت‌های شهرستانی و استانی برای حل مشکلات موجود استفاده کنیم. 

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: مطالبه گری اردبیل معلمان بسیجی دانشگاه فرهنگیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۹۲۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توجه جدی آموزش و پرورش اصفهان به استعداد دانشجو معلمان

‌به گزارش خبرنگار مهر، جلال سلمانی صبح سه‌شنبه در همایش بزرگداشت سعدی، اظهار داشت: توجه به برنامه‌هایی که به معرفی مفاخر فرهنگی، هنری و اجتماعی ایران می‌پردازد از جمله رویکردهای تحولی آموزش و پرورش استان اصفهان در این دوره است که در راستای اهداف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش نیز قرار دارد.

وی افزود: توجه جدی به استعدادهای مختلف دانشجو معلمان مورد اهتمام اداره کل آموزش و پرورش استان و به طور ویژه، ادارۀ اطلاع‌رسانی و روابط عمومی قرار دارد و آمادۀ بارورسازی و استفادۀ بهینه از این استعدادها هستیم.

رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان خاطرنشان کرد: در آینده، صاحبان همین استعدادها مدیران آموزش و پرورش استان خواهند بود و درصورتی‌که این توانمندی‌ها در دوران دانشجویی بروز و ظهور پیدا کند، آموزش و پرورش خواهد توانست در سال‌های آتی مدیران توانمندی را از این میان برگزیند.

سلمانی تصریح کرد: نمود عینی این رویکرد و استفاده از توان دانشجومعلمان و نومعلمان را می‌توان در نشریۀ پرتو مهر ملاحظه کرد که بخش زیادی از فرایند تولید آن به دست آنان انجام می‌شود و درصدد ارتقای این رویه هستیم.

به گزارش خبرگزاری مهر، همایش گرامیداشت سعدی شیرازی، شاعر پرآوازۀ ایرانی، به مناسبت روز بزرگداشت سعدی و در آستانۀ هفتۀ فرهنگی اصفهان به همت ادارۀ اطلاع‌رسانی و روابط عمومی این اداره‌کل و با حضور جمعی از معلمان و دانشجومعلمان برگزار شد.‌

کد خبر 6086395

دیگر خبرها

  • گرامیداشت روز معلم
  • دانشگاه فرهنگیان کرمان با کمبود شدید فضا روبه‌رو است
  • مرادصحرایی: امتیاز ویژه دانشجو معلمانی که زودتر از فارغ‌التحصیلی سرکلاس درس می‌روند
  • اختصاص ۱۰ امتیاز رتبه‌بندی به ۵۷۰۹ دانشجو معلم دانشگاه فرهنگیان
  • امتیاز ویژه برای دانشجو معلمانی که زودتر از فارغ‌التحصیلی سرکلاس درس می‌روند
  • امتیاز ویژه دانشجو معلمانی که زودتر از فارغ‌التحصیلی سرکلاس درس می‌روند
  • ریل جذب در آموزش و پرورش توسط فرهنگیان جوان انقلابی تغییر کرد
  • هیچ منع قانونی برای ثبت‌ نام دانشجومعلمان در طرح مسکن فرهنگیان وجود ندارد
  • آئین نامه مدرسه تراز سند تحول نهایی شد
  • توجه جدی آموزش و پرورش اصفهان به استعداد دانشجو معلمان